Gå til innhold

Å vite om den virker eller ikke.


stjernestøv

Anbefalte innlegg

Var til psykiater i dag som ville høre om xeplion virket, følte jo det virket på mandag men da var jeg bare inne. I går var jeg på tur med sykepleieren fra psykisk helse, da fikk jeg angst og ble helt rar...alt rundt meg var så stort og jeg var så liten. Alt gikk rundt for meg og det prikket i bena,likevel fikk hun meg til å gå litt lenger da jeg sa vi måtte snu. Var dårlig resten av dagen og måtte ta vival for å roe meg om kvelden,så psykiateren sa det var ikke sikkert xeplion virket godt nok enda. Og jeg tok det sist torsdag,og jeg måtte rapportere hvordan jeg følte meg...hvis jeg ble dårligere så kunne jeg få ny sprøye tidligere. Men jeg har jo ikke kontakt med hjelpere og ånder nå...gode som onde,det betyr vel at xeplion stenger igjen kanalene mine? Han mente den virket noe da jeg sa det,men jeg syns det er vanskelig å si om jeg blir dårligere. Det går jo opp og ned med meg selv på medisiner,ble helt rar i hodet på venterommet for det var mange folk der. Da tar jeg vel inn energier? Kunne få sprøyta to uker før og om det så var, men syns dette er vanskelig å skulle bestemme når jeg skal ta neste injeksjon. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 minutter siden, stjernestøv skrev:

Beklager, dette vet jeg jo best svaret på selv :) 

Er jo ikke i form i dag heller,burde vel tatt truxal i tilegg. 

husk at du kan svinge i stemning og humør selv om du tar denne medisinen. bruk derfor litt tid på å finne ut hva som kan fungere for deg,ikke bestem deg i løpet av en dag eller to. se det ann utover.

Anonymkode: 7b2d6...612

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

husk at du kan svinge i stemning og humør selv om du tar denne medisinen. bruk derfor litt tid på å finne ut hva som kan fungere for deg,ikke bestem deg i løpet av en dag eller to. se det ann utover.

Anonymkode: 7b2d6...612

Ja skal se det litt ann utover, håper på en bedre dag i morgen. Men må vel se det i ukes perspektiv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men psykiateren anbefalte meg å ta det litt med ro og ikke presse meg selv for mye,samtidig sa han at jeg måtte komme meg mer ut. Men treningen mente han jeg burde vente med til jeg var mer stabil. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er slik at hvis man er vant med stort sett å bare hjemme så vil man bli sliten og stresset å være blant folk uansett om man er syk eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 timer siden, Fionys skrev:

Tror det er slik at hvis man er vant med stort sett å bare hjemme så vil man bli sliten og stresset å være blant folk uansett om man er syk eller ikke.

Å jeg er ikke så sikker på det, tror friske folk klarer fint å være blandt folk. Det har med energier å gjøre for min del. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, stjernestøv skrev:

Å jeg er ikke så sikker på det, tror friske folk klarer fint å være blandt folk. Det har med energier å gjøre for min del. 

Nåja - noen gjør jo det, andre trives best i mindre forsamlinger og utmerket godt i eget selskap. :) Sånn som meg. Om vi har vært i ett eller to besøk i romjula så har jeg vært sosial nok for min del - så lite sosial er jeg! :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Lillemus skrev:

Nåja - noen gjør jo det, andre trives best i mindre forsamlinger og utmerket godt i eget selskap. :) Sånn som meg. Om vi har vært i ett eller to besøk i romjula så har jeg vært sosial nok for min del - så lite sosial er jeg! :D 

Ok. Ja folk er vel forskjellige sånn sett da,noen er mindre sosial enn andre og det er ikke noe galt med det :) Men blir du dårlig av det? Jeg ble dårlig etter å ha vært på butikken i dag, det er altfor mange energier der. Har angst nå og hatt tatt vival.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, stjernestøv skrev:

Ok. Ja folk er vel forskjellige sånn sett da,noen er mindre sosial enn andre og det er ikke noe galt med det :) Men blir du dårlig av det? Jeg ble dårlig etter å ha vært på butikken i dag, det er altfor mange energier der. Har angst nå og hatt tatt vival.

Jeg blir også sliten av mye folk, men det er fordi det blir for mange inntrykk. Hva "energier" betyr vet jeg ikke.

Anonymkode: a2a9e...7b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest elina777

Jeg sitter på cafe med masse folk mens jeg har et digert krater i hjernen og det går greit, men tror ikke jeg orker gå hjem med et digert krater i hjernen så tar bussen... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg blir også sliten av mye folk, men det er fordi det blir for mange inntrykk. Hva "energier" betyr vet jeg ikke.

Anonymkode: a2a9e...7b1

Energier som går inn i meg?

Men kan vel kalles for mange inntrykk også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, elina777 skrev:

Jeg sitter på cafe med masse folk mens jeg har et digert krater i hjernen og det går greit, men tror ikke jeg orker gå hjem med et digert krater i hjernen så tar bussen... 

Ikke godt det der, masse greier som foregår i min hjerne også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest elina777
31 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ikke godt det der, masse greier som foregår i min hjerne også. 

Ja du har schizoaffektiv og leste en på nett som hadde hatt diagnosen med lignende opplevelser og jeg er under oppsyn for diagnosen så det kan ha noe med schizo å gjøre

 

eller så er det medisinene som fucker opp hjernen!!!

Endret av elina777
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, elina777 skrev:

Mamma ble helt fortvila av store menneskemasser. Utenfor et kjøpesenter endte det med at hun klinte til meg fordi det var for mange folk

Datteren min som da var sønnen min tålte ikke store folkemengder heller, kleip meg og dyttet meg. Det forekom helt til hun ble voksen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, elina777 skrev:

Ja du har schizoaffektiv og leste en på nett som hadde hatt diagnosen med lignende opplevelser og jeg er under oppsyn for diagnosen så det kan ha noe med schizo å gjøre

 

eller så er det medisinene som fucker opp hjernen!!!

Ikke godt å si hva det er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men tror ikke xeplion virker, har vært ofte rar og har hatt masse angst. Jeg tror noen påfører meg dette ved å baksnakke meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest elina777
14 minutter siden, stjernestøv skrev:

Men tror ikke xeplion virker, har vært ofte rar og har hatt masse angst. Jeg tror noen påfører meg dette ved å baksnakke meg. 

Jeg vet ikke om abilify ikke virker eller om alt er åndepåvirkning

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...