AnonymBruker Skrevet 18. august 2019 Del Skrevet 18. august 2019 Når jeg har søkt opp stemetil, har jeg fått opp personer som har opplevd alvorlige bivirkninger og havnet på sykehus. Ser også at plutselig død står som bivirkning. Er det farlig å ta dem? Anonymkode: 53bdc...bb7 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernestøv Skrevet 18. august 2019 Del Skrevet 18. august 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Når jeg har søkt opp stemetil, har jeg fått opp personer som har opplevd alvorlige bivirkninger og havnet på sykehus. Ser også at plutselig død står som bivirkning. Er det farlig å ta dem? Anonymkode: 53bdc...bb7 Tror plutselig død står på alle ap,og jeg tar tre av dem nå. Det er hvis du har hjertetrøbbel fra før du kan dø, men min bror med hjertetrøbbel tar truxal. Så tror ikke det kan være så vanlig at det skjer. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.