AnonymBruker Skrevet 27. august 2019 Skrevet 27. august 2019 Jeg har hatt bulimi i flere år. De siste par månedene har jeg kastet opp flere ganger daglig. Nå har jeg begynt å få noen symptomer som bekymrer meg, og jeg er redd jeg har ødelagt meg. Det er disse tingene jeg tenker på: 1: Jeg har begynt å få følelsen av å ha en klump i halsen. Bak brystbenet et sted. Kjenner det når jeg svelger. Ofte kjenner jeg på en måte maten jeg har spist i halsen også. Og det virker som om tabletter blir sittende i spiserøret lenge etter jeg har tatt en. Slik har det ikke vært før. 2: Å kaste opp har begynt å gjøre veldig vondt. Det har alltid vært smertefritt. Nå har jeg begynt å få veldig vondt i brystet akkurat når jeg kaster opp. Det føles som om smerten er bak brystbenet et sted. Det er nesten så jeg føler jeg må trekke meg, og la være å kaste opp pga. smerten, men jeg gjør det likevel. 3: Nå jeg begynner å le i blant, så kjennes det plutselig ut som om noen har bokset meg i brystet og all lufta blir slått ut av meg. Jeg blir kjemperedd når det skjer, fordi i en kort stund tror jeg at jeg holder på å dø. Men det går over. Har det gått for langt? Tror du at jeg har skadet noe? Jeg er redd for å gå til legen, men jeg vil ikke ødelegge noe permanent heller. Vet ikke om det er grunn til bekymring? Anonymkode: 13577...277 0 Siter
Pragmatikeren Skrevet 27. august 2019 Skrevet 27. august 2019 Det høres ut som en god idé å gå til legen. Mulig spiserøret ditt har fått en rift. 0 Siter
kupton Skrevet 27. august 2019 Skrevet 27. august 2019 Ja, du bør absolutt gå til legen. Spiserøret ditt er skadet. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. august 2019 Skrevet 27. august 2019 40 minutter siden, kupton skrev: Ja, du bør absolutt gå til legen. Spiserøret ditt er skadet. Ok. Turen takk for at du svarte meg. Kan jeg spørre hva legen sannsynligvis gjør med det? Bare for å være litt forberedt. Anonymkode: 13577...277 0 Siter
Pragmatikeren Skrevet 27. august 2019 Skrevet 27. august 2019 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ok. Turen takk for at du svarte meg. Kan jeg spørre hva legen sannsynligvis gjør med det? Bare for å være litt forberedt. Anonymkode: 13577...277 Du vil sannsynligvis bli henvist gastro og undersøkt med et skop. Dette er alvorlig! 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. august 2019 Skrevet 27. august 2019 Akkurat nå, Pragmatikeren skrev: Du vil sannsynligvis bli henvist gastro og undersøkt med et skop. Dette er alvorlig! Er det? Huff, det er ikke bra. Jeg har begynt å bli svimmel og veldig, veldig varm og svett etter at jeg har kastet opp også. Jeg er normalvektig, da. Anonymkode: 13577...277 0 Siter
Pragmatikeren Skrevet 27. august 2019 Skrevet 27. august 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det? Huff, det er ikke bra. Jeg har begynt å bli svimmel og veldig, veldig varm og svett etter at jeg har kastet opp også. Jeg er normalvektig, da. Anonymkode: 13577...277 Selv om du er normalvektig kan du ha elektrolyttforstyrrelser pga oppkast. Du bør bestille legetime i morgen. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. august 2019 Skrevet 27. august 2019 Akkurat nå, Pragmatikeren skrev: Selv om du er normalvektig kan du ha elektrolyttforstyrrelser pga oppkast. Du bør bestille legetime i morgen. Ok. Takk for at du svarte meg. Anonymkode: 13577...277 1 Siter
Pragmatikeren Skrevet 27. august 2019 Skrevet 27. august 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ok. Takk for at du svarte meg. Anonymkode: 13577...277 God bedring! 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. august 2019 Skrevet 27. august 2019 10 minutter siden, Pragmatikeren skrev: God bedring! Takk! Anonymkode: 13577...277 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.