Gå til innhold

Avhengighet av dol


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Worrisome Plenty

Det er litt newbie og annonsere att man skal slutte. Skal man slutte kan man bare la være å skrive hade meldinger. Det mister litt troverdighet når det skjer for N`te gang.

Jeg har aldri skrevet hadet melding her, jeg gjorde det en gang i 2001 på Metallica boardet som var da. Det er litt sånn man gjør hvis man er emosjonell. Bedre å tenke seg for i det stille og så bare styre unna, hvis man virkelig vil. Da er det heller ikke noen skam å snu, for ingen vet noe.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 29.7.2019 den 20.52, AnonymBruker skrev:

Jeg er en av de som stadig annonserer at jeg skal slutte å delta her. Hvorfor er det så innmari vanskelig å slutte? 

Jeg VIL nemlig slutte! 😢

Anonymkode: 06ad3...fa9

You can check out any time you like, but you can never leave...

Vel så lenge det ikke går ut over andre ting som familie og venner så er det vel ikke så stort problem at man henger rundt her inne en del? Men jeg mener å huske at det en gang var en bruker (nå snakker vi sikkert 18-20 år siden) som ble så hektet på dol (ok sikkert nettet generelt også) at det gikk ut over mann og barn så hun måtte ha hjelp til å slutte rett og slett.

DOL har eksistert i 23 år og vi er fremdeles noen her som har vært med (nesten) hele tiden. :) Det er ingen krise om jeg er borte noen dager og ikke får vært her, men jeg synes det er koselig å stikke innom når jeg har anledning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
På 29.7.2019 den 20.52, AnonymBruker skrev:

Jeg er en av de som stadig annonserer at jeg skal slutte å delta her. Hvorfor er det så innmari vanskelig å slutte? 

Jeg VIL nemlig slutte! 😢

Anonymkode: 06ad3...fa9

Først og fremst kan du slutte å annonsere. Akkurat det bør ikke være så vanskelig. 

Det er unødvendig informasjon. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg trenger å slutte med alt jeg kan klare på grunn av at jeg er engstelig for hva fremtida vil bringe og kostnadene det vil medføre med en usikker økonomisk situasjon i privatøkonomken selv om jeg tror jeg er av de heldigstilte i veldig mye sammenliknet med så mange som kanskje står i en hjerte eller nyrekø,  har mistet sitt barn eller så mye.

Alt trenger man ikke. Alt kan bli for kostbart. Forteller stadig meg selv det faktum.

Anonymkode: 9196e...478

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg trenger å slutte med alt jeg kan klare på grunn av at jeg er engstelig for hva fremtida vil bringe og kostnadene det vil medre

Hsr du tenkt over det jeg skrev om å begrense DOL til enkelte faste besøk på steder med gratis Wi-Fi?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vi har alle våre og vårt i vår tid tror jeg. Har nok mye med alder å gjøtr tror jeg. Jeg prøver litt hver dag.En dag lykkes også jeg i noe.😊

Anonymkode: 9196e...478

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 30.7.2019 den 22.01, Worrysome plenty skrev:

Det er litt newbie og annonsere att man skal slutte. Skal man slutte kan man bare la være å skrive hade meldinger. Det mister litt troverdighet når det skjer for N`te gang.

Jeg har aldri skrevet hadet melding her, jeg gjorde det en gang i 2001 på Metallica boardet som var da. Det er litt sånn man gjør hvis man er emosjonell. Bedre å tenke seg for i det stille og så bare styre unna, hvis man virkelig vil. Da er det heller ikke noen skam å snu, for ingen vet

På 30.7.2019 den 22.01, Worrysome plenty skrev:

Det er litt newbie og annonsere att man skal slutte. Skal man slutte kan man bare la være å skrive hade meldinger. Det mister litt troverdighet når det skjer for N`te gang.

Jeg har aldri skrevet hadet melding her, jeg gjorde det en gang i 2001 på Metallica boardet som var da. Det er litt sånn man gjør hvis man er emosjonell. Bedre å tenke seg for i det stille og så bare styre unna, hvis man virkelig vil. Da er det heller ikke noen skam å snu, for ingen vet noe.

 

 

Hva er egentlig galt med å si fra at en kommer tilå bli fraværende? Forstår at det blir lite troverdig når det skjer gang på gang uten at det er hold i det, men ellers? Om jeg bestemmer meg for å kutte ut, føler jeg det egentlig naturlig å si fra. Litt kjipt å mistenkt for å skrive det bare for å få bekreftelse. 

Jeg BØR begrense meg Kommer for seint i seng. Og nå skal jeg på ferie med barna.  Jeg vil prøve bruke mindre tid på nettet (sier ikke at jeg skal slutte altså!). 

En skriver jo om alt mulig annet her. Tror det er ok å skrive om andre endringer en ønsker å gjøre i livet sitt. Hvorfor ikke akkurat dette?

 

Endret av Villanda
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
23 minutter siden, Villanda skrev:

 

Enig igjen, Villanda. Hadde jeg villet ha oppmerksomhet rundt egen person på dette, så hadde jeg jo skrevet med nick. Denne tråden startet jeg for liksom å klage på hvor vanskelig det er å slutte fordi jeg er blitt avhengig. 

Jeg har dog annonsert et par ganger med nick at jeg vil slutte når jeg av ymse årsaker ikke har vært i form psykisk. Da har det hjulpet med positive tilbakemeldinger om at jeg bør bli værende her og sånn. Men egentlig er det vel ingenting galt i det heller. Noen ganger trenger man oppmuntring og bekreftelse. Sånn er vi mennesker laget, men noen trenger det i perioder mer enn andre. 

Anonymkode: 06ad3...fa9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...