Gå til innhold

En skam for Norge


Gjest Gargamel

Anbefalte innlegg

31 minutes ago, Karma@ said:

Da tror jeg du har lite innsikt i et ungt menneskes følsesliv. En liten bagatell kan få dem til å føke seg avvist eller de kan kanskje få ideer om at de skal bare utrette noe stort så vil disse ofte de nærmeste virkelig se dem. Jeg tror han er syk og ikke forstår mye om norsk krigshistorie og det er et sykdomstegn ved hele samfunnet at sånne miljø finnes.

Veldig riktig det at jeg synes politikerene slipper for billig.

Det hjelper ikke bare å skylde på politikerne for alt mulig. Hva skjedde med det personlige ansvaret?

Anonymkode: 247af...d7d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gargamel
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Terrorister er mer kalkulerte enn dette. Dette er en syk mann som først drepte sin stesøster.

Anonymkode: 247af...d7d

Jeg vet ikke hvor kalkulerte de er. Mange som reiste ned for å slutte seg til IS var rusmisbrukere, gjengmedlemmer etc. Sånn som jeg ser det er det terror selv om en syk mann står bak. Det er den samme forbrytelsen. 

Stesøstra var adopert fra Kina, og han ville ha rasekrig. Jeg antar han drepte henne fordi hun ikke var hvit. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel det at dette er 2019. Jeg føler liksom at man hører så mye om grusomme hendelser og det får meg til å tenke at noe ikke stemmer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ingen skam at ting koster for mye. Da må politikere gjøre tiltak for å motvirke trenden føler jeg. Ting kan koste for mye for alle tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Worrisome Plenty

Jeg så søndagsrevyen i kveld, og ble litt provosert av att intervjueren som intervjuet Solberg, nevnte "statsråder som hadde sagt ting som bidra til muslimhat". Jeg føler norsk media blir mer og mer som svenskene. Dette er en trend som startet da ABB begikk sine uhyrligheter. Før det så var det en debatt om islam som har stilnet. Jeg føler nå att man nesten blir satt i bås om man er skeptisk til den voldsomme innvandringen som har vært de siste tiårene.

 

Vil man ha slutt på ekstremisme så hjelper det ikke å sette saklig innvandringskritiske mennesker i samme båt som psykopater som er ute etter å drepe uskyldige mennesker i en moske, eller sin egen søster til og med. Jeg føler det blir litt billig altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva som er en vanskelig bakgrunn kan være så mangt. Det trenger ikke ha så mye med penger og statussymboler å gjøre. Jeg synes hendelsforløpet virker underlig og selvfølgelig bare tragisk for søsteren da. Men hvorfor går han videre til denne moskeen.Og hva slags miljøer finnes egentlig der ute. Hva slags samfunnsutvikling er vi inne i. Denne familien kan jo også på en måte ses som ofre for " dette miljøet".

En moske er vel mye fremmed for de fleste av oss er det ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv å ikke misforstå. Jeg tar dyp avstand fra disse grusomme forbrytelsene og der er vel også høye straffer men jeg må si jeg synes det er enda værre med sånne mennesker som tukler med andres barn og kanskje aldri blir pågrepet. Kanskje i skoleverket også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt må jo være bare så sørgelig som det kan få blitt for alle de berørte. Som statsministeren sa vi føler alle med de rammede. Men jeg klarer ikke la vær å tenke at mange barn og unge ikke får den oppfølgingen de burde også i Norge 2019. Det måtte vel i så fall være politikerene sitt anliggende først og fremst tenker nå jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 hours ago, laban said:

 

https://www.nettavisen.no/nyheter/dette-vet-vi-om-drapssiktede-philip-manshaus/3423826953.html

Hvis dette stemmer, er det mange som har gjennomgått verre ting.

Det er det alltid, men jeg vil tro at det å miste sin mor i selvmord slår det meste. Da må det nesten være bedre om hun blir drept av andre, for å ikke være viktig nok til at hun som skal være den trygge havnen og beskytteren orker å holde seg i live, det må være brutalt. Jeg har ikke lest noe om farens rolle etter at moren tok livet av seg, men hvis han ikke var der nok for å støtte og hjelpe sønnen gjennom det kan det ha gjort stor skade. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...