Jump to content
Sign in to follow this  
AnonymBruker

Ringe og utsette time en uke frem pga dårlig økonomi

Recommended Posts

AnonymBruker

Har hatt ferie og sliter virkelig med å få økonomien til å strekke til denne måneden. Er det urimelig å avbestille en tannlegetimen til jeg får neste lønning på konto slik at jeg slipper å bruke kredittkortet mitt? Jeg føler at jeg til stadigheter må flytte på slike timer. Har en del hull. Vet ikke hvor irriterende det er med å forskyve slike timer er for tannlegen... ? Noen tanker om det ? 

Anonymkode: f4017...827

Fortsetter under...

Xtra
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har hatt ferie og sliter virkelig med å få økonomien til å strekke til denne måneden. Er det urimelig å avbestille en tannlegetimen til jeg får neste lønning på konto slik at jeg slipper å bruke kredittkortet mitt? Jeg føler at jeg til stadigheter må flytte på slike timer. Har en del hull. Vet ikke hvor irriterende det er med å forskyve slike timer er for tannlegen... ? Noen tanker om det ? 

Anonymkode: f4017...827

Så lenge du utsetter timen i god tid, er det nok ingen som irriterer seg over det. Om det er lurt, er imidlertid en annen sak. Hull blir gjerne stadig større og bør repareres så snart som mulig. 

laban
33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det urimelig å avbestille en tannlegetimen til jeg får neste lønning på konto slik at jeg slipper å bruke kredittkortet mitt?

Hvis det bare handler om en uke, kan du kanskje få faktura som forfaller etter lønning. Ta kontakt - og spør om det er mulig før du evt. utsetter. Det kan bli dyrt på lang sikt å la være å gå til tannlegen.