Gjest elina777 Skrevet 2. september 2019 Del Skrevet 2. september 2019 Som sier navnet mitt andre gang på kort tid der er helt grusomt ee det den andre siden som kaller? Skal man be dem gå mot lyset? jeg fikk intens angst nå! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 3. september 2019 Del Skrevet 3. september 2019 5 timer siden, elina777 skrev: Som sier navnet mitt andre gang på kort tid der er helt grusomt ee det den andre siden som kaller? Skal man be dem gå mot lyset? jeg fikk intens angst nå! Tar du medisinene dine? For dette er psykdom. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cilie Skrevet 3. september 2019 Del Skrevet 3. september 2019 Ev mareritt? Medisiner kan jo gi litt hallusinasjoner / drømmer. Noen ganger så levende at de sitter litt i når vi våkner. Hvis det er noe annet enn det, ville jeg tatt kontakt med legen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernestøv Skrevet 3. september 2019 Del Skrevet 3. september 2019 12 timer siden, elina777 skrev: Som sier navnet mitt andre gang på kort tid der er helt grusomt ee det den andre siden som kaller? Skal man be dem gå mot lyset? jeg fikk intens angst nå! Jeg og får angst av onde ånder,men det hjelper medisiner da...det roer dem ned. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest elina777 Skrevet 3. september 2019 Del Skrevet 3. september 2019 Det var nok en hypnagog hallusinasjon men jeg har angst endaaaaaaaaa 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
XbellaX Skrevet 3. september 2019 Del Skrevet 3. september 2019 13 timer siden, elina777 skrev: Som sier navnet mitt andre gang på kort tid der er helt grusomt ee det den andre siden som kaller? Skal man be dem gå mot lyset? jeg fikk intens angst nå! Kan du ta et øyeblikk å minne deg selv på din egen sykehistorie? Husk hva du har opplevd av lignende situasjoner. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blomsterfluen Skrevet 3. september 2019 Del Skrevet 3. september 2019 14 timer siden, elina777 skrev: Som sier navnet mitt andre gang på kort tid der er helt grusomt ee det den andre siden som kaller? Skal man be dem gå mot lyset? jeg fikk intens angst nå! jeg hører avogtil mange som prater nonsens, eller at andre snakker med meg, selvom de ikke har sagt noe, når jeg sovner igjen, rertt etter å ha blitt vekket og skal stå opp. da må jeg spørre henne om hun sa det jeg hørte hun sa, men hun hadde ikke sagt noe. tidligere hadde jeg søvnparaøyse, men det at jeg ser og høter ting under oppvåkning og i drømmelett søvn om morgenen, er mye bedre enn søvnparalyse. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest elina777 Skrevet 3. september 2019 Del Skrevet 3. september 2019 (endret) Stemmene var det mest grusomme jeg har opplevd. Angsten satt til nå. Depresjonsfølelsen kom da jeg gikk retning sentrum, og gråten kom ved tanken på de grusomme stemmene. Gikk i gatene og gråt. Men skal kjempe imot sykdommen. Størst av alt er kjærligheten. Føler meg mer forvirret og disorientert. Det foregår en kamp på det åndelige plan. Nei er bedre nå. Skal klare dette. Ser tegn og symboler i alt Endret 3. september 2019 av elina777 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2019 Del Skrevet 3. september 2019 13 minutter siden, elina777 skrev: Stemmene var det mest grusomme jeg har opplevd. Angsten satt til nå. Depresjonsfølelsen kom da jeg gikk retning sentrum, og gråten kom ved tanken på de grusomme stemmene. Gikk i gatene og gråt. Men skal kjempe imot sykdommen. Størst av alt er kjærligheten. Føler meg mer forvirret og disorientert. Det foregår en kamp på det åndelige plan. Nei er bedre nå. Skal klare dette. Ser tegn og symboler i alt Da er du nok på vei inn i en psykose, dessverre. Og må ta kontakt med legen. Anonymkode: b229e...c07 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernestøv Skrevet 3. september 2019 Del Skrevet 3. september 2019 47 minutter siden, elina777 skrev: Stemmene var det mest grusomme jeg har opplevd. Angsten satt til nå. Depresjonsfølelsen kom da jeg gikk retning sentrum, og gråten kom ved tanken på de grusomme stemmene. Gikk i gatene og gråt. Men skal kjempe imot sykdommen. Størst av alt er kjærligheten. Føler meg mer forvirret og disorientert. Det foregår en kamp på det åndelige plan. Nei er bedre nå. Skal klare dette. Ser tegn og symboler i alt Kanskje bare abilify ikke hjelper? Virker jo ikke sånn. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest elina777 Skrevet 3. september 2019 Del Skrevet 3. september 2019 4 minutter siden, stjernestøv skrev: Kanskje bare abilify ikke hjelper? Virker jo ikke sånn. Har økt dosen nå 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernestøv Skrevet 3. september 2019 Del Skrevet 3. september 2019 Akkurat nå, elina777 skrev: Har økt dosen nå Ok. Håper du samarbeider med fact,lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest elina777 Skrevet 3. september 2019 Del Skrevet 3. september 2019 4 minutter siden, stjernestøv skrev: Ok. Håper du samarbeider med fact,lykke til! Kanskje det har hjulpet , men må krangle med tankene om ting er tegn og symboler eller bare et rødt hår, en rosa jakke 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernestøv Skrevet 3. september 2019 Del Skrevet 3. september 2019 2 minutter siden, elina777 skrev: Kanskje det har hjulpet , men må krangle med tankene om ting er tegn og symboler eller bare et rødt hår, en rosa jakke Høres jo veldig slitsomt ut det der. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest elina777 Skrevet 3. september 2019 Del Skrevet 3. september 2019 19 minutter siden, stjernestøv skrev: Høres jo veldig slitsomt ut det der. Alt er rettet mot meg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernestøv Skrevet 3. september 2019 Del Skrevet 3. september 2019 2 minutter siden, elina777 skrev: Alt er rettet mot meg. Håper du får bedre hjelp mot det snart, du kan jo ikke ha det sånn. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest elina777 Skrevet 3. september 2019 Del Skrevet 3. september 2019 1 time siden, stjernestøv skrev: Håper du får bedre hjelp mot det snart, du kan jo ikke ha det sånn. Joda. Jeg skal være sterk. Ikke la sykdommen vinne. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernestøv Skrevet 3. september 2019 Del Skrevet 3. september 2019 19 minutter siden, elina777 skrev: Joda. Jeg skal være sterk. Ikke la sykdommen vinne. Ikke så lett det alltid,jeg har prøvd og prøver. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest elina777 Skrevet 3. september 2019 Del Skrevet 3. september 2019 (endret) 46 minutter siden, stjernestøv skrev: Ikke så lett det alltid,jeg har prøvd og prøver. Jeg fikk beskjed fra Gud i 2016 at jeg stod i fare for å få tarmkreft, brystkreft og hudkreft og så ei dame med rødt hår (tegn på malignt melanom) idag sitte med genser over tarmene og brystene tegn! Endret 3. september 2019 av elina777 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernestøv Skrevet 3. september 2019 Del Skrevet 3. september 2019 14 minutter siden, elina777 skrev: Jeg fikk beskjed fra Gud i 2016 at jeg stod i fare for å få tarmkreft, brystkreft og hudkreft og så ei dame med rødt hår (tegn på malignt melanom) idag sitte med genser over tarmene og brystene tegn! Men var det fra Gud? Det tror ikke jeg,Gud sender ikke ut slike meldinger. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.