Gå til innhold

Nytt hull i tannen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Er det normalt at man får hull på nytt i en tann ca et år etter en fylling er lagt?? Jeg hadde et hull ved siden av eller under en fylling og hele fyllingen ble byttet ut. Syntes det var kort tid å få et stort hull på. 

Noen som vet om det er normalt? Samme tannlege som fikset den første fyllingen visste ikke hvordan man satt bedøvelse heller, stakk flere ganger men klarte ikke å få sprøyta inn eller hva det nå var...Bedøvelsen virket ikke ihvertfall 🤣 og det er jo underlig.. Var hos en annen tannlege denne gangen såklart, men glemte å spørre 

Anonymkode: 3215e...138

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det normalt at man får hull på nytt i en tann ca et år etter en fylling er lagt?? Jeg hadde et hull ved siden av eller under en fylling og hele fyllingen ble byttet ut. Syntes det var kort tid å få et stort hull på. 

Noen som vet om det er normalt? Samme tannlege som fikset den første fyllingen visste ikke hvordan man satt bedøvelse heller, stakk flere ganger men klarte ikke å få sprøyta inn eller hva det nå var...Bedøvelsen virket ikke ihvertfall 🤣 og det er jo underlig.. Var hos en annen tannlege denne gangen såklart, men glemte å spørre 

Anonymkode: 3215e...138

Det kan skje. Det kan også skyldes dårlig arbeid hvis det kom et nytt hull under den gamle fyllingen.

Anonymkode: 2f378...4ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja, altså, at jeg fikk et ganske stort hull på så kort tid får meg til å lure på om tannlegen gjorde en dårlig jobb! Har jo god munnhygiene og lite hull fra før så rart at det skal skje. En fylling er jo ikke akkurat gammel når den er litt over 1 år.. 

Et hull skal vel ikke rekke å bli så stort på 1 år heller, tar ikke et begynnende hull mange år på å utvikle seg? 

 

Anonymkode: 3215e...138

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...