Villanda Skrevet 1. august 2019 Skrevet 1. august 2019 (endret) Skrev melding ("knytt til time") til DPS i går ettermiddag, med spm om jeg kunne få resept på Imovane. I dag formiddag fikk jeg melding om at resepten var skrevet! Riktignok bare 5 mg, så kan ikke holde på å ta like ofte som da jeg kunne ta bare 1/2 7,5 mg. om gangen. 2,5 mg vil nok ikke virke. Endret 1. august 2019 av Villanda 1 Siter
emilie321 Skrevet 1. august 2019 Skrevet 1. august 2019 2 minutter siden, Villanda skrev: Skrev melding ("knytt til time") til DPS i går ettermiddag, med spm om jeg kunne få resept på Imovane. I dag formiddag fikk jeg melding om at resepten var skrevet! Riktignok bare 5 mg, så kan ikke holde på å ta like ofte som da jeg kunne ta bare 1/2 7,5 mg. om gangen. 2,5 mg vil nok ikke virke. Så bra da. Jeg gjorde også som deg tidligere. Delte en 7.5 mg. Aberet var at jeg fikk en utrolig vond smak i munnen og den varte lenge. Da jeg fikk ny fastlege så fikk jeg 5 mg og den kan jeg ikke dele. Fordelen er at jeg slipper den vonde smaken i munnen. Nå bruker jeg så lite at det har i grunn ikke noe å si at jeg ikke fikk 7,5 mg. 0 Siter
Villanda Skrevet 2. august 2019 Forfatter Skrevet 2. august 2019 19 timer siden, emilie321 skrev: Så bra da. Jeg gjorde også som deg tidligere. Delte en 7.5 mg. Aberet var at jeg fikk en utrolig vond smak i munnen og den varte lenge. Da jeg fikk ny fastlege så fikk jeg 5 mg og den kan jeg ikke dele. Fordelen er at jeg slipper den vonde smaken i munnen. Nå bruker jeg så lite at det har i grunn ikke noe å si at jeg ikke fikk 7,5 mg. Ikke kjent den vonde smaken. Imovane du tar. Jeg tar egentlig Zopiclon. Jeg bare sier Imovane av gammel vane. Synes å huske jeg fikk vondere smak av Imovane. 0 Siter
emilie321 Skrevet 2. august 2019 Skrevet 2. august 2019 4 timer siden, Villanda skrev: Ikke kjent den vonde smaken. Imovane du tar. Jeg tar egentlig Zopiclon. Jeg bare sier Imovane av gammel vane. Synes å huske jeg fikk vondere smak av Imovane. Det var imovane jeg brukte før, men nå bruker jeg Zopiclone. Så det stemmer nok det du husker om imovane. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.