Gå til innhold

en grusom stemme


Gjest elina777

Anbefalte innlegg

Gjest elina777
4 minutter siden, stjernestøv skrev:

Men var det fra Gud? Det tror ikke jeg,Gud sender ikke ut slike meldinger. 

Det åpner seg en magisk verden for mine føtter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, elina777 skrev:

Det åpner seg en magisk verden for mine føtter

Ja kjenner til den magiske verden, men det er mye vondt der også og skremmende. Søk hjelp du i morgen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest elina777
7 timer siden, XbellaX skrev:

Kan du ta et øyeblikk å minne deg selv på din egen sykehistorie? Husk hva du har opplevd av lignende situasjoner.

Jeg er synkronisert med Universet og magien er fabelaktig, alt er klart, alt er rettet mot meg, jeg er der jeg skal være. Er bare fryktelig redd stemmene. Men nå istad var det bare mobilen som ringte, hørte ringelyden, men tok den opp og ingen ringte. Dette har jeg opplevd før. Men har jeg lengtet etter dette? Men utholder ikke angsten, men skal utholde den, være sterk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, elina777 skrev:

Jeg er synkronisert med Universet og magien er fabelaktig, alt er klart, alt er rettet mot meg, jeg er der jeg skal være. Er bare fryktelig redd stemmene. Men nå istad var det bare mobilen som ringte, hørte ringelyden, men tok den opp og ingen ringte. Dette har jeg opplevd før. Men har jeg lengtet etter dette? Men utholder ikke angsten, men skal utholde den, være sterk.

Minn deg selv på at dette er sykdom. Er du innlagt eller ute?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Worrisome Plenty

Jeg håper du ikke sletter brukeren din Elina777. Du skrive ærlig og ujålete. Du er sterkt plaget, og det trenger ikke andre å la seg provosere av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...