Gå til innhold

Livet


Gjest Surrehuggu

Anbefalte innlegg

5 minutter siden, stjernestøv skrev:

OMG! Det er jo det alternative som er sannheten!

Ok. Hvis jeg følger det resonnementet burde jeg være nokså rik, gitt hvor mange ganger jeg har tenkt at jeg skulle hatt syv rette i Lotto.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, issomethingwrong skrev:

Ok. Hvis jeg følger det resonnementet burde jeg være nokså rik, gitt hvor mange ganger jeg har tenkt at jeg skulle hatt syv rette i Lotto.

Det er ikke helt sånn det fungerer,du bør lese bevissthetens paradoks for der er det mange svar. Nei skapelsens paradoks heter den, blandet det med den siste boken jeg leste som heter bevissthetens hemmelige historie

Endret av stjernestøv
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nei, vitenskapen forholder seg til fakta, det alternative er bare åndssvakt sludder.

Anonymkode: e6f90...625

Det der var lite nyansert. Man skal være sunt kritisk mot det som bastant hevdes å være "vitenskapelige fakta". Det er dessuten fullt mulig å være uenig uten å kalle det andre tror på som noe "åndssvakt sludder".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, XbellaX skrev:

Det der var lite nyansert. Man skal være sunt kritisk mot det som bastant hevdes å være "vitenskapelige fakta". Det er dessuten fullt mulig å være uenig uten å kalle det andre tror på som noe "åndssvakt sludder".

Jeg foretrekker å kalle en spade for en spade.

Anonymkode: e6f90...625

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, XbellaX skrev:

 

Og så? Det såkalte "alternative" er fortsatt åndssvakt sludder uten rot i virkeligheten.

Anonymkode: e6f90...625

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ts. Har du vurdert å teste deg for bipolar lidelse hos en psykolog? Sier ikke at du har det. Men om du gjentatte ganger går ned i daler hvor du tenker depresivt så kan det uansett være lurt å få en time hos psykolog så du får luftet tankene. 

Anonymkode: c7c32...5c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, stjernestøv skrev:

OMG! Det er jo det alternative som er sannheten!

Det er det du av en eller annen grunn tror er sannhetene, men for de aller fleste er det ikke sannheten. Du vil aldri få alle dol brukeren til å tro på din "sannhet".

Folk kan tro det de vil så lenge de ikke propper andres hoder fulle av tull og vas.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Surrehuggu
56 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ts. Har du vurdert å teste deg for bipolar lidelse hos en psykolog? Sier ikke at du har det. Men om du gjentatte ganger går ned i daler hvor du tenker depresivt så kan det uansett være lurt å få en time hos psykolog så du får luftet tankene. 

Anonymkode: c7c32...5c2

Takk for en ikke så dum tanke. Jeg har nemlig bipolar lidelse ;) pluss noen vanskelige erfaringer fra oppveksten som kan komplisere bildet. 

Endret av Surrehuggu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Surrehuggu

I tillegg står jeg i en daglig utfordring det ikke går an å gjøre så mye med, så det er vel med på å komplisere bildet ytterligere. (Sånn. Da er jeg ferdig med å forklare hvorfor jeg av og til kan tenke som jeg gjør). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...