Gå til innhold

Tilgjengelighet på jobb


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

25 minutter siden, Lillemus skrev:

Jeg tror hun mener at hun ikke får betalt for å "sitte hjemme og vente på telefon", men hun får godt betalt for ekstravaktene når hun er på jobb. :) 

Det stemmer :) 

Anonymkode: e9914...645

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

42 minutter siden, Lillemus skrev:

Jeg tror hun mener at hun ikke får betalt for å "sitte hjemme og vente på telefon", men hun får godt betalt for ekstravaktene når hun er på jobb. :) 

Klarte dessverre ikke å tolke det ut av hva hun skrev "Jeg får ikke betalt for å være på vakt, og det er frivillig".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Fionys skrev:

Klarte dessverre ikke å tolke det ut av hva hun skrev "Jeg får ikke betalt for å være på vakt, og det er frivillig".

Jeg er enig i at det kanskje var litt uklart, men som du ser av det hun sier i innlegget før ditt, så hadde jeg rett. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror sjefen min automatisk har satt meg opp på lista, dette sannsynligvis fordi jeg har vært med på denne runden til nå. Jeg har ikke selv skrevet meg opp på en ny liste. 

Hva skal jeg gjøre, altså si det? Det er visst lagt inn i lønnssystemet også. 

Jeg tror ikke jeg orker å være med på dette. Det blir for mye for meg, og jeg har også en sykdom som trigges av ustabil døgnrytme. Jeg er sliten. 

Anonymkode: e9914...645

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke svikte sjefen, så jeg får bare fortsette å stå på. Takk for alle svar jeg har fått. 

Anonymkode: e9914...645

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gi bare beskjed til sjefen at du ikke ønsker å arbeide så mye overtid. På enkelte plasser som gamlehjem, sykehus og slik så kan ansatte bli beordret på arbeid hvis det er krise.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...