Gå til innhold

Politiavhør- falske minner ?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg opplevde ganske traumatiske ting som barn, har vært på politiavhør ganske nylig og er ferdig, men sitter nå igjen med en enorm frykt! Redd for at jeg har løyet, sakt noe feil eller husket ting feil. Er livredd for at jeg egentelig ikke har opplevd de tingene. Føler meg helt jævlig! 

Hjerte mitt banker så sykt! Er bare så fryktelig redd. Hvor sannsynlig er det at jeg har falske minner og at jeg kanskje ikke har opplevd alt jeg har sakt på politiavhør ? Begynner å bli usikker på meg selv! Hjelp meg folkens. Hvordan kan jeg finne ut om det var falske minner eller om det var ekte! Det skjedde for flere år siden. Leeenge lenge lenge siden… 

Anonymkode: b4015...763

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Skal jeg trekke tilbake anmeldelsen ? Jeg vet ikke lenger om det jeg har opplevd er ekte. Det føles så uvirkelig 🥺

BeautifulWorld
Skrevet

Har du en psykiater/psykolog du går til? I så fall bør du diskutere dette med h*n. Vi her på DOL kan ikke svare deg siden vi ikke vet hele historien din.

Skrevet

Hvis du husket dette helt av deg selv, er det svært usannsynlig at det er falske minner.

Hvis du derimot har gått lenge hos en såkalt "traumepsykolog" som stadig har bedt deg huske mer og mer, fordi "det sikkert er mer enn du husker", er det betydelig fare for at det er falske minner.

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, kupton skrev:

Hvis du husket dette helt av deg selv, er det svært usannsynlig at det er falske minner.

Hvis du derimot har gått lenge hos en såkalt "traumepsykolog" som stadig har bedt deg huske mer og mer, fordi "det sikkert er mer enn du husker", er det betydelig fare for at det er falske minner.

Har gått til psykolog ja, men han har aldri bedt meg om å huske noen ting. Alt jeg husket på politiavhøret er små Flashbacks.        ( minner inni hodet mitt) som dukket opp under avhøret🤔  det er både ting jeg aldri har pratet med noen om og ting jeg har pratet om før. Alt jeg sa kommer fra de bildene jeg hadde inni hode mitt. Så kan de være sanne ? Det har vært vitner og sånnt til det jeg har opplevd, men vet likevel ikke om det er sant. Det er detaljene jeg er redd ikke er ekte og er falske 🥺

AnonymBruker
Skrevet

Altså detaljene rundt hendelsen hva som skjedde først og hva som skjedde etterpå og tidsperspektivet. 🤦🏻‍♀️

Skrevet

Jeg synes dette høres reelt ut. At en så lenge etter skal huske nøyaktig rekkefølge på hendelser, er det ingen som forventer.

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Altså detaljene rundt hendelsen hva som skjedde først og hva som skjedde etterpå og tidsperspektivet. 🤦🏻‍♀️

det relevante er da hendelsen ikke til hvilken klokkeslett eller tid det skjedde

Anonymkode: db13c...6f8

AnonymBruker
Skrevet

Ok tusen takk folkens 🙏🏻

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...