Blomsterfluen Skrevet 7. august 2019 Skrevet 7. august 2019 (endret) 36 minutter siden, dr.mcstuffins skrev: Du tenker helt feil. Jeg syntes ikke det å påprakke et menneske i nød dårlig samvittighet og makabre bilder er noe snilt i det hele tatt. Selvmord er desperat, ikke egoistisk. jeg prøvde pare å være snill og hjelpe. men unskyld da. jeg har visst ikke noe her å gjøre. da får jeg bare passepå meg selv. unskyld nokk en gang.. jeg er visst ikke noe til hjelp, er bare en plage. jeg skal aldri gi hjelp mer. Endret 7. august 2019 av Blomsterfluen 0 Siter
ISW Skrevet 7. august 2019 Skrevet 7. august 2019 6 minutter siden, Blomsterfluen skrev: jeg prøvde pare å være snill og hjelpe. men unskyld da. jeg har visst ikke noe her å gjøre. da får jeg bare passepå meg selv. unskyld nokk en gang.. jeg er visst ikke noe til hjelp, er bare en plage. jeg skal aldri gi hjelp mer. Svaret ditt var kjempebra og reddet kanskje livet til trådstarter. Se bort fra denne grinebiteren. 1 Siter
Gjest Surrehuggu Skrevet 7. august 2019 Skrevet 7. august 2019 2 timer siden, Blomsterfluen skrev: jeg prøvde pare å være snill og hjelpe. men unskyld da. jeg har visst ikke noe her å gjøre. da får jeg bare passepå meg selv. unskyld nokk en gang.. jeg er visst ikke noe til hjelp, er bare en plage. jeg skal aldri gi hjelp mer. Du er flink til å hjelpe, Blomsterfluen. Ikke slutt med det ❤️ 0 Siter
Blomsterfluen Skrevet 7. august 2019 Skrevet 7. august 2019 Akkurat nå, Surrehuggu skrev: Du er flink til å hjelpe, Blomsterfluen. Ikke slutt med det ❤️ takk 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 7. august 2019 Skrevet 7. august 2019 Du skal leve fordi du ble satt på jorden for en grunn. Gud har en plan for deg. Ikke gi opp værså snill. Anonymkode: c3319...c6b 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.