Gå til innhold

Zyprexa fikk meg til å spise så mye at jeg måtte kaste opp


Gjest elina777

Anbefalte innlegg

Gjest elina777

Så det er nok ikke lenger et alternativ å ta zyprexa når jeg har problemer med hjernemassen

synd for den virker sååååååå braaaaa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

51 minutter siden, elina777 skrev:

Så det er nok ikke lenger et alternativ å ta zyprexa når jeg har problemer med hjernemassen

synd for den virker sååååååå braaaaa

Du velger vel selv hvor mye du vil spise.

Anonymkode: 277bd...2b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du velger vel selv hvor mye du vil spise.

Anonymkode: 277bd...2b9

Noen medisiner gjør deg så desperat etter mat at du kan nesten drepe noen for en ekstra porsjon middag eller en sukett. 

Anonymkode: b3ce5...a6f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest elina777
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Du velger vel selv hvor mye du vil spise.

Anonymkode: 277bd...2b9

På zyprexa velger jeg altså spise tre middager til jeg spyr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Noen medisiner gjør deg så desperat etter mat at du kan nesten drepe noen for en ekstra porsjon middag eller en sukett. 

Anonymkode: b3ce5...a6f

Da må man ta frem viljestyrken.

Anonymkode: 689e4...2d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

59 minutter siden, elina777 skrev:

Zyprexa dreper viljestyrken

Jeg tror ikke det nytter å forklare folk som ikke har opplevd det enorme suget en kan få av enkelte medisiner. Det er så spesielt at det går nesten ikke an å forstå.  

Er helt enig i at enkelte medisiner ikke bare gir et enormt sug, men også at de dreper viljestyrken. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, elina777 skrev:

Skal levere inn alle eskene med zyprexa idag, må bare leve med kaos i hodet i blant 

Kan du ikke prøve å finne en annen medisin? Jeg måtte prøve mange før jeg fant noe som fungerte uten for mange bivirkninger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, emilie321 skrev:

Jeg tror ikke det nytter å forklare folk som ikke har opplevd det enorme suget en kan få av enkelte medisiner. Det er så spesielt at det går nesten ikke an å forstå.  

Er helt enig i at enkelte medisiner ikke bare gir et enormt sug, men også at de dreper viljestyrken. 

Ja, sånn er det. Det verste er de som jobber i psyk. og som svarer tørt og surt «du vet jo hva du skal spise», eller «neeeeeeida, du er så fiiiiiiin, atte!» 

Anonymkode: b3ce5...a6f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, sånn er det. Det verste er de som jobber i psyk. og som svarer tørt og surt «du vet jo hva du skal spise», eller «neeeeeeida, du er så fiiiiiiin, atte!» 

Anonymkode: b3ce5...a6f

Eller sier når du veier 100 kilo "Nei du er ikke overvektig". 

Endret av stjernestøv
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, elina777 skrev:

Zyprexa dreper viljestyrken

Ja medisiner kan få en til å gi faen, det har jeg opplevd. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er klar over at før i tiden så tvangsmedisinerte de anorektikere med ZYPREXA! Jeg kjenner mange som har fått en enorm matlyst på grunn av den inkludert meg og jeg er faktisk spiseforstyrret! Så jeg har faktisk medfølelse for de som lider på grunn av den. Ta å prat med legen du! Prøv ut noen nye medisiner, men hvis du er normalvektig/ slank så tenker jeg at det er verdt å prøve. En stund til. Kanskje bivirkningen går over av seg selv. 

Anonymkode: f0b93...371

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest elina777
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dere er klar over at før i tiden så tvangsmedisinerte de anorektikere med ZYPREXA! Jeg kjenner mange som har fått en enorm matlyst på grunn av den inkludert meg og jeg er faktisk spiseforstyrret! Så jeg har faktisk medfølelse for de som lider på grunn av den. Ta å prat med legen du! Prøv ut noen nye medisiner, men hvis du er normalvektig/ slank så tenker jeg at det er verdt å prøve. En stund til. Kanskje bivirkningen går over av seg selv. 

Anonymkode: f0b93...371

Jeg har også hatt spiseforstyrrelse, men har lagt på meg 40 kg med denne medisinen pluss en annen, så er nå feit. Derfor spydde jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, elina777 skrev:

Jeg har også hatt spiseforstyrrelse, men har lagt på meg 40 kg med denne medisinen pluss en annen, så er nå feit. Derfor spydde jeg

Jeg tror ikke bare det er hva man spiser når man tar Zyprexa man legger på seg av, men også medisinen i deg selv. Selv om jeg spiser lite i løpet av dagen klarer jeg ikke å gå ned i vekt. Hva mener andre om dette?

Anonymkode: b5022...5b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 8/19/2019 at 6:59 AM, elina777 said:

Jeg klarer det ikke for faen

Man må bare skjerpe seg.

Anonymkode: 689e4...2d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutes ago, AnonymBruker said:

Jeg tror ikke bare det er hva man spiser når man tar Zyprexa man legger på seg av, men også medisinen i deg selv. Selv om jeg spiser lite i løpet av dagen klarer jeg ikke å gå ned i vekt. Hva mener andre om dette?

Anonymkode: b5022...5b0

Tror nok medisinen påvirker forbrenning og stoffskfte.

Anonymkode: 689e4...2d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Worrisome Plenty

Jeg tror også zyprexa påvirker forbrenningen. Jeg synes ikke selv jeg spiser vanvittig mye, og jeg har lagt på meg 40 kg av zyprexa jeg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...