Gå til innhold

Medisiner man ikke trenger å ta hver dag, for sosial angst.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
På 4.8.2019 den 14.32, issomethingwrong skrev:

Det er så vanskelig å svare på, for Felleskatalogen har ikke angst som indikasjon og oppgir ikke dosering for dette. Uten at jeg har lov til å anbefale noen dose kan jeg si at 20 mg høres litt lite ut. Da jeg brukte Pranolol på denne indikasjonen brukte jeg 20 mg x 3 pr dag. Uten at dette er noen anbefaling til deg. Da må du snakke med legen din. 

Glemte å svare på denne. Skjønner at du ikke kan gi noen anbefaling, men legen sa at jeg bare skulle prøve meg fram. Med min angst synes jeg det er litt vanskelig. Kan det være farlig å ta 30 mg til dagen feks?

Anonymkode: 64fdf...6a1

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Glemte å svare på denne. Skjønner at du ikke kan gi noen anbefaling, men legen sa at jeg bare skulle prøve meg fram. Med min angst synes jeg det er litt vanskelig. Kan det være farlig å ta 30 mg til dagen feks?

Skjønner det.

Jeg får ikke lov av admin å svare på det spørsmålet. Alt jeg kan si er at 30 mg er en veldig lav dose og helt ufarlig.

Endret av issomethingwrong
AnonymBruker
Skrevet
39 minutter siden, issomethingwrong skrev:

Skjønner det.

Jeg får ikke lov av admin å svare på det spørsmålet. Alt jeg kan si er at 30 mg er en veldig lav dose og helt ufarlig.

Det forstår jeg. Tusen takk for svar. 😊

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...