Gjest Tøffe@ Skrevet 24. juli 2019 Skrevet 24. juli 2019 Folk sliter med sitt i dag tror jeg spesielt i alle disse omsorgsyrkene. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2019 Skrevet 25. juli 2019 7 timer siden, påskelilje skrev: Pffff... Jeg reagerer ikke på huden, passer på å ikke inhalere direkte, blander det ikke med klor, har ikke tro på at akkurat det stoffet er så himla farlig. Verre med klor. Kommer til å fortsette med salmiakk, særlig på nedvask av gamle kjøkken der en ikke rengjør så ofte! Ok, kom bare med et «fagråd» Anonymkode: 9460e...534 0 Siter
frosken Skrevet 25. juli 2019 Skrevet 25. juli 2019 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Bruk heller eddik. Den er fantastisk. Anonymkode: 9460e...534 Bruker du eddik som vanlig rengjøringsmiddel - eller kommer det i tillegg? Hva ville du ha anbefalt for nedvask av for eksempel gammelt kjøkken? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2019 Skrevet 25. juli 2019 44 minutter siden, frosken skrev: Bruker du eddik som vanlig rengjøringsmiddel - eller kommer det i tillegg? Hva ville du ha anbefalt for nedvask av for eksempel gammelt kjøkken? https://www.google.no/amp/s/www.dinside.no/bolig/sjekk-alt-du-kan-bruke-eddik-til/69353257/amp Anonymkode: 9460e...534 0 Siter
Gjest Xtra Skrevet 25. juli 2019 Skrevet 25. juli 2019 11 timer siden, frosken skrev: Høres ikke fremmed ut for meg, og jeg har bodd hele livet enten i Oslo eller innenfor en radius på fem mil fra Oslo. Sier kanskje like ofte «hva driver du med?» Hva ville du ha sagt? Ville definitivt sagt «hva driver du med»; «gjør på» er relativt fremmed. Har bodd det meste av livet i Oslo eller under 20 km fra. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2019 Skrevet 25. juli 2019 6 timer siden, frosken skrev: Bruker du eddik som vanlig rengjøringsmiddel - eller kommer det i tillegg? Hva ville du ha anbefalt for nedvask av for eksempel gammelt kjøkken? Jeg vil anbefale et produkt med høy pH-verdi, et såkalt alkalisk/basisk middel. Et produkt som vi bruker på jobben til slike formål er dette (og det lukter godt også): https://www.kontorkatten.no/no/artiklar/rengjoring-storfix-m-farge-og-parfyme-1l.html?gclid=EAIaIQobChMIo4rDlKHQ4wIVltGyCh0zVgwvEAQYASABEgIFwPD_BwE Anonymkode: 9460e...534 1 Siter
påskelilje Skrevet 25. juli 2019 Skrevet 25. juli 2019 Enda en deilig sommerdag er til endes (heter det "til endes"?).... Jeg har holdt på med et hageprosjekt i dag, men også fått badet lenge i deilig saltvann. Elsker å bade i sjøen! Nå har jeg sittet og lest en stund. Slal straks sove. Ser frem til en ny dag med bading og sol ☀️☀️☀️ 0 Siter
Nicklusheletida Skrevet 25. juli 2019 Skrevet 25. juli 2019 På 24.7.2019 den 21.46, AnonymBruker skrev: Hva gjør du på i kveld da? Anonymkode: 3dc5e...c53 Da du skrev dette innlegget var jeg på ferie. Det var siste kvelden før vi skulle reise hjem og vi satt ute i varmen med et glass vin etter topptur ( fjelltur) Nå i kveld ( Eller nå ser jeg fsktisk at det plutselig har blitt natt ) har jeg akkurat satt meg i sofaen etter å ha kjørt over 50 mil, pakket ut alt og ordnet med blomstene ute på terassen. Det føles godt å komme hjem igjen etter en fantastisk fin ferie 🙂 Borte bra, men hjemme er ikke så værst det heller. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2019 Skrevet 25. juli 2019 Vi har alle vårt. Anonymkode: 15a6c...9a8 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.