Gå til innhold

eigere som lar sin lille aggressive hund bjeffe og vil angripe folk og eigeren bare sier "fy".…


Blomsterfluen

Anbefalte innlegg

Blomsterfluen
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan ikke forestille meg at du har asperger.. her viser du blant annet at du har god evne til å se ting fra andres perspektiv og forstår deg på non-verbal kommunikasjon. Men diagnosen er jo grei å dra frem i diskusjoner hvor folk er uenige med deg....

Anonymkode: a70f1...0b1

fakta: ikke alle med autismesperkter forstyrrelse/apergers, har 0 evner på å se andres perspektiv og 0 evner på å forstå non-verbal komunikasjon. jeg har autisme men ser kett om folk blir sinte/triste/redde. jeg får også vonde følelser om en annen blir plaget vedsoden av meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
6 minutter siden, Blomsterfluen skrev:

fakta: ikke alle med autismesperkter forstyrrelse/apergers, har 0 evner på å se andres perspektiv og 0 evner på å forstå non-verbal komunikasjon. jeg har autisme men ser kett om folk blir sinte/triste/redde. jeg får også vonde følelser om en annen blir plaget vedsoden av meg.

Det er lettere å forstå at du har diagnosen enn at Trine har

Anonymkode: a70f1...0b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kan ikke forestille meg at du har asperger.. her viser du blant annet at du har god evne til å se ting fra andres perspektiv og forstår deg på non-verbal kommunikasjon. Men diagnosen er jo grei å dra frem i diskusjoner hvor folk er uenige med deg....

Anonymkode: a70f1...0b1

Hva faen var det der for noe? Du trenger ikke forestille deg noe som helst når det kommer til mine diagnoser. Det er ikke din jobb å avgjøre hvorvidt jeg har asperger eller ikke. At du ikke kan forestille deg det, sier bare at du ikke har nok kunnskap om akkurat den diagnosen. Hvorfor lar du din manglende kunnskap gå ut over meg i form av grinete kommentarer? Hvilken glede har du av det? Nå er jeg heldigvis sikker selv, men kommentarer som det du kommer med kan kjøre et menneske ganske langt ned. Det burde du tenke på neste gang du tenker lage dårlig stemning! Er det så viktig for deg å komme med sånt oppgulp, at det er verdt at en annen kanskje sitter og griner resten av dagen pga din spydighet? Kan man ikke ha kunnskap om hunder når man har asperger? Kan man ikke ha brukt hele livet på å observere og forstå hunder når man har asperger? Kan man ikke ha lest seg opp om hunders kroppsspråk når man har asperger? Tror du vi er dummere enn andre mennesker? Hund en av mine særinteresser og har vært det siden jeg var to år. Jeg kan snakke i det uendelige om hunder! Vil du høre på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...