AnonymBruker Skrevet 5. august 2019 Skrevet 5. august 2019 Når jeg stikker vise kortet mitt inni den firekantete dingse bomsen, kan dere se hvem som eier kortet ? Altså mitt navn, fødselsdato osv ? 🤔 Anonymkode: e0b1e...e49 0 Siter
Lillemus Skrevet 5. august 2019 Skrevet 5. august 2019 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Når jeg stikker vise kortet mitt inni den firekantete dingse bomsen, kan dere se hvem som eier kortet ? Altså mitt navn, fødselsdato osv ? 🤔 Anonymkode: e0b1e...e49 Jeg jobber ikke i butikk, men vi har kortterminal på jobben min også og jeg skal love deg at vi ser ingen verdens ting! Det eneste som står hos oss er i alle fall "kode + ok" og deretter "godkjent". 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. august 2019 Skrevet 5. august 2019 1 minutt siden, Lillemus skrev: Jeg jobber ikke i butikk, men vi har kortterminal på jobben min også og jeg skal love deg at vi ser ingen verdens ting! Det eneste som står hos oss er i alle fall "kode + ok" og deretter "godkjent". Aha oki tusen takk 🙈 blei litt lettet nå! Ts Anonymkode: e0b1e...e49 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. august 2019 Skrevet 5. august 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Når jeg stikker vise kortet mitt inni den firekantete dingse bomsen, kan dere se hvem som eier kortet ? Altså mitt navn, fødselsdato osv ? 🤔 Anonymkode: e0b1e...e49 Hvorfor så farlig om de så navn og fødselsdato? . Men det gjør de nok ikke. Anonymkode: 72fbc...3bd 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. august 2019 Skrevet 5. august 2019 Nei, ingenting annet enn som Lillemus skriver Anonymkode: 610df...cc5 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. august 2019 Skrevet 5. august 2019 Samme som hos Lillemus. Står akkurat det samme på min skjerm som det står på kortterminal skjermen. Jobber i en dagligvare tilhørende norgesgruppen og alle dems butikker har samme system. Anonymkode: 27cd8...3e0 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.