Gå til innhold

Gammel Esucos (dixyracin) - trygg (interaksjonsmessig)?

Anbefalte innlegg

FjellOgDalar
Skrevet

Spør her siden interaksjonsanalysatoren ikke er mye til hjelp når det er  snakk om utgåtte preparater. 

Når det gjelder datostempling på piller, er jeg ganske avslappa. Aner ikke når disse ev. har gått ut, fordi jeg bare fant løse brett. Disse funket i sin tid bra som sovemedisin og angstfordriver. 

Noen som vet om den er trygg å kombinere med
- Lamictal
- Lyrica
- Metoprolol
- Quetiapin (depot)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
59 minutter siden, FjellOgDalar skrev:

Spør her siden interaksjonsanalysatoren ikke er mye til hjelp når det er  snakk om utgåtte preparater. 

Når det gjelder datostempling på piller, er jeg ganske avslappa. Aner ikke når disse ev. har gått ut, fordi jeg bare fant løse brett. Disse funket i sin tid bra som sovemedisin og angstfordriver. 

Noen som vet om den er trygg å kombinere med
- Lamictal
- Lyrica
- Metoprolol
- Quetiapin (depot)

Jeg brukte Esucos i sin tid i kombinasjon sammen med Seroquel (ikke depot) og Lamictal uten problemer. Brukte 100 mg Esucos og 200 mg Lamictal samt 200 mg Seroquel om jeg husker riktig. Jeg tror kanskje Esucos gikk ut av det norske markedet rundt 2009 og gikk da over til en heftig dose på 300 mg Truxal. Veldig synd, for jeg opplevde Esucos som en svært god medisin som i hvert fall jeg hadde god effekt av som sovemedisin. Bedre enn jeg noen gang har hatt av Truxal. I dag har jeg klart å redusere Truxal-dosen ned til 50 mg :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...