Gjest Tøffe@ Skrevet 27. juli 2019 Skrevet 27. juli 2019 Føler dere det av og til som å være en " polfarer" eller" Himmalayaklatrer" eller bare som " en ussel taper i livets karusell".? Dagboken blir ikke slik: Middag og oppvask avviklet. Det er lørdag. Skjønn musikk på radio. For varmt til de store utskeielser. Kanskje strikke noen runder på en omfangsrik mangefarget- stripet høstgenser. Innom nav sine jobb sider. Lese bok litt videre i dag kanskje. " Kleine mann was nun" er nå på nattbordet nok en gang. Snart er det lørdagskveld. 0 Siter
Gjest Tøffe@ Skrevet 27. juli 2019 Skrevet 27. juli 2019 Føler dere at dere må eller egentlig bare ønsker å ta flere forholdsregler enn folk flest kanskje gjør. Eks. sklimatter i dusj og bad etc. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2019 Skrevet 27. juli 2019 Jeg føler ikke noe spesielt som aleneboer. Har ferie nå, og det er siste feriehelg. Begynner å jobbe på torsdag og til da skal jeg prøve å nyte de siste feriedagene med mine barnebarn. Anonymkode: 29e32...619 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2019 Skrevet 27. juli 2019 55 minutter siden, Tøffe@ skrev: Føler dere det av og til som å være en " polfarer" eller" Himmalayaklatrer" eller bare som " en ussel taper i livets karusell".? En ussel trygdetaper. Anonymkode: 4df52...4a0 0 Siter
Gjest Tøffe@ Skrevet 27. juli 2019 Skrevet 27. juli 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg føler ikke noe spesielt som aleneboer. Har ferie nå, og det er siste feriehelg. Begynner å jobbe på torsdag og til da skal jeg prøve å nyte de siste feriedagene med mine barnebarn. Anonymkode: 29e32...619 Går det an å spørre om lønnsnivået i dag eller er det veldig bransjespesifikt og individuelt? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2019 Skrevet 27. juli 2019 11 minutter siden, Tøffe@ skrev: Går det an å spørre om lønnsnivået i dag eller er det veldig bransjespesifikt og individuelt? Mener du hva jeg har i lønn? Jeg har mer enn dobbelt så mye i årslønn nå enn jeg hadde i 2016. Anonymkode: 29e32...619 0 Siter
Gjest Tøffe@ Skrevet 27. juli 2019 Skrevet 27. juli 2019 Det er ikke dårlig. Folk har sitt i dag tror jeg absolutt. 0 Siter
Gjest Tøffe@ Skrevet 29. juli 2019 Skrevet 29. juli 2019 Alle kan vi bli utsatt for noe. Tar dere bestemte forholdsregler. Gir beskjed til noen om dere reiser bort eller liknende. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.