Mëmëso Skrevet 25. juli 2019 Skrevet 25. juli 2019 Hei. Jeg har ikke turt å skrive her på en stund, men prøver å hoppe i det og spørre om noe jeg lurer på. Jeg tar 200mg Seroquel hver kveld + Circadin (og 300mg. wellbutrin om morgenen). Hvis jeg plusser på med inntil 100mg. vanlig Seroquel de nettene jeg grubler mye (ikke så ofte nå), vil det ha noen effekt, eller er det kun når man vanligvis ikke tar noe at det hjelper med lave doser på kvelden? 0 Siter
kupton Skrevet 25. juli 2019 Skrevet 25. juli 2019 Noe vil det nok hjelpe, men sannsynligvis ikke mye. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2019 Skrevet 25. juli 2019 29 minutter siden, kupton skrev: Noe vil det nok hjelpe, men sannsynligvis ikke mye. Hvorfor ikke? Anonymkode: 79be5...c96 0 Siter
kupton Skrevet 25. juli 2019 Skrevet 25. juli 2019 Det er effekten på histaminsystemet som i hovedsak virker på søvn. Når det allerede brukes 200 mg, så vil ikke ytterligere dose gi så mye mer effekt. 0 Siter
Mëmëso Skrevet 25. juli 2019 Forfatter Skrevet 25. juli 2019 Takk for svar. Da jeg var på sykehuset i fjor høst dyttet de i meg til jeg sovnet, også enda litt til da jeg våknet igjen noen timer senere. Tror det var opp i 400. Men da var det ikke noe depot, og jeg mistenker at det fungerte da fordi kroppen ikke var vant til det. Senere fikk jeg Circadin, og det var vel fordi sove/sløve-effekten ikke var der lenger. Bare gjetter. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2019 Skrevet 25. juli 2019 14 minutter siden, kupton skrev: Det er effekten på histaminsystemet som i hovedsak virker på søvn. Når det allerede brukes 200 mg, så vil ikke ytterligere dose gi så mye mer effekt. Hvorfor virker høye doser Seroquel på manier? Anonymkode: 79be5...c96 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2019 Skrevet 25. juli 2019 2 timer siden, Mëmëso skrev: Hei. Jeg har ikke turt å skrive her på en stund, men prøver å hoppe i det og spørre om noe jeg lurer på. Jeg tar 200mg Seroquel hver kveld + Circadin (og 300mg. wellbutrin om morgenen). Hvis jeg plusser på med inntil 100mg. vanlig Seroquel de nettene jeg grubler mye (ikke så ofte nå), vil det ha noen effekt, eller er det kun når man vanligvis ikke tar noe at det hjelper med lave doser på kvelden? Dersom de 200 mg seroquel du tar om kvelden er depot, så kan 100 mg vanlig seroquel ha en betydelig effekt på søvn. Anonymkode: 502c5...13f 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.