Gå til innhold

Har du tenkt å gå å stemme ved kommunevalget 9.september?


Gjest Karma@

Har du tenkt å gå å stemme i kommunevalget 9.september?  

12 stemmer

  1. 1. Har du tenkt å gå å stemme i kommunevalget 9.september?

    • Ja
      11
    • Nei
      1
    • Vet ikke
      0
  2. 2. Er du i tvil om hva du vil stemme om du har tenkt å gå å stemme?

    • Ja jeg er i tvil
      4
    • Nei jeg er ikke i tvil
      7
    • Vet ikke ,alt er ubestemt
      1

Denne meningsmålingen er stengt for nye stemmer

  • Vennligst logg inn eller registrer deg for å stemme i meningsmålingen.
  • Meningsmålingen stengt 13. aug. 2019, 15:58

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Synes også det er vanskelig. Har ikke hørt mange som sier eller skriver det fulle navnet her ennå. Mange var også veldig motstandere av sammenslåing spesielt i den ene delen etter hva jeg klarte å lese meg til. Nei. Det vil alltid være noen ildsjeler tror jeg som tror på politikk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vil alltid være noen ildsjeler tror jeg som går foran i fremste rekke i alt. Mulig jeg selv blir hjemmesittere til en forandring. Det politiske landskap er liksom ikke til å kjenne seg igjen i lenger. Den tid er over. Men vil nok følge med på radio. Alt er ikke bare. Savner Valen og alle de kjente valgsatististkerene men de er nok alle snart på plass i valgvaken rundt om i september. Valg blir alltid noe spesielt. Alt er ikke bare selv i dag.

Godt valg !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lite som skiller partiene fra hverandre i dag synes jeg. Mye en mølje alt sammen. Måtte være Pensjonistpartiet da men vet ikke om de stiller her egentlig. Må undersøke litt mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper ikke jeg blir misforstått. Jeg synes også det er bra at vår tid ikke har de store kontroverser. Skolemat høres ut som et bra tiltak men tror det er duket for mye vansker her for å få til alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enkelte politikere har litt å svare for i dag føler jeg. Kanskje mer i noen kommuner enn i andre. Men nå får de jo rikelig anledning til å svare og kommentere hvordan ting henger sammen.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...