Gå til innhold

Er deppa

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er veldig lei meg for at jeg har tabbet meg ut og gjort andre vondt, og jeg føler stor skyld. Men vit at jeg anklager meg selv hele tiden, og at jeg ikke har så stor selvtillit som det kan virke som.

Nå er det på tide å ta grep om egen livssituasjon i rl, så derfor blir det en lengre pause fra dol. Jeg har hengt her i flere år, men da bare periodevis. Nå er denne nåværende perioden over. Skal slutte å være så selvopptatt, og heller forholde meg til virkeligheten hvor jeg ikke er så selvopptatt. Og jeg kan ikke fortsette å ha imaginære anonyme venner som jeg aldri får se i virkeligheten. Det gjelder her på dol og på andre nett-arenaer.

Ønsker alle som sliter, og alle som hjelper andre, lykke til videre :) 

Noen får kanskje en ide om hvem jeg er, men om noen ikke gjør det er det bare bra for meg.  

Anonymkode: c983d...ccd

Videoannonse
Annonse
stjernestøv
Skrevet

Vil bare si lykke til videre❤. Og husk at du spiller din rolle som er helt rett,vi har alle gjort feil her i livet så ingen er feilfri. 

AnonymBruker
Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er veldig lei meg for at jeg har tabbet meg ut og gjort andre vondt, og jeg føler stor skyld. Men vit at jeg anklager meg selv hele tiden, og at jeg ikke har så stor selvtillit som det kan virke som.

Nå er det på tide å ta grep om egen livssituasjon i rl, så derfor blir det en lengre pause fra dol. Jeg har hengt her i flere år, men da bare periodevis. Nå er denne nåværende perioden over. Skal slutte å være så selvopptatt, og heller forholde meg til virkeligheten hvor jeg ikke er så selvopptatt. Og jeg kan ikke fortsette å ha imaginære anonyme venner som jeg aldri får se i virkeligheten. Det gjelder her på dol og på andre nett-arenaer.

Ønsker alle som sliter, og alle som hjelper andre, lykke til videre :) 

Noen får kanskje en ide om hvem jeg er, men om noen ikke gjør det er det bare bra for meg.  

Unnskyld at jeg spør men er du to forskjellige personer. At på jobben er du slik og slik også er du mer deg selv her?

Vil også ønske bare alt godt videre. Feil gjør vi alle.😊

Anonymkode: 91c83...8f1

AnonymBruker
Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Unnskyld at jeg spør men er du to forskjellige personer. At på jobben er du slik og slik også er du mer deg selv her?

Vil også ønske bare alt godt videre. Feil gjør vi alle.😊

Nei, jeg er nok ikke flere personer/har flere personligheter. Men hvem vet, egentlig? ;)

Det jeg mener er at i rl så er jeg opptatt med mye, ikke bare meg selv. Her inne blir det lett til at jeg fokuserer for mye på symptomer og sykdom. Nå vil jeg la det ligge en stund og fokusere på livet utenfor. 

AnonymBruker
Skrevet
34 minutter siden, stjernestøv skrev:

Vil bare si lykke til videre❤. Og husk at du spiller din rolle som er helt rett,vi har alle gjort feil her i livet så ingen er feilfri. 

Takk for det. Lykke til videre du også! ❤️

AnonymBruker
Skrevet

Får bare håpe at jeg ikke blir altfor deppa. Det retter seg nok etterhvert.

AnonymBruker
Skrevet

Håper at det hjelper å rette fokus på litt  andre ting og mennesker og se fremover. Jeg har tenkt mye på tingene du tar opp her selv for egen del men det er så vanskelig ofte å legge om nærmest rutiner i livet.

Lykke til.

AnonymBruker
Skrevet

DOL og nett er jo ikke noe ekteskap. Man bestemmer selv.

God bedring❤

AnonymBruker
Skrevet

Men jeg er fryktelig deppa. Prøver å være positiv til at jeg skal endre meg og sånn, og klarer å se fremover og ha håp. Men så endrer det seg igjen, og alt blir like håpløst, mørkt og trist. Jeg får selvhat og lyst til å gjøre slutt på alt. Jeg er ikke helt god om dagen. Hater å ha det sånn. Tenker at jeg i morgen skal stikke av og drikke meg dritings i skogen med "diverse" attåt.

Hvordan få til å ha en vedvarende stabil positiv innstilling til livet? Tror at jeg egentlig er for ødelagt til å kunne klare det. Jeg er nok dømt til å ha det sånn resten av livet. Og hvem gidder vel det? 

AnonymBruker
Skrevet

Folk blir lei av meg, forståelig nok. Både her og i rl. Ikke det at jeg utbroderer mine tanker og følelser til noen i rl, bare til mannen min. Til venner blir det til at jeg sier at jeg ikke er i form, og ikke orker å treffe dem. Det blir de helt sikkert lei av. 

Og mannen min og jeg har nettopp hatt en periode fra hverandre, men blitt enige om å prøve på nytt. Så må jeg selvfølgelig ødelegge alt igjen med min depressivitet og følelsesmessige ustabilitet, som går mest på tristhet og ambivalens til alt. Kan bestemme meg for å gjøre ting, og så trekker jeg meg. Må hvile mye, og trekker meg tilbake fra ham. Så blir jeg i bedre form igjen en stund og vil likevel gjøre det vi hadde planlagt. Og så kort tid etterpå der igjen orker jeg ikke likevel. Det tar nok ikke lang tid før han er drittlei igjen. Hvorfor må jeg være sånn? Han bør egentlig få slippe meg.

AnonymBruker
Skrevet

Men det rareste av alt er at jeg har blitt mye verre på mine "eldre dager". Jeg har hørt at det vanlige er at man heller blir bedre ettersom tiden går. Med meg virker det som å være motsatt. 

(Måtte bare lufte litt til før jeg gir meg).

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...