AnonymBruker Skrevet 1. august 2019 Skrevet 1. august 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvis du hadde kjent meg i RL og visst alt jeg har gjort som har ødelagt ting som har betydd mye for meg ville du nok du også endret t syn på meg. Men takk likevel Anonymkode: 90415...69f Det er forskjell på å være dum og å være slem. Om du har vært slem kan jeg selvsagt ikke si noe om. Men basert på hvordan du skriver her (rettskrivning), virker du ikke dum i betydning lav intelligens. Anonymkode: 5378f...1d5 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. august 2019 Skrevet 1. august 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det er forskjell på å være dum og å være slem. Om du har vært slem kan jeg selvsagt ikke si noe om. Men basert på hvordan du skriver her (rettskrivning), virker du ikke dum i betydning lav intelligens. Anonymkode: 5378f...1d5 Har så vidt jeg vet (og husker) aldri vært slem mot andre. Anonymkode: 90415...69f 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. august 2019 Skrevet 1. august 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Har så vidt jeg vet (og husker) aldri vært slem mot andre. Anonymkode: 90415...69f Det er jo bra Det er også forskjell på å gjøre dumme valg, og det å være dum. Alle kan gjøre dumme valg, uten å være dum, om du forstår. Anonymkode: 5378f...1d5 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. august 2019 Skrevet 1. august 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er jo bra Det er også forskjell på å gjøre dumme valg, og det å være dum. Alle kan gjøre dumme valg, uten å være dum, om du forstår. Anonymkode: 5378f...1d5 Jo, men dumme valg har ført til store ødeleggelser (for meg). Men jeg skal gjøre alt for å klare å komme meg gjennom den vonde tiden jeg har foran meg. Tusen takk for dine svar Anonymkode: 90415...69f 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. august 2019 Skrevet 1. august 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jo, men dumme valg har ført til store ødeleggelser (for meg). Men jeg skal gjøre alt for å klare å komme meg gjennom den vonde tiden jeg har foran meg. Tusen takk for dine svar Anonymkode: 90415...69f Det er en god innstilling! Lykke til videre! Anonymkode: 5378f...1d5 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.