Gå til innhold

en grusom stemme


Gjest elina777

Anbefalte innlegg

Gjest elina777

Som sier navnet mitt

andre gang på kort tid

der er helt grusomt

ee det den andre siden som kaller? Skal man be dem gå mot lyset?

jeg fikk intens angst nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 timer siden, elina777 skrev:

Som sier navnet mitt

andre gang på kort tid

der er helt grusomt

ee det den andre siden som kaller? Skal man be dem gå mot lyset?

jeg fikk intens angst nå!

Tar du medisinene dine? For dette er psykdom. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ev mareritt? Medisiner kan jo gi litt hallusinasjoner / drømmer. Noen ganger så levende at de sitter litt i når vi våkner. Hvis det er noe annet enn det, ville jeg tatt kontakt med legen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, elina777 skrev:

Som sier navnet mitt

andre gang på kort tid

der er helt grusomt

ee det den andre siden som kaller? Skal man be dem gå mot lyset?

jeg fikk intens angst nå!

Jeg og får angst av onde ånder,men det hjelper medisiner da...det roer dem ned. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, elina777 skrev:

Som sier navnet mitt

andre gang på kort tid

der er helt grusomt

ee det den andre siden som kaller? Skal man be dem gå mot lyset?

jeg fikk intens angst nå!

Kan du ta et øyeblikk å minne deg selv på din egen sykehistorie? Husk hva du har opplevd av lignende situasjoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 timer siden, elina777 skrev:

Som sier navnet mitt

andre gang på kort tid

der er helt grusomt

ee det den andre siden som kaller? Skal man be dem gå mot lyset?

jeg fikk intens angst nå!

jeg hører avogtil mange som prater nonsens, eller at andre snakker med meg, selvom de ikke har sagt noe, når jeg sovner igjen, rertt etter å ha blitt vekket og skal stå opp. da må jeg spørre henne om hun sa det jeg hørte hun sa, men hun hadde ikke sagt noe. tidligere hadde jeg søvnparaøyse, men det at jeg ser og høter ting under oppvåkning og i drømmelett søvn om morgenen, er mye bedre enn søvnparalyse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest elina777

Stemmene var det mest grusomme jeg har opplevd. Angsten satt til nå. Depresjonsfølelsen kom da jeg gikk retning sentrum, og gråten kom ved tanken på de grusomme stemmene. Gikk i gatene og gråt. Men skal kjempe imot sykdommen. Størst av alt er kjærligheten. Føler meg mer forvirret og disorientert. Det foregår en kamp på det åndelige plan. Nei er bedre nå. Skal klare dette. Ser tegn og symboler i alt

Endret av elina777
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, elina777 skrev:

Stemmene var det mest grusomme jeg har opplevd. Angsten satt til nå. Depresjonsfølelsen kom da jeg gikk retning sentrum, og gråten kom ved tanken på de grusomme stemmene. Gikk i gatene og gråt. Men skal kjempe imot sykdommen. Størst av alt er kjærligheten. Føler meg mer forvirret og disorientert. Det foregår en kamp på det åndelige plan. Nei er bedre nå. Skal klare dette. Ser tegn og symboler i alt

Da er du nok på vei inn i en psykose, dessverre. Og må ta kontakt med legen.

Anonymkode: b229e...c07

Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, elina777 skrev:

Stemmene var det mest grusomme jeg har opplevd. Angsten satt til nå. Depresjonsfølelsen kom da jeg gikk retning sentrum, og gråten kom ved tanken på de grusomme stemmene. Gikk i gatene og gråt. Men skal kjempe imot sykdommen. Størst av alt er kjærligheten. Føler meg mer forvirret og disorientert. Det foregår en kamp på det åndelige plan. Nei er bedre nå. Skal klare dette. Ser tegn og symboler i alt

Kanskje bare abilify ikke hjelper? Virker jo ikke sånn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest elina777
4 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ok. Håper du samarbeider med fact,lykke til!

Kanskje det har hjulpet , men må krangle med tankene om ting er tegn og symboler eller bare et rødt hår, en rosa jakke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, elina777 skrev:

Kanskje det har hjulpet , men må krangle med tankene om ting er tegn og symboler eller bare et rødt hår, en rosa jakke

Høres jo veldig slitsomt ut det der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest elina777
1 time siden, stjernestøv skrev:

Håper du får bedre hjelp mot det snart, du kan jo ikke ha det sånn. 

Joda. Jeg skal være sterk. Ikke la sykdommen vinne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, elina777 skrev:

Joda. Jeg skal være sterk. Ikke la sykdommen vinne.

Ikke så lett det alltid,jeg har prøvd og prøver. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest elina777
46 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ikke så lett det alltid,jeg har prøvd og prøver. 

Jeg fikk beskjed fra Gud i 2016 at jeg stod i fare for å få tarmkreft, brystkreft og hudkreft og så ei dame med rødt hår (tegn på malignt melanom) idag sitte med genser over tarmene og brystene 

 

tegn!

Endret av elina777
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, elina777 skrev:

Jeg fikk beskjed fra Gud i 2016 at jeg stod i fare for å få tarmkreft, brystkreft og hudkreft og så ei dame med rødt hår (tegn på malignt melanom) idag sitte med genser over tarmene og brystene 

 

tegn!

Men var det fra Gud? Det tror ikke jeg,Gud sender ikke ut slike meldinger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...