Gå til innhold

For et fantastisk system!

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Skrev melding ("knytt til time") til DPS i går ettermiddag, med spm om jeg kunne få resept på Imovane. I dag formiddag fikk jeg melding om at resepten var skrevet! Riktignok bare 5 mg, så kan ikke holde på å ta like ofte som da jeg kunne ta bare 1/2 7,5 mg. om gangen. 2,5 mg  vil nok ikke virke.

Endret av Villanda
Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 minutter siden, Villanda skrev:

Skrev melding ("knytt til time") til DPS i går ettermiddag, med spm om jeg kunne få resept på Imovane. I dag formiddag fikk jeg melding om at resepten var skrevet! Riktignok bare 5 mg, så kan ikke holde på å ta like ofte som da jeg kunne ta bare 1/2 7,5 mg. om gangen. 2,5 mg  vil nok ikke virke.

Så bra da. 

Jeg gjorde også som deg tidligere. Delte en 7.5 mg. Aberet var at jeg fikk en utrolig vond smak i munnen og den varte lenge. Da jeg fikk ny fastlege så fikk jeg 5 mg og den kan jeg ikke dele. Fordelen er at jeg slipper den vonde smaken i munnen. Nå bruker jeg så lite at det har i grunn ikke noe å si at jeg ikke fikk 7,5 mg.

Skrevet
19 timer siden, emilie321 skrev:

Så bra da. 

Jeg gjorde også som deg tidligere. Delte en 7.5 mg. Aberet var at jeg fikk en utrolig vond smak i munnen og den varte lenge. Da jeg fikk ny fastlege så fikk jeg 5 mg og den kan jeg ikke dele. Fordelen er at jeg slipper den vonde smaken i munnen. Nå bruker jeg så lite at det har i grunn ikke noe å si at jeg ikke fikk 7,5 mg.

Ikke kjent den vonde smaken. Imovane du tar. Jeg tar egentlig Zopiclon.  Jeg bare sier Imovane av gammel vane. Synes å huske jeg fikk vondere smak av Imovane.

Skrevet
4 timer siden, Villanda skrev:

Ikke kjent den vonde smaken. Imovane du tar. Jeg tar egentlig Zopiclon.  Jeg bare sier Imovane av gammel vane. Synes å huske jeg fikk vondere smak av Imovane.

Det var imovane jeg brukte før, men nå bruker jeg Zopiclone.  Så det stemmer nok det du husker om imovane.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...