AnonymBruker Skrevet 31. juli 2019 Skrevet 31. juli 2019 Fordi jeg ikke skjønner ting andre lett skjønner? Det er så tydelig at jeg stiller dumme spørsmål Blir så lei meg 😢 jeg føler meg så dum! Anonymkode: 90415...69f 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2019 Skrevet 31. juli 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Fordi jeg ikke skjønner ting andre lett skjønner? Det er så tydelig at jeg stiller dumme spørsmål Blir så lei meg 😢 jeg føler meg så dum! Anonymkode: 90415...69f Har du noen eksempler på hva du ikke skjønner? Anonymkode: 745b9...8ee 0 Siter
stjernestøv Skrevet 31. juli 2019 Skrevet 31. juli 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fordi jeg ikke skjønner ting andre lett skjønner? Det er så tydelig at jeg stiller dumme spørsmål Blir så lei meg 😢 jeg føler meg så dum! Anonymkode: 90415...69f Det er ikke alt man skjønner, vi er ulike der. Du er ikke dum Jeg leser en bok nå der jeg ikke skjønte et helt kapittel, det var om tid og rom..Einstein,fysikk og kjemi. Måtte bare hoppe over det. 0 Siter
laban Skrevet 31. juli 2019 Skrevet 31. juli 2019 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er så tydelig at jeg stiller dumme spørsmål Her eller i RL? På hvilken måte er det tydelig? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2019 Skrevet 31. juli 2019 1 minutt siden, laban skrev: Her eller i RL? På hvilken måte er det tydelig? Både her og i RL. Jeg får bl.a høre det sgs hver gang jeg stiller min mann spørsmål. Det er ting jeg burde skjønne eller vite svare på. Anonymkode: 90415...69f 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2019 Skrevet 31. juli 2019 Jeg klarer ikke å komme meg ovenpå igjen. Jeg føler at «alt» jeg gjør og sier er galt. Får «bare» kritikk for tiden, fra flere kanter. Det er så vondt når jeg vet at jeg prøver så godt jeg kan. Jeg orker ikke mer nå. Jeg gir opp. Har møtt veggen. Anonymkode: 90415...69f 0 Siter
laban Skrevet 31. juli 2019 Skrevet 31. juli 2019 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg får bl.a høre det sgs hver gang jeg stiller min mann spørsmål. Det er ting jeg burde skjønne eller vite svare på. Akkurat det ville jeg ikke lagt så stor vekt på. Det kan ha mer med kommunikasjonen deres og forskjeller i temperament eller personlighet å gjøre, enn med hvor smart du er. 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg orker ikke mer nå. Jeg gir opp. Har møtt veggen. Prøv å "ta fri" fra grubling og streving noen dager. Gi litt f og lat som om du er en type som bryr deg lite eller ingenting om reaksjoner fra omgivelsene. (Altså, jeg mener ikke adferd som går ut over vanlige normer for oppførsel, men at du skal forsøke å reagere mindre på kritiske holdninger og tenke "tja, det kan også være deg det er noe galt med" litt oftere.) 1 Siter
Gjest Gargamel Skrevet 31. juli 2019 Skrevet 31. juli 2019 33 minutter siden, AnonymBruker skrev: Både her og i RL. Jeg får bl.a høre det sgs hver gang jeg stiller min mann spørsmål. Det er ting jeg burde skjønne eller vite svare på. Anonymkode: 90415...69f Du får gi ham beskjed om å ikke være nedlatende. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2019 Skrevet 31. juli 2019 Jeg tar meg ikke nær av om Ap, SV og Sp" går åt skogen" ved kommunevalget. Jeg er ikke dum av den grunn. Bare mennesker med manglende dannelse kaller andre dumme. Anonymkode: a2978...70c 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2019 Skrevet 31. juli 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Fordi jeg ikke skjønner ting andre lett skjønner? Det er så tydelig at jeg stiller dumme spørsmål Blir så lei meg 😢 jeg føler meg så dum! Anonymkode: 90415...69f Dumme folk er som regel ikke bevisste på at de er dumme. Det du har er lav selvtillit, ikke dumhet. Anonymkode: 02594...292 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2019 Skrevet 31. juli 2019 4 timer siden, Gargamel skrev: Du får gi ham beskjed om å ikke være nedlatende. Jeg har gjort det så mange ganger at du aner ikke.. men det er sikkert en grunn til det som har med meg å gjøre. Jeg er sikkert en irriterende person Anonymkode: 90415...69f 0 Siter
frosken Skrevet 31. juli 2019 Skrevet 31. juli 2019 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg klarer ikke å komme meg ovenpå igjen. Jeg føler at «alt» jeg gjør og sier er galt. Får «bare» kritikk for tiden, fra flere kanter. Det er så vondt når jeg vet at jeg prøver så godt jeg kan. Jeg orker ikke mer nå. Jeg gir opp. Har møtt veggen. Anonymkode: 90415...69f Jeg skulle så ønske at du nektet deg selv å skrive setninger som "Jeg orker ikke mer nå. Jeg gir opp.". Når man til stadighet poster slike utsagn, så fungerer de litt som "ulv, ulv". For øvrig støtter jeg labans innlegg. Ta deg en timeout, ikke post innlegg på dol som like gjerne vil øke din fortvilelse som det motsatte. 3 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. august 2019 Skrevet 1. august 2019 Det blir bare for mye for meg noen ganger, mer enn jeg klarer å romme og ta innover meg. Og denne sommeren har jeg tapt meg. Men jeg forventer ikke at andre skal forstå det. Jeg skal for fremtiden avstå å skrive her inne på dager der jeg ikke orker mer. Anonymkode: 90415...69f 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. august 2019 Skrevet 1. august 2019 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Det blir bare for mye for meg noen ganger, mer enn jeg klarer å romme og ta innover meg. Og denne sommeren har jeg tapt meg. Men jeg forventer ikke at andre skal forstå det. Jeg skal for fremtiden avstå å skrive her inne på dager der jeg ikke orker mer. Anonymkode: 90415...69f Er du deprimert? Har du noen diagnoser? Får du hjelp? Anonymkode: 5378f...1d5 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. august 2019 Skrevet 1. august 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Er du deprimert? Har du noen diagnoser? Får du hjelp? Anonymkode: 5378f...1d5 Vet ikke. Tror det. BP og unnvikende pf. Jeg venter på svar vedr behandling. Anonymkode: 90415...69f 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. august 2019 Skrevet 1. august 2019 49 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vet ikke. Tror det. BP og unnvikende pf. Jeg venter på svar vedr behandling. Anonymkode: 90415...69f Dette er et kroneksempel på hva jeg mener i tråden "Er det mulig?" Samme diagnoser, og en problemstilling som kunne ha vært min i en dårlig periode. Eneste forskjellen er at jeg allerede går i behandling, og derfor ikke venter på svar vedr. behandling. Og at jeg i tillegg tror at jeg ikke har denne pf lenger, men bare trekk fra den som dukker opp innimellom. Anonymkode: 5378f...1d5 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. august 2019 Skrevet 1. august 2019 Ingen er dumme tror jeg bare livet som er et sjansespill. Anonymkode: a2978...70c 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. august 2019 Skrevet 1. august 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Dette er et kroneksempel på hva jeg mener i tråden "Er det mulig?" Samme diagnoser, og en problemstilling som kunne ha vært min i en dårlig periode. Eneste forskjellen er at jeg allerede går i behandling, og derfor ikke venter på svar vedr. behandling. Og at jeg i tillegg tror at jeg ikke har denne pf lenger, men bare trekk fra den som dukker opp innimellom. Anonymkode: 5378f...1d5 Jeg har også gått i behandling. Lenge. Veien videre er dessverre nå veldig usikker, jeg har ganske enkelt ødelagt masse for meg selv (fordi jeg bl.a er dum) og må ta konsekvensene av det. Så jeg vet ikke lenger hva fremtiden vil bringe mht behandling. Jeg tror jeg har gitt opp, jeg ser svært lite håp. Men jeg har tross alt kommet langt. Jeg er fornøyd med det jeg har klart å få til. Lykke til videre Anonymkode: 90415...69f 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. august 2019 Skrevet 1. august 2019 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Lykke til videre Anonymkode: 90415...69f Takk for det. Lykke til videre du også! PS! Du er ikke dum! 💕 Anonymkode: 5378f...1d5 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. august 2019 Skrevet 1. august 2019 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk for det. Lykke til videre du også! PS! Du er ikke dum! 💕 Anonymkode: 5378f...1d5 Hvis du hadde kjent meg i RL og visst alt jeg har gjort som har ødelagt ting som har betydd mye for meg ville du nok du også endret t syn på meg. Men takk likevel Anonymkode: 90415...69f 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.