Gå til innhold

Alvorlig lyst til å ta livet mitt

Anbefalte innlegg

Blomsterfluen
Skrevet (endret)
36 minutter siden, dr.mcstuffins skrev:

Du tenker helt feil. Jeg syntes ikke det å påprakke et menneske i nød dårlig samvittighet og makabre bilder er noe snilt i det hele tatt. Selvmord er desperat, ikke egoistisk. 

jeg prøvde pare å være snill og hjelpe. men unskyld da. jeg har visst ikke noe her å gjøre. da får jeg bare passepå meg selv. unskyld nokk en gang.. jeg er visst ikke noe til hjelp, er bare en plage. jeg skal aldri gi hjelp mer.

Endret av Blomsterfluen
Videoannonse
Annonse
Skrevet
6 minutter siden, Blomsterfluen skrev:

jeg prøvde pare å være snill og hjelpe. men unskyld da. jeg har visst ikke noe her å gjøre. da får jeg bare passepå meg selv. unskyld nokk en gang.. jeg er visst ikke noe til hjelp, er bare en plage. jeg skal aldri gi hjelp mer.

Svaret ditt var kjempebra og reddet kanskje livet til trådstarter. Se bort fra denne grinebiteren.

Gjest Surrehuggu
Skrevet
2 timer siden, Blomsterfluen skrev:

Du er flink til å hjelpe, Blomsterfluen. Ikke slutt med det ❤️

Blomsterfluen
Skrevet
Akkurat nå, Surrehuggu skrev:

Du er flink til å hjelpe, Blomsterfluen. Ikke slutt med det ❤️

takk :)

AnonymBruker
Skrevet

Du skal leve fordi du ble satt på jorden for en grunn. Gud har en plan for deg. Ikke gi opp værså snill. 

Anonymkode: c3319...c6b

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...