Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt litt gode erfaringer med circadin, men den er så dyr og kjøpe. Stillnoct får jeg ikke lenger. Hva slags medisiner lingner mest på benzo og kan noen være så greie å komme med noen forslag til meg som jeg kan ta videre til fastlege ? 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Esob skrev:

Har hatt litt gode erfaringer med circadin, men den er så dyr og kjøpe. Stillnoct får jeg ikke lenger. Hva slags medisiner lingner mest på benzo og kan noen være så greie å komme med noen forslag til meg som jeg kan ta videre til fastlege ? 

Circadin på blå resept?

Anonymkode: dbb06...242

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, Esob skrev:

25-50 MG seroquel 

Anonymkode: 5e541...a55

Skrevet

Circadin fås ikke på blå resept. Kan evt kjøpes som kosttilskudd i utlandet.

Uansett er jeg sikker på at du bruker 10 kroner om dagen på noe mer ufornuftig enn å få god søvn uten å bruke antipsykotika. 

stjernestøv
Skrevet
7 minutter siden, issomethingwrong skrev:

Uansett er jeg sikker på at du bruker 10 kroner om dagen på noe mer ufornuftig enn å få god søvn uten å bruke antipsykotika. 

Er det galt å bruke ap for å sove? 

Jeg bestilte melatonin fra usa men funker ikke på meg. 

Skrevet

FjellOgDalar
Skrevet

Ap an neon art? Benzo lignenede er det nok verre med, for der er det igrunnen Imovane og Stilnoct som kommer nærmest. Man kan få kjøpt Melatonin som kosttilskudd - bode som en extended release type (som Circadin er) og som vanlig formulering. Samtidig vet man ikke om man egentlig får det man bestiller. Jeg har prøvd et par sorter, men med null effekt. Da er Circadin verdt pengene. Det vil sikkert være vel så lurt å spare litt på dem, ikke dosere hver kveld. 

Skrevet

Jeg er gjerne i USA et par ganger i året, og har kjøpt rimelig melatonin på drug store der. Forstår ikke helt hvorfor det skal være så dyrt i Norge, men antakelig fordi det kun er en eneste versjon av medikamentet som er godkjent her (på unntak).

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...