Gå til innhold

Ja, her var det liv...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva gjør du på i kveld da? :)

Anonymkode: 3dc5e...c53

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja som han sa han kællen; Her var det liv, mor (livmor), så her skulle'n  far ha vært 

Skrevet

Skal kose meg i hytteveggen i kveld også. Varmt, men havdisen har hatt med seg tåke. Hardt liv (ironi). 

AnonymBruker
Skrevet

😂

Anonymkode: 9460e...534

påskelilje
Skrevet

Jeg har vasket min fars kjøkken med salmiakk i kveld, - benyttet anledningen mens han var borte en kveld 😮 Han er ikke så begeistret for  vasking.... 😃 Etterpå tok jeg meg et kveldsbad i sjøen. Herlige 18 salte friske grader var det!

Nå har jeg en kjøpepizza i ovnen. Den gamle klokka etter mine besteforeldre slo akkurat ti slag - den lyden er gode barndomsminner.... Sitter oppe i andre etasje og ser utover hagen og sjøen... Er heldig som har dette stedet, og er heldig som har foreldre og annen familie rundt meg.

Nå skal jeg spise, og deretter veksle mellom lesing av ei ny krimbok og strikke- og sikkert dol'e litt og 😉

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, påskelilje skrev:

Jeg har vasket min fars kjøkken med salmiakk i kveld, - benyttet anledningen mens han var borte en kveld 😮 Han er ikke så begeistret for  vasking.... 😃 Etterpå tok jeg meg et kveldsbad i sjøen. Herlige 18 salte friske grader var det!

Nå har jeg en kjøpepizza i ovnen. Den gamle klokka etter mine besteforeldre slo akkurat ti slag - den lyden er gode barndomsminner.... Sitter oppe i andre etasje og ser utover hagen og sjøen... Er heldig som har dette stedet, og er heldig som har foreldre og annen familie rundt meg.

Nå skal jeg spise, og deretter veksle mellom lesing av ei ny krimbok og strikke- og sikkert dol'e litt og 😉

Salmiakk er fy... ;) 

påskelilje
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Salmiakk er fy... ;) 

Hvorfor det? Det tar jo alt av fett! Jeg elsker salmiakk ❤

AnonymBruker
Skrevet
23 minutter siden, påskelilje skrev:

Hvorfor det? Det tar jo alt av fett! Jeg elsker salmiakk ❤

Bruk heller eddik. Den er fantastisk. 

AnonymBruker
Skrevet
44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva gjør du på i kveld da? :)

Busted. Du er fra Nordvestlandet eller så tar jeg skammelig feil :P 

Anonymkode: 9a3ae...89f

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

«Gjør på» lyder veldig fremmed for meg og. Men aner ikke hvilke deler av landet som bruker uttrykket.

Skrevet
1 minutt siden, Xtra skrev:

«Gjør på» lyder veldig fremmed for meg og. Men aner ikke hvilke deler av landet som bruker uttrykket.

Høres ikke fremmed ut for meg, og jeg har bodd hele livet enten i Oslo eller innenfor en radius på fem mil fra Oslo. Sier kanskje like ofte «hva driver du med?»

Hva ville du ha sagt?

påskelilje
Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Pffff...

Jeg reagerer ikke på huden, passer på å ikke inhalere direkte, blander det ikke med klor, har ikke tro på at akkurat det stoffet er så himla farlig.  Verre med klor.

Kommer til å fortsette med salmiakk, særlig på nedvask av gamle kjøkken der en ikke rengjør så ofte!

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, frosken skrev:

Høres ikke fremmed ut for meg, og jeg har bodd hele livet enten i Oslo eller innenfor en radius på fem mil fra Oslo. Sier kanskje like ofte «hva driver du med?»

Hva ville du ha sagt?

Mener det er dialekt fra Vestlandet. Men mulig det har oppstått/spredd seg som uttrykk andre steder i landet de siste 10-20 årene kanskje 

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nope, jeg er ikke derfra ;)

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, påskelilje skrev:

Pffff...

Jeg reagerer ikke på huden, passer på å ikke inhalere direkte, blander det ikke med klor, har ikke tro på at akkurat det stoffet er så himla farlig.  Verre med klor.

Kommer til å fortsette med salmiakk, særlig på nedvask av gamle kjøkken der en ikke rengjør så ofte!

Vet om en som drakk en blanding av klor og salmiakk for å skade seg Stakkars fyr ble ødelagt for livet han. 

Gjest Tøffe@
Skrevet

Hører og leser nyheter sammen med kveldskosen brød, melk og banan.

Folk har ofte så ulike interesser.😊

AnonymBruker
Skrevet
55 minutter siden, Tøffe@ skrev:

Hører og leser nyheter sammen med kveldskosen brød, melk og banan.

Folk har ofte så ulike interesser.😊

Er ikke så mye kos i nyhetene.

Anonymkode: 15a6c...9a8

Gjest Tøffe@
Skrevet

Nei men mye som gir grunn til ettertanke i den monn man egentlig klarer det. Man blir slått av synes jeg hvordan folk høy som lav ofte har så ulike interesser og uttrykker det på så mange måter. Enkelte er mer mer akseptable enn andre men atter andre er mye forståelige i vår tid. En rar utvikling som vel ingen hadde verken spådd eller trodd av normale mennesker.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...