Gå til innhold

Trenger hjelp (viktig)

Anbefalte innlegg

Hei hei prøvde å legge inn ett spørsmål så jeg spør igjen :

Jeg skal søke om uføretrygd da jeg har store psykiske problemer .

HVA HAR JEG KRAV PÅ (hva skal jeg søke om)

Jeg er 21 samboer og har 2 barn på 2 mnd og 3 år .

Jeg har bare gått på skole men hadde en avtale om jeg kunne begynne i en jobb jan 03 (da jeg ville vente med å begynne pga barn)..

Hun elsdte går i Barnehage pris 2300.-

Mannen min har foreløpig bare arbeidsledighets trygd (innvilget pga han har nettopp startet egen bedrift) Så han får omtrent 70 000 minus skatt og andre trekk (sitter omtrent med 40 000 igen i året)

Hvilken hva og hvordan søker jeg ?????

En ting til Kan jeg søke om bil da offentig traffik gjør meg dårilgere ol osv

Har problemer sosialt (sperrer meg inne uten bil)

Vær så snill og svar

tusen takk

Er dt legen eller jeg som fyller ut blanketen legger han bare med en attest ??????

VEST

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/44989-trenger-hjelp-viktig/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Irene Grøneng

Du søker om uførepensjon og barnetillegg på egne skjema som du får på trygdekontoret. Jeg vil imidlertid tro at du må gjennom attføring først (søkn.skjema om dette får du også på trygdekontoret), og da er det andre ting du kan ha rett på f.eks stønad til barnepass.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/44989-trenger-hjelp-viktig/#findComment-169592
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...