Gå til innhold

Hva skjer med meg? Har begynt å hate, selvskader og vil bort!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I det siste har jeg egentlig ikke hatt det så bra. Utenpå virker alt fint, men sannheten er at hver minste utfordring vipper meg av pinnen, og jeg blir RASENDE, HATER folk, ønsker at folk skal dø, jeg vil komme meg unna, JEG vil dø, jeg vil i det minste være HELT alene, bort fra alle. Være i fred. 

Jeg pleier ikke å være sånn. Folk jeg vanligvis ønsker alt godt, og aldri engang kunne tenkt tanken på å ønske til helvete, har jeg altså begynt å tenke slik om. Jeg blir hysterisk forbanna av (sikkert) småtteri, men raseriet river og sliter i kroppen, og det gjør så utrolig vondt. Jeg dæljer løs. På meg selv. På ting. Ødelegger både meg selv og ting nesten som en refleks. 

Følelsen av å hate livet intenst, hate meg selv intenst og å hate andre intenst. Det er ikke bra. Jeg kan tenke rasjonelt. Jeg oppfører meg rasjonelt overfor andre. Men når jeg kommer for meg selv, kommer det utbrudd uten like.

Hva skjer med meg? Kroppen min har begynt å ta skade av det, og en sjelden gang tar jeg alt for mye beroligende bare for å få slippe torturen det er å leve en liten stund. Jeg trenger ikke innleggelse. Bare fred og ro. Jeg vil IKKE ha oppmerksomhet. Fred, ro, og å være alene. Vurderer nesten å begynne å ruse meg, fordi jeg synes at livet er...seigpining. 

😢

Anonymkode: 90a3f...e6f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tror du bør be om hjelp nå. 

Anonymkode: f0b8d...4bd

AnonymBruker
Skrevet

Bor du alene?

Anonymkode: f0b8d...4bd

AnonymBruker
Skrevet

På tide at du skaffer deg hjelp, det må være kjempe tungt å ha det slik 😳❤️

Anonymkode: 297a0...b0f

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...