AnonymBruker Skrevet 22. juli 2019 Skrevet 22. juli 2019 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ingenting å beklage. Det er det derimot jeg som bør gjøre. Det går noen ganger så fort oppi topplokket mitt for tiden sånn at jeg ikke alltid rekker å tenke konsekvenser. Beklager til både deg og f93! Anonymkode: db232...6bd Du er tilgitt. Beklager at jeg tar opp min problemstilling i din tråd. Anonymkode: a6763...f93 0 Siter
kupton Skrevet 22. juli 2019 Skrevet 22. juli 2019 39 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg føler at psykologen prøver å påtvinge meg at det sikkert har skjedd flere og verre ting enn jeg husker. Jeg er veldig på vakt for dette. Jeg blir veldig opphengt i at det jeg sier skal være sannheten. Må stadig dra ting ned når psykologen prøver å hause ting opp. Det er slitsomt og noen ganger fristende å la psykologen få rett. Det er nettopp denne horden av rettroende "traumepsykologer" jeg er særdeles skeptisk til. De som "vet" at det har skjedd mer enn du husker. Her produseres det jevnlig falske minner. Ta vare på deg selv. Her det du som vet. 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2019 Skrevet 22. juli 2019 46 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du er tilgitt. Beklager at jeg tar opp min problemstilling i din tråd. Anonymkode: a6763...f93 Ingenting å beklage. Jeg synes du tar opp et viktig tema, som du og kupton belyser veldig bra. Anonymkode: db232...6bd 0 Siter
Gjest Surrehuggu Skrevet 22. juli 2019 Skrevet 22. juli 2019 Og ab 6bd er meg. Så kjekt å kunne vise hvem som skjuler seg bak anonym bruker. Vil dere vite hvilken annen tråd jeg har skrevet i kveld som ab? Bare å si ifra! 👍Her er "buttikken" åpen en stund til! 😆😆😆 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2019 Skrevet 22. juli 2019 4 minutter siden, Surrehuggu skrev: Og ab 6bd er meg. Så kjekt å kunne vise hvem som skjuler seg bak anonym bruker. Vil dere vite hvilken annen tråd jeg har skrevet i kveld som ab? Bare å si ifra! 👍Her er "buttikken" åpen en stund til! 😆😆😆 Kanskje roe ned litt?, synes ikke kommentaren din tidligere til ts. var noe grei å komme med i denne tråden. Anonymkode: 92f7b...315 0 Siter
Gjest Surrehuggu Skrevet 22. juli 2019 Skrevet 22. juli 2019 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kanskje roe ned litt?, synes ikke kommentaren din tidligere til ts. var noe grei å komme med i denne tråden. Anonymkode: 92f7b...315 Nå er det jo jeg som er ts i denne tråden, da. Men helt enig, det var ingen grei kommentar, noe jeg også beklaget og ble tilgitt for Å roe meg er ikke så enkelt akkurat nå, men logge av kan jeg jo gjøre. Tjallabais! (Eller skrives det med Kj 🤔) 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2019 Skrevet 22. juli 2019 4 minutter siden, Surrehuggu skrev: Nå er det jo jeg som er ts i denne tråden, da. Men helt enig, det var ingen grei kommentar, noe jeg også beklaget og ble tilgitt for Å roe meg er ikke så enkelt akkurat nå, men logge av kan jeg jo gjøre. Tjallabais! (Eller skrives det med Kj 🤔) Hva vil du med denne adferden din? Anonymkode: aef72...0a4 0 Siter
Gjest Surrehuggu Skrevet 22. juli 2019 Skrevet 22. juli 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hva vil du med denne adferden din? Anonymkode: aef72...0a4 Vet ikke du, så vet ikke jeg. Eller er det omvendt? Jeg driter i alt akkurat nå, så nå logger jeg av. Jeg er i idc- modus. (Har lært av kidsa hva idc betyr) Men nå har jeg utagert nok. Skjønner det. Beklager så meget min utagerende adferd. 😂🤣😢 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2019 Skrevet 22. juli 2019 3 minutter siden, Surrehuggu skrev: Vet ikke du, så vet ikke jeg. Eller er det omvendt? Jeg driter i alt akkurat nå, så nå logger jeg av. Jeg er i idc- modus. (Har lært av kidsa hva idc betyr) Men nå har jeg utagert nok. Skjønner det. Beklager så meget min utagerende adferd. 😂🤣😢 Snakk med psykiater i RL du. Tror du må ta tak i denne BP’en din. Anonymkode: aef72...0a4 0 Siter
Gjest Surrehuggu Skrevet 22. juli 2019 Skrevet 22. juli 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Snakk med psykiater i RL du. Tror du må ta tak i denne BP’en din. Anonymkode: aef72...0a4 Ja, planen er å ringe i morgen den dag. Rett etter åpningstid. Jeg skal være førstemann på linja i telefonkøen. 👍 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2019 Skrevet 23. juli 2019 8 timer siden, Surrehuggu skrev: Ja, planen er å ringe i morgen den dag. Rett etter åpningstid. Jeg skal være førstemann på linja i telefonkøen. 👍 Husk å ringe nå da 👍 Anonymkode: aef72...0a4 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.