Gå til innhold

Mulighet for mani?


stjernestøv

Anbefalte innlegg

Gjest elina777

Skal spise kalkun, kylling og karbonadekjøttdeig med grønnsaker og noe saus/rømme på hverdagene

knekkebrød som start i dag

tror dette vil funke

det vanskeligste blir å kutte cola

Endret av elina777
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, elina777 skrev:

Skal spise kalkun, kylling og karbodedeig med grønnsaker og noe saus/rømme på hverdagene

knekkebrød som start i dag

tror dette vil funke

det vanskeligste blir å kutte cola

Hva med annen lettbrus? Du kan drikke så mye du vil av det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest elina777
1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Hva med annen lettbrus? Du kan drikke så mye du vil av det. 

Ja blir lettbrus og vann med sitron istedet 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, elina777 skrev:

Ja blir lettbrus og vann med sitron istedet 

Ja jeg drikker mye lettbrus, de har endel gode der og lett mozell er veldig godt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest elina777
Akkurat nå, stjernestøv skrev:

Ja jeg drikker mye lettbrus, de har endel gode der og lett mozell er veldig godt. 

Takk for tips den skal jeg prøve

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 minutter siden, elina777 skrev:

Skal iallfall unngå mani for da blir jeg tvangsinnlagt og satt på store doser zyprexa og raser opp i vekt

Det er en god plan. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, elina777 skrev:

Skal spise kalkun, kylling og karbonadekjøttdeig med grønnsaker og noe saus/rømme på hverdagene

knekkebrød som start i dag

tror dette vil funke

det vanskeligste blir å kutte cola

Hva med fisk? Egg? Makrell i tomat er gull ernæringsmessig!

Jeg har de siste par dagene testet ut følgende frokost: en porsjon kjøleskapsgrøt (1 dl havregryn + 1,5 dl styrkmelk) med litt solsikkefrø, litt linfrø, noen valnøtter, en neve blåbær og 1/2 banan i skiver + 1 kokt egg m/kaviar. Skal kutte ned størrelsen på grøtporsjonen for jeg ble sprekkmett! Tar med egget og kaviaren for proteinene og saltets del (må ha i meg noe salt for å holde magesyremengden i balanse og unngå smerter). Holder meg god og mett ganske lenge! Grøten smeller jeg sammen kvelden før og setter i kjøleskapet over natten (har i 2-3-4 dråper flytende stevia som søtning) og slenger jeg bare oppi frø, nøtter og bær om morgenen - egget koker jo på 10 min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest elina777
6 minutter siden, Lillemus skrev:

Hva med fisk? Egg? Makrell i tomat er gull ernæringsmessig!

Jeg har de siste par dagene testet ut følgende frokost: en porsjon kjøleskapsgrøt (1 dl havregryn + 1,5 dl styrkmelk) med litt solsikkefrø, litt linfrø, noen valnøtter, en neve blåbær og 1/2 banan i skiver + 1 kokt egg m/kaviar. Skal kutte ned størrelsen på grøtporsjonen for jeg ble sprekkmett! Tar med egget og kaviaren for proteinene og saltets del (må ha i meg noe salt for å holde magesyremengden i balanse og unngå smerter). Holder meg god og mett ganske lenge! Grøten smeller jeg sammen kvelden før og setter i kjøleskapet over natten (har i 2-3-4 dråper flytende stevia som søtning) og slenger jeg bare oppi frø, nøtter og bær om morgenen - egget koker jo på 10 min.

Når jeg spiser fisk kommer jeg til å ha litt potet ved siden av, derfor ikke full lavkarbo eller ketose. Orker ikke tanken på fisk uten litt potet

egg spyr jeg av, men kan prøve lage proteinpannekake

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, elina777 skrev:

Jeg er motivert, men tar jo zyprexa i blant

Du må bare drikke mye, det hjelper på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, elina777 skrev:

Når jeg spiser fisk kommer jeg til å ha litt potet ved siden av, derfor ikke full lavkarbo eller ketose. Orker ikke tanken på fisk uten litt potet

egg spyr jeg av, men kan prøve lage proteinpannekake

Liker du potetsalat? Den kan du lage med blomkålbiter i stedet for poteter. Vi har i sommer spist mye laks (stekt eller kokt) med potetsalat og grønn salat til og litt teryakisaus på - det er kjempegodt! Det er lurt å spise fisk minst et par dager i uka vet du. :) Grove fiskekarbonader i skikkelige burgerbrød? Om du skal kutte ned på brød også kan du lage oopsies, en grei brøderstatning som jeg lagde noen ganger da jeg prøvde lavkarbo for noen år siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, elina777 skrev:

Har laksen i ovnen as we speak 

ja skal ha potet til, men bedre søndagsmiddag enn den vanlige cheeseburgeren

Med mindre man sprekker totalt om man får i seg litt karbohydrater så er det vel ikke noe problem med en (1) middels stor potet til middagen en dag i uka. :) Et bra stykke laks og masse grønt til så har du et helt toppers, sunt måltid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...