Gå til innhold

Ja, her var det liv...

Anbefalte innlegg

Gjest Tøffe@
Skrevet

Folk sliter med sitt i dag tror jeg spesielt i alle disse omsorgsyrkene.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, påskelilje skrev:

Pffff...

Jeg reagerer ikke på huden, passer på å ikke inhalere direkte, blander det ikke med klor, har ikke tro på at akkurat det stoffet er så himla farlig.  Verre med klor.

Kommer til å fortsette med salmiakk, særlig på nedvask av gamle kjøkken der en ikke rengjør så ofte!

Ok, kom bare med et «fagråd» ;) 

Anonymkode: 9460e...534

Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bruk heller eddik. Den er fantastisk. 

Bruker du eddik som vanlig rengjøringsmiddel - eller kommer det i tillegg? Hva ville du ha anbefalt for nedvask av for eksempel gammelt kjøkken?

Skrevet
11 timer siden, frosken skrev:

Høres ikke fremmed ut for meg, og jeg har bodd hele livet enten i Oslo eller innenfor en radius på fem mil fra Oslo. Sier kanskje like ofte «hva driver du med?»

Hva ville du ha sagt?

Ville definitivt sagt «hva driver du med»; «gjør på» er relativt fremmed. Har bodd det meste av livet i Oslo eller under 20 km fra.

AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, frosken skrev:

Bruker du eddik som vanlig rengjøringsmiddel - eller kommer det i tillegg? Hva ville du ha anbefalt for nedvask av for eksempel gammelt kjøkken?

Jeg vil anbefale et produkt med høy pH-verdi, et såkalt alkalisk/basisk middel. 

Et produkt som vi bruker på jobben til slike formål er dette (og det lukter godt også): 

https://www.kontorkatten.no/no/artiklar/rengjoring-storfix-m-farge-og-parfyme-1l.html?gclid=EAIaIQobChMIo4rDlKHQ4wIVltGyCh0zVgwvEAQYASABEgIFwPD_BwE

påskelilje
Skrevet

Enda en deilig sommerdag er til endes (heter det "til endes"?).... Jeg har holdt på med et hageprosjekt i dag, men også fått badet lenge i deilig saltvann. Elsker å bade i sjøen!

Nå har jeg sittet og lest en stund. Slal straks sove. Ser frem til en ny dag med bading og sol ☀️☀️☀️

Nicklusheletida
Skrevet
På 24.7.2019 den 21.46, AnonymBruker skrev:

Hva gjør du på i kveld da? :)

Anonymkode: 3dc5e...c53

Da du skrev dette innlegget var jeg på ferie. Det var siste kvelden før vi skulle reise hjem og vi satt ute i varmen med et glass vin etter topptur ( fjelltur) 

Nå i kveld ( Eller nå ser jeg fsktisk at det plutselig har blitt natt ) har jeg akkurat satt meg i sofaen etter å ha kjørt over 50 mil, pakket ut alt og ordnet med blomstene ute på terassen. 

Det føles godt å komme hjem igjen etter en fantastisk fin ferie 🙂

Borte bra, men hjemme er ikke så værst det heller. 

AnonymBruker
Skrevet

Vi har alle vårt.

Anonymkode: 15a6c...9a8

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...