Gå til innhold

Ringe og utsette time en uke frem pga dårlig økonomi


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har hatt ferie og sliter virkelig med å få økonomien til å strekke til denne måneden. Er det urimelig å avbestille en tannlegetimen til jeg får neste lønning på konto slik at jeg slipper å bruke kredittkortet mitt? Jeg føler at jeg til stadigheter må flytte på slike timer. Har en del hull. Vet ikke hvor irriterende det er med å forskyve slike timer er for tannlegen... ? Noen tanker om det ? 

Anonymkode: f4017...827

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har hatt ferie og sliter virkelig med å få økonomien til å strekke til denne måneden. Er det urimelig å avbestille en tannlegetimen til jeg får neste lønning på konto slik at jeg slipper å bruke kredittkortet mitt? Jeg føler at jeg til stadigheter må flytte på slike timer. Har en del hull. Vet ikke hvor irriterende det er med å forskyve slike timer er for tannlegen... ? Noen tanker om det ? 

Anonymkode: f4017...827

Så lenge du utsetter timen i god tid, er det nok ingen som irriterer seg over det. Om det er lurt, er imidlertid en annen sak. Hull blir gjerne stadig større og bør repareres så snart som mulig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det urimelig å avbestille en tannlegetimen til jeg får neste lønning på konto slik at jeg slipper å bruke kredittkortet mitt?

Hvis det bare handler om en uke, kan du kanskje få faktura som forfaller etter lønning. Ta kontakt - og spør om det er mulig før du evt. utsetter. Det kan bli dyrt på lang sikt å la være å gå til tannlegen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 måneder senere...

Bare et tips: Bor du i omsorgsbolig eller har hjemmesykepleie har du gratis tannlege i det offentlige tilbudet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎29‎.‎08‎.‎2019 den 11.46, AnonymBruker skrev:

Har hatt ferie og sliter virkelig med å få økonomien til å strekke til denne måneden. Er det urimelig å avbestille en tannlegetimen til jeg får neste lønning på konto slik at jeg slipper å bruke kredittkortet mitt? Jeg føler at jeg til stadigheter må flytte på slike timer. Har en del hull. Vet ikke hvor irriterende det er med å forskyve slike timer er for tannlegen... ? Noen tanker om det ? 

Anonymkode: f4017...827

Det er jo ikke noe problem å betale med kredittkortet så lenge du bruker av neste lønning til å tilbakebetale tilsvarende sum. Tannlegebehandling er dessverre kostbart, men det blir ikke noe billigere av å utsette. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, laban skrev:

Denne tråden er fra august i fjor, så det er sannsynlig at problemet er løst...

 

Hmmm... jeg tenkte at problemet hadde gjenoppstått😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...