girlinyellow Skrevet 1. september 2019 Skrevet 1. september 2019 Jeg prøver og mislykkes, prøver og mislykkes i arbeidslivet. Er ganske ustabil pga. bipolar 1, og i tillegg har jeg PTSD. For å være ærlig har jeg vært redd for å få hjelp til å finne jobb, eller hjelp til å tilpasse arbeidet, fordi jeg vil være en "vanlig ansatt". Har liksom villet skjule at jeg har utfordringer, vært redd for å bli avvist eller stempla grunnet diagnoser, osv. Vil ikke være "hun bipolare", den plagsomme, belastede personen, eller noe i den duren. Redd fordommer. Redd for å skuffe. - Men nå lurer jeg på om IPS kan være noe jeg bør benytte meg av. Jeg har tilbudet gjennom FACT-teamet. Vil ikke være på NAV "for alltid". Ønsker å kunne si at jeg jobber et sted når noen spør. Jeg har dager der jeg kan fungere helt fint i jobb. Andre dager er det helt umulig. Har noen av dere fått hjelp av IPS? Hvordan er erfaringene deres? Fikk dere jobb etter interesser, ferdigheter og evt. utdanning dere hadde fra før? Gir det an å få tilpasset en arbeidshverdag med relativt hyppige svinginger? Har det vært vellykket for dere? Setter stor pris på å høre 🙂 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. september 2019 Skrevet 1. september 2019 16 minutter siden, girlinyellow skrev: med relativt hyppige svinginger Hvor hyppige? Anonymkode: 9e0a2...cab 0 Siter
girlinyellow Skrevet 1. september 2019 Forfatter Skrevet 1. september 2019 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor hyppige? Anonymkode: 9e0a2...cab De siste fire årene har jeg hatt to depresjoner, og to hypomanier/manier årlig. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.