Gå til innhold

Har du tenkt å gå å stemme ved kommunevalget 9.september?


Gjest Karma@

Har du tenkt å gå å stemme i kommunevalget 9.september?  

12 stemmer

  1. 1. Har du tenkt å gå å stemme i kommunevalget 9.september?

    • Ja
      11
    • Nei
      1
    • Vet ikke
      0
  2. 2. Er du i tvil om hva du vil stemme om du har tenkt å gå å stemme?

    • Ja jeg er i tvil
      4
    • Nei jeg er ikke i tvil
      7
    • Vet ikke ,alt er ubestemt
      1

Denne meningsmålingen er stengt for nye stemmer

  • Vennligst logg inn eller registrer deg for å stemme i meningsmålingen.
  • Meningsmålingen stengt 13. aug. 2019, 15:58

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

37 minutter siden, Karma@ skrev:

Er du i tvil.

Eller synes du alt bare er juks og bedrag.

Selvfølgelig skal jeg stemme. Problemet i år er at jeg flyttet like før 30. juni og må stemme i en ny kommune. Har litt å sette meg inn i kjenner jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må være litt spennende også kanskje. Det er mye å følge med på i dag og store variasjoner kommunene imellom har jeg inntrykk av hva de vektlegger mest.

Alt er ikke så lett for alle tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pleier å stemme, men nå frister det ikke på grunn av sosial angst og redsel for folk. Forhåpentligvis går det over igjen innen 9. sept.

Anonymkode: 81448...f18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Pleier å stemme, men nå frister det ikke på grunn av sosial angst og redsel for folk. Forhåpentligvis går det over igjen innen 9. sept.

Anonymkode: 81448...f18

Du kan forhåndsstemme vet du. :) Det begynte i går og varer til og med fredag før valget, om du går rett etter at forhåndsstemmestedet har åpnet for dagen er det sannsynligvis ikke så mange der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er mange nå som bare føler vi har fått nok tror jeg. Det hele blir bare et uverdig skuespill.

Anonymkode: 93b53...31d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi er mange nå som bare føler vi har fått nok tror jeg. Det hele blir bare et uverdig skuespill.

Anonymkode: 93b53...31d

Er det så ille?

Anonymkode: b6a5b...31d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har politikere i dag som bevisst spiller på folks frykt og bare utbytter folks elendighet. Glemt er alle manglende bevilgninger til oversikter over ras og skredutsatte og flomrammede områder som alltid tidligere har vært der. Også når det gjelder vannsystemet. Enkelte vet å utnytte andres elendighet. Værker helt i kroppen når jeg tenker på det. De prioriterer eliten og famile og slekt bare på alle måter.Reagerer ikke på at kommunen ikke følger opp sitt arbeide engang.

Tror mange har fått nok jeg nå. Håper mange bruker muligheten til å kummulere ved dette valget og neste og neste. Det er grunn til å " renske ut" alle " broddne kar" av politikere som ikke har fortjent denne gratisbiletten i arbeidslivet.

Håper virkelig for oss alle.

Anonymkode: 93b53...31d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når man tenker spesielt på helse og omsorgs området føler jeg bare at enkelte politikere bare burde vært latterliggjort og ledd ut offentlig.

Så jeg håper på en endring.

Anonymkode: 93b53...31d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg tror på endring. Jeg tror ikke folk flest vil ha alt i dag .Jeg tror det blir tidenes protestvalg mot aviser, media, kongehus, kriminalitet, miljøhysterikere og religiøs galskap og manglende prioritering av hva som betyr noe for mennesker og dyr.

Anonymkode: 93b53...31d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Og jeg tror på endring. Jeg tror ikke folk flest vil ha alt i dag .Jeg tror det blir tidenes protestvalg mot aviser, media, kongehus, kriminalitet, miljøhysterikere og religiøs galskap og manglende prioritering av hva som betyr noe for mennesker og dyr.

Anonymkode: 93b53...31d

Står det så dårlig til da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror det blir tidenes protestvalg mot aviser, media, kongehus, kriminalitet, miljøhysterikere og religiøs galskap og manglende prioritering av hva som betyr noe for mennesker og dyr.

Tvilsomt.

Anonymkode: 81448...f18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det merkelige r jo at statsministeren ved flere debatter har sagt at kommune Norge aldri  har vært  bedre stelt med penger på bok og vet ikke hva. Hva som står å lese i lokalavisene og politikeres utallelsr tyder på mye annet. Mange etater som helse og omsorsøedrle og ansatte  gir jo uttrykk for konstant underbudsjettering  og at de må ta av egen lomme og  politikere hiver seg i kast med prosjekter både til vanns og manns som bare har gitt store tap for kommunen og er blitt forurensing attpå til. Enkelte mennesker må ha problemer med noe spør du meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det blir et protestvalg. Folk flest kommer til å " slå tilbake mot makta" tror jeg ved dette valget. Forhåpentligvis blir det bra det som kan bli bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...