Gå til innhold

Mulighet for mani?


stjernestøv

Anbefalte innlegg

Som schizoaffektiv er det mulig jeg kan bli manisk igjen? Jeg savner å føle meg sexy og at mannfolk blir tent på meg,nå ser jeg ikke ut og skammer meg over at det har gått så langt. Er det mindre sjans for å bli manisk til eldre man blir? Jeg har gjort mye jeg anrger på, men noe av det savner jeg. Det var veldig herlig å føle seg ettertraktet og å kunne tenne menn. Lot det åndelige og depresjonen overta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men det er jo på min karma, er det derfor jeg aldri blir bra?

Før når jeg ikke sov ble jeg gira, nå blir jeg bare dårlig og svevende. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke slik at din egen mann er tent på deg da, og gjerne vil ha sex med deg? Da kan du jo begynne der....

Anonymkode: 021d9...43f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, stjernestøv skrev:

Som schizoaffektiv er det mulig jeg kan bli manisk igjen? Jeg savner å føle meg sexy og at mannfolk blir tent på meg,nå ser jeg ikke ut og skammer meg over at det har gått så langt. Er det mindre sjans for å bli manisk til eldre man blir? Jeg har gjort mye jeg anrger på, men noe av det savner jeg. Det var veldig herlig å føle seg ettertraktet og å kunne tenne menn. 

Er ikke du gift? 

Anonymkode: 6041b...bb1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er ikke du gift? 

Anonymkode: 6041b...bb1

Jo jeg har vært samboer siden jeg var nitten, men det har vært mange mannfolk. Ikke nødvendigvis sex men masse flørting. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Jo jeg har vært samboer siden jeg var nitten, men det har vært mange mannfolk. Ikke nødvendigvis sex men masse flørting. 

Syntes du det er rett overfor samboeren?

Anonymkode: 6041b...bb1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Syntes du det er rett overfor samboeren?

Anonymkode: 6041b...bb1

Han visste alltid om det for jeg fortalte det,likevel valgte han å bli med meg. Han likte vel den hete og ville sexen han fikk når jeg var oppe,men han sa jeg var ikke meg selv da. Nå er det ikke sex lenger og har ikke vært det på årevis. 

Endret av stjernestøv
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det ikke slik at din egen mann er tent på deg da, og gjerne vil ha sex med deg? Da kan du jo begynne der....

Anonymkode: 021d9...43f

Føler meg ikke sexy nå som jeg er så feit, sex frister ikke. Men han har jo lyst på sex. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Føler meg ikke sexy nå som jeg er så feit, sex frister ikke. Men han har jo lyst på sex. 

Da ville jeg bare ha latt ham kjøre på om jeg var deg....

Anonymkode: 021d9...43f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Da ville jeg bare ha latt ham kjøre på om jeg var deg....

Anonymkode: 021d9...43f

Har sagt til han at vi kan ha sex når jeg blir tynn,når trivselsvekten. Men vet ikke om jeg har sexuelle følelser ovenfor han lenger,vi har jo ingenting til felles heller og lever separate liv. Rart hvis venner skal ha sex,føler det at vi er venner. Er jo glad i han og han er glad i meg, men tror vi er sammen pga gammel vane. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessuten sier han vekten ikke betyr noe men det tror jeg ikke på,ingenting sexy med å være så stor som meg. Eller er det det at hull er hull? Det må jo være det. Men syns synd i han som ikke får sex,har sagt han kan få seg en elskerinne. Kanskje jeg skal søke etter sisterwife hehe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, stjernestøv skrev:

Har sagt til han at vi kan ha sex når jeg blir tynn,når trivselsvekten. Men vet ikke om jeg har sexuelle følelser ovenfor han lenger,vi har jo ingenting til felles heller og lever separate liv. Rart hvis venner skal ha sex,føler det at vi er venner. Er jo glad i han og han er glad i meg, men tror vi er sammen pga gammel vane. 

Du får satse på å slanke deg litt. Det er utrolig hvor mye mer vel man føler seg, og mye mer sexy, når man er litt slank. Jeg føler også at jeg er for tykk for sex nå, derfor er jeg på slankekur. Men det er ikke så lett på zyprexa og Quetiapin...

Anonymkode: 4ba5f...f3e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du får satse på å slanke deg litt. Det er utrolig hvor mye mer vel man føler seg, og mye mer sexy, når man er litt slank. Jeg føler også at jeg er for tykk for sex nå, derfor er jeg på slankekur. Men det er ikke så lett på zyprexa og Quetiapin...

Anonymkode: 4ba5f...f3e

Jeg og er på slankekur på xeplion, seroquel og truxal, er mye sulten. Drikker masse for å fylle meg opp, vil ned 1 kilo i uken. Og det går jo nedover også, trodde ikke det var mulig. Må ha vilje av stål. 

Ja en føler seg mer sexy når man er tynnere, jeg gleder meg til jeg passer i dogeribukse.Ting tar tid, vi må ha tålmodighet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, stjernestøv skrev:

Jeg og er på slankekur på xeplion, seroquel og truxal, er mye sulten. Drikker masse for å fylle meg opp, vil ned 1 kilo i uken. Og det går jo nedover også, trodde ikke det var mulig. Må ha vilje av stål. 

Ja en føler seg mer sexy når man er tynnere, jeg gleder meg til jeg passer i dogeribukse.Ting tar tid, vi må ha tålmodighet. 

Ja, jeg vil også ned 1 kilo i uken, men vekten går litt opp og ned. Vi må bare stå på!

Anonymkode: 4ba5f...f3e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja, jeg vil også ned 1 kilo i uken, men vekten går litt opp og ned. Vi må bare stå på!

Anonymkode: 4ba5f...f3e

Ja det går litt opp og ned her og, og da blir jeg frustrert og det er da jeg pleier å gi opp. Men skal ikke det denne gangen, vi må stå på ja! Jeg veier meg jo hver dag og det er dumt, bedre å veie seg en gang i uken. Men jeg føler jeg må ha kontroll. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest elina777

Jeg joiner, skal slanke meg på litium, abilify og tidvis zyprexa 

startvekt 88 kg

mål 69 kg

skal spise lavkarbo flere dager i uken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, elina777 skrev:

Jeg joiner, skal slanke meg på litium, abilify og tidvis zyprexa 

startvekt 88 kg

mål 69 kg

skal spise lavkarbo flere dager i uken

Bra det. Vi må bare klare å gå ned selv om vi står på medisiner, det er jo mulig bare vi har vilje nok. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, elina777 skrev:

Jeg joiner, skal slanke meg på litium, abilify og tidvis zyprexa 

startvekt 88 kg

mål 69 kg

skal spise lavkarbo flere dager i uken

Om du skal spise lavkarbo (ned mot ketosenivå) hjelper det ikke å spise de 3 dager i uka og så spise masse karbohydrater de andre fire dagene... Et så drastisk lavkarbokosthold er en skikkelig kostholdsomlegging som krever en god del. Om du tenker mer i retning smartkarbo så funker det nok selv om du ikke gjør det hver dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest elina777
1 minutt siden, Lillemus skrev:

Om du skal spise lavkarbo (ned mot ketosenivå) hjelper det ikke å spise de 3 dager i uka og så spise masse karbohydrater de andre fire dagene... Et så drastisk lavkarbokosthold er en skikkelig kostholdsomlegging som krever en god del. Om du tenker mer i retning smartkarbo så funker det nok selv om du ikke gjør det hver dag.

Skal ikke i ketose, men redusere ris, potet og pasta og spise mer grønnsaker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...