Gondor Skrevet 31. juli 2019 Skrevet 31. juli 2019 I morgen er ferien over for min del og jeg har virkelig fått metta mi. Nå vil jeg hjem og stelle og stulle der. I morgen drar tre av oss innover til Oslo mens den yngste blir igjen fordi han skal ha kamerater på besøk frem til søndag. Jeg er litt urolig for dette, men må bare akseptere at gutten er nesten voksen og må få lov til å ha venner på besøk. På mandag skal vi ned igjen og stenge stedet for vinteren. Så kommer egoismen min inn. Vi snakket løslig tidligere i sommer om at vi skulle dra nedover en tur til i august, men jeg har skiftet mening og vil ikke dra enda en gang og ha stengingen hengende over meg. Planen var at jeg skulle dra ned på mandag, det er en 30 mils kjøretur, rydde sammen med yngstemann og dra innover igjen. Så skulle vi dra ned enda en gang til for å feriere mer og så stenge da. Ikke tale om! Det hører med til historien at jeg ferierer sammen med eksen min og barna våre. Han er dritsur og veldig lei seg for han hadde gledet seg veldig til dette. Men jeg orker altså ikke. Barna vil ikke nedover igjen de heller. Er jeg veldig egoistisk? 0 Siter
Gjest Gargamel Skrevet 6. august 2019 Skrevet 6. august 2019 På 31.7.2019 den 21.52, Gondor skrev: I morgen er ferien over for min del og jeg har virkelig fått metta mi. Nå vil jeg hjem og stelle og stulle der. I morgen drar tre av oss innover til Oslo mens den yngste blir igjen fordi han skal ha kamerater på besøk frem til søndag. Jeg er litt urolig for dette, men må bare akseptere at gutten er nesten voksen og må få lov til å ha venner på besøk. På mandag skal vi ned igjen og stenge stedet for vinteren. Så kommer egoismen min inn. Vi snakket løslig tidligere i sommer om at vi skulle dra nedover en tur til i august, men jeg har skiftet mening og vil ikke dra enda en gang og ha stengingen hengende over meg. Planen var at jeg skulle dra ned på mandag, det er en 30 mils kjøretur, rydde sammen med yngstemann og dra innover igjen. Så skulle vi dra ned enda en gang til for å feriere mer og så stenge da. Ikke tale om! Det hører med til historien at jeg ferierer sammen med eksen min og barna våre. Han er dritsur og veldig lei seg for han hadde gledet seg veldig til dette. Men jeg orker altså ikke. Barna vil ikke nedover igjen de heller. Er jeg veldig egoistisk? Nei 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.