BeautifulWorld Skrevet 22. juli 2019 Skrevet 22. juli 2019 Hvordan kan jeg bygge selvtillit uten å være respektløs? Og hvordan skal jeg klare å slutte å være et ja-menneske? Altså, jeg seier ja til alt, for jeg er redd hvis jeg seier nei, at det skal tolkes som at jeg er respektløs. Takk på forhånd 😁 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2019 Skrevet 22. juli 2019 Kjenner du til Jordan Peterson? Anbefaler deg å sjekke ut noen videoer av ham på YouTube i motsatt fall. Han har hjulpet og inspirert mange, spesielt unge menn. Anonymkode: 09fd8...2f9 0 Siter
BeautifulWorld Skrevet 23. juli 2019 Forfatter Skrevet 23. juli 2019 17 hours ago, AnonymBruker said: Kjenner du til Jordan Peterson? Anbefaler deg å sjekke ut noen videoer av ham på YouTube i motsatt fall. Han har hjulpet og inspirert mange, spesielt unge menn. Anonymkode: 09fd8...2f9 Jeg kjenner til Jordan Peterson men jeg liker ikke han. Men han gir gode råd og tips som jeg setter stor pris på. Fanbasen hans, derimot, setter jeg veldig lite pris på. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.