Gå til innhold

Traumebehandling

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ingenting å beklage. Det er det derimot jeg som bør gjøre. Det går noen ganger så fort oppi topplokket mitt for tiden sånn at jeg ikke alltid rekker å tenke konsekvenser. Beklager til både deg og f93!

Anonymkode: db232...6bd

Du er tilgitt. Beklager at jeg tar opp min problemstilling i din tråd. 

Anonymkode: a6763...f93

Videoannonse
Annonse
Skrevet
39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg føler at psykologen prøver å påtvinge meg at det sikkert har skjedd flere og verre ting enn jeg husker. Jeg er veldig på vakt for dette. Jeg blir veldig opphengt i at det jeg sier skal være sannheten. Må stadig dra ting ned når psykologen prøver å hause ting opp. Det er slitsomt og noen ganger fristende å la psykologen få rett.

Det er nettopp denne horden av rettroende "traumepsykologer" jeg er særdeles skeptisk til.  De som "vet" at det har skjedd mer enn du husker. Her produseres det jevnlig falske minner. Ta vare på deg selv. Her det du som vet.

AnonymBruker
Skrevet
46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du er tilgitt. Beklager at jeg tar opp min problemstilling i din tråd. 

Anonymkode: a6763...f93

Ingenting å beklage. :) Jeg synes du tar opp et viktig tema, som du og kupton belyser veldig bra.

Anonymkode: db232...6bd

Gjest Surrehuggu
Skrevet

Og ab 6bd er meg. Så kjekt å kunne vise hvem som skjuler seg bak anonym bruker. Vil dere vite hvilken annen tråd jeg har skrevet i kveld som ab? Bare å si ifra! 👍Her er "buttikken" åpen en stund til! 😆😆😆

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, Surrehuggu skrev:

Og ab 6bd er meg. Så kjekt å kunne vise hvem som skjuler seg bak anonym bruker. Vil dere vite hvilken annen tråd jeg har skrevet i kveld som ab? Bare å si ifra! 👍Her er "buttikken" åpen en stund til! 😆😆😆

Kanskje roe ned litt?, synes ikke kommentaren din tidligere til ts. var noe grei å komme med i denne tråden. 

Anonymkode: 92f7b...315

Gjest Surrehuggu
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje roe ned litt?, synes ikke kommentaren din tidligere til ts. var noe grei å komme med i denne tråden. 

Anonymkode: 92f7b...315

Nå er det jo jeg som er ts i denne tråden, da. Men helt enig, det var ingen grei kommentar, noe jeg også beklaget og ble tilgitt for ;) Å roe meg er ikke så enkelt akkurat nå, men logge av kan jeg jo gjøre. Tjallabais! (Eller skrives det med Kj 🤔

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, Surrehuggu skrev:

Nå er det jo jeg som er ts i denne tråden, da. Men helt enig, det var ingen grei kommentar, noe jeg også beklaget og ble tilgitt for ;) Å roe meg er ikke så enkelt akkurat nå, men logge av kan jeg jo gjøre. Tjallabais! (Eller skrives det med Kj 🤔

Hva vil du med denne adferden din? 

Anonymkode: aef72...0a4

Gjest Surrehuggu
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hva vil du med denne adferden din? 

Vet ikke du, så vet ikke jeg. Eller er det omvendt? Jeg driter i alt akkurat nå, så nå logger jeg av. Jeg er i idc- modus. (Har lært av kidsa hva idc betyr) 

Men nå har jeg utagert nok. Skjønner det. Beklager så meget min utagerende adferd. 😂🤣😢

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Surrehuggu skrev:

Vet ikke du, så vet ikke jeg. Eller er det omvendt? Jeg driter i alt akkurat nå, så nå logger jeg av. Jeg er i idc- modus. (Har lært av kidsa hva idc betyr) 

Men nå har jeg utagert nok. Skjønner det. Beklager så meget min utagerende adferd. 😂🤣😢

Snakk med psykiater i RL du. Tror du må ta tak i denne BP’en din. 

Gjest Surrehuggu
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Snakk med psykiater i RL du. Tror du må ta tak i denne BP’en din. 

Ja, planen er å ringe i morgen den dag. Rett etter åpningstid. Jeg skal være førstemann på linja i telefonkøen. 👍

AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, Surrehuggu skrev:

Ja, planen er å ringe i morgen den dag. Rett etter åpningstid. Jeg skal være førstemann på linja i telefonkøen. 👍

Husk å ringe nå da 👍

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...