Gå til innhold

Avhengighet av dol


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg er en av de som stadig annonserer at jeg skal slutte å delta her. Hvorfor er det så innmari vanskelig å slutte? 

Jeg VIL nemlig slutte! 😢

Anonymkode: 06ad3...fa9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

stjernestøv
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er en av de som stadig annonserer at jeg skal slutte å delta her. Hvorfor er det så innmari vanskelig å slutte? 

Jeg VIL nemlig slutte! 😢

Anonymkode: 06ad3...fa9

Man blir avhengig rett og slett tror jeg...da er det vanskelig å slutte. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, bibben skrev:

Kanskje fordi du også ønsker å få bekreftet av brukerne her inne at vi vil ha deg blant oss?

Nei.

Anonymkode: 06ad3...fa9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Akkurat nå, stjernestøv skrev:

Man blir avhengig rett og slett tror jeg...da er det vanskelig å slutte. 

Ja, jeg er jo helt avhengig! Jeg bare MÅ slutte!

Anonymkode: 06ad3...fa9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Vi har alle vårt.

Anonymkode: 1848b...c2b

Tror ikke at du er Tøffe, derfor sier jeg DUST til deg! 

Anonymkode: 06ad3...fa9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, jeg er jo helt avhengig! Jeg bare MÅ slutte!

Anonymkode: 06ad3...fa9

Hvorfor må du slutte da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
9 minutes ago, AnonymBruker said:

Tror ikke at du er Tøffe, derfor sier jeg DUST til deg! 

Anonymkode: 06ad3...fa9

Roe seg ned nå.

Anonymkode: 769e7...89d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Roe seg ned nå.

Anonymkode: 769e7...89d

Hehe, hvorfor det? Jeg synes nå at en som prøver å etterligne ord, uttrykk og fraser fra en psykisk syk person, er en dust.

Anonymkode: 06ad3...fa9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei.

Anonymkode: 06ad3...fa9

 

17 minutter siden, bibben skrev:

Kanskje fordi du også ønsker å få bekreftet av brukerne her inne at vi vil ha deg blant oss?

Vet ikke for TS sin del, men jeg tenker også ofte at jeg skal kutte ut, eller i alle fall begrense meg. Det er for å bruke tiden til andre ting. Har vel ikke annonsert det så ofte, men når jeg har gjort det m, er det IKKE for å få bekreftelse. Det er mer at jeg tenker det er lettete å holde seg borte om jeg har meldt fra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
3 minutter siden, Villanda skrev:

 Har vel ikke annonsert det så ofte, men når jeg har gjort det m, er det IKKE for å få bekreftelse. Det er mer at jeg tenker det er lettete å holde seg borte om jeg har meldt fra.

Helt enig. 

Anonymkode: 06ad3...fa9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri skjønt behovet formål annonsere at man skal slutte. Det er vek barene bli borte for kortere eller lengre tid. Med mindre man søker bekreftelse på at man er ønsket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Xtra skrev:

Har aldri skjønt behovet formål annonsere at man skal slutte. Det er vek barene bli borte for kortere eller lengre tid. Med mindre man søker bekreftelse på at man er ønsket.

Mener det er et vanlig råd når en skal slutte å røyke, å fortelle det, til andre, at det blir lettere da. Litt det samme med DOL-avhengighet kanskje.  Jeg vet selv at når jeg har sagt jeg skal begrense meg er det fordi jeg tror det blir lettere for meg. Jeg kunne jo si det til folk i RL, men da ville ingen oppdage det om jeg ikke holdt meg. Kun dere merker det om jeg ikke holder ord.

Og det har vært bare for å ha mer tid til andre ting. Reelt ønske om å prioritere annerledes.

 Trenger ikke være sånn for alle da. Vet ikke om det er annerleded for dem som ofte skriver de skal slutte eller vil slutte på grunn av uoverenstemmelser.

Endret av Villanda
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
57 minutter siden, Xtra skrev:

Med mindre man søker bekreftelse på at man er ønsket.

Da tar du feil.

Anonymkode: 06ad3...fa9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
45 minutter siden, Villanda skrev:

Mener det er et vanlig råd når en skal slutte å røyke, å fortelle det, til andre, at det blir lettere da. Litt det samme med DOL-avhengighet kanskje.  Jeg vet selv at når jeg har sagt jeg skal begrense meg er det fordi jeg tror det blir lettere for meg. Jeg kunne jo si det til folk i RL, men da ville ingen oppdage det om jeg ikke holdt meg. Kun dere merker det om jeg ikke holder ord.

Nettopp, du har skjønt det :)

Hadde jeg ønsket bekreftelser på at er ønsket her, osv. så hadde jeg såklart skrevet med nick. 

Jeg startet tråden mest som et hjertesukk over hvor vanskelig det er å slutte her, selv om jeg skal. 

Anonymkode: 06ad3...fa9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nettopp, du har skjønt det :)

Hadde jeg ønsket bekreftelser på at er ønsket her, osv. så hadde jeg såklart skrevet med nick. 

Jeg startet tråden mest som et hjertesukk over hvor vanskelig det er å slutte her, selv om jeg skal. 

Anonymkode: 06ad3...fa9

Hvorfor skal du slutte?

Anonymkode: 1848b...c2b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor skal du slutte?

Anonymkode: 1848b...c2b

Fått det spørsmålet tidligere i tråden også, men det ønsker jeg ikke å svare på.

Anonymkode: 06ad3...fa9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...