AnonymBruker Skrevet 8. august 2019 Skrevet 8. august 2019 På 4.8.2019 den 14.32, issomethingwrong skrev: Det er så vanskelig å svare på, for Felleskatalogen har ikke angst som indikasjon og oppgir ikke dosering for dette. Uten at jeg har lov til å anbefale noen dose kan jeg si at 20 mg høres litt lite ut. Da jeg brukte Pranolol på denne indikasjonen brukte jeg 20 mg x 3 pr dag. Uten at dette er noen anbefaling til deg. Da må du snakke med legen din. Glemte å svare på denne. Skjønner at du ikke kan gi noen anbefaling, men legen sa at jeg bare skulle prøve meg fram. Med min angst synes jeg det er litt vanskelig. Kan det være farlig å ta 30 mg til dagen feks? Anonymkode: 64fdf...6a1 0 Siter
ISW Skrevet 9. august 2019 Skrevet 9. august 2019 (endret) 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Glemte å svare på denne. Skjønner at du ikke kan gi noen anbefaling, men legen sa at jeg bare skulle prøve meg fram. Med min angst synes jeg det er litt vanskelig. Kan det være farlig å ta 30 mg til dagen feks? Anonymkode: 64fdf...6a1 Skjønner det. Jeg får ikke lov av admin å svare på det spørsmålet. Alt jeg kan si er at 30 mg er en veldig lav dose og helt ufarlig. Endret 9. august 2019 av issomethingwrong 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9. august 2019 Skrevet 9. august 2019 39 minutter siden, issomethingwrong skrev: Skjønner det. Jeg får ikke lov av admin å svare på det spørsmålet. Alt jeg kan si er at 30 mg er en veldig lav dose og helt ufarlig. Det forstår jeg. Tusen takk for svar. 😊 Anonymkode: 64fdf...6a1 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.