Gå til innhold

Så... Hva tenker dere om Surrehuggu nå?

Anbefalte innlegg

Gjest Surrehuggu
Skrevet

Bør jeg på nytt melde meg ut av dol? 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Surrehuggu skrev:

tenker ikke så mye mer enn at jeg tror du skal ta en liten pause fra dol til det har roa seg litt for nå ble det litt mye herjing :) 

Anonymkode: eb41d...c60

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker at det er din BP som blomstrer, og at du må kontakte psykiater eller DPS. Du trenger ikke melde deg utav dol, det er hyggelig å ha deg her

Anonymkode: 7d265...c08

stjernestøv
Skrevet
3 minutter siden, Surrehuggu skrev:

Teker du er en bra menneske som sliter endel,men det er det mange som gjør. Syns du skal bli her 🙂

Skrevet
3 minutter siden, Surrehuggu skrev:

Vet ikke hva du har gjort som er så ille, men jeg synes du skal bli.

Skrevet

«Slett meg». Det er liksom den nye dol-trenden. 

Skrevet
30 minutter siden, Surrehuggu skrev:

Nei, du trenger ikke melde deg ut - men kan med fordel begrense det litt akkurat nå. Kanskje prøve å være litt mer opptatt av andre mennesker og litt mindre av deg selv?

AnonymBruker
Skrevet

Det finnes mennesker man gjerne skulle flyttet fjell for og du virker som en av dem ❤men alt er ikke så lett. Håper du står på videre og øser av dine tanker titt og ofte. Håper også du får hjelp videre😊

Anonymkode: 1ca3c...c87

Skrevet

Ser ikke poenget med at du skal melde deg ut, du vil være tilbake igjen etter kort tid, men tror det kan være bra for deg å ta deg en liten pause fra dol til du får roet ned. Slik det er nå så får du ingenting godt ut av å være på dol. 

Skrevet

Du har felles trekk med min puberterende barn. Jeg pleier å si, ro deg ned og etterpå kan vi snakke. Kanskje det er en god ide å ta en pause. Jeg liker å lese fra deg.

BeautifulWorld
Skrevet

God bedring, Surre. Jeg forstår at du har det vanskelig akkurat nå ❤️

Gjest Tøffe@
Skrevet

Alle har vi vår sak tror jeg bare. Du må bare prøve å falle til ro i den erkjennelsen slik vi andre gjør.

Ønsker deg bare alt godt og at livet tar en positiv vending fremover. Man må prøve å se fremover tror jeg bare.❤

AnonymBruker
Skrevet
På 22.7.2019 den 21.49, Surrehuggu skrev:

Alt iallefall jeg tenker er at alle har vi våre feil og mangler. Vi snakker bare så sjelden om dem.Vi har det slik alle sammen.

Anonymkode: 1ca3c...c87

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...