Gå til innhold

Kupton: selvtillit og ja-menneske

Anbefalte innlegg

BeautifulWorld
Skrevet

Hvordan kan jeg bygge selvtillit uten å være respektløs? Og hvordan skal jeg klare å slutte å være et ja-menneske? Altså, jeg seier ja til alt, for jeg er redd hvis jeg seier nei, at det skal tolkes som at jeg er respektløs. Takk på forhånd 😁

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kjenner du til Jordan Peterson? Anbefaler deg å sjekke ut noen videoer av ham på YouTube i motsatt fall. Han har hjulpet og inspirert mange, spesielt unge menn. 

Anonymkode: 09fd8...2f9

BeautifulWorld
Skrevet
17 hours ago, AnonymBruker said:

Kjenner du til Jordan Peterson? Anbefaler deg å sjekke ut noen videoer av ham på YouTube i motsatt fall. Han har hjulpet og inspirert mange, spesielt unge menn. 

Anonymkode: 09fd8...2f9

Jeg kjenner til Jordan Peterson men jeg liker ikke han. Men han gir gode råd og tips som jeg setter stor pris på. Fanbasen hans, derimot, setter jeg veldig lite pris på.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...