Gå til innhold

Å vite om den virker eller ikke.


stjernestøv

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, elina777 skrev:

Jeg vet ikke om abilify ikke virker eller om alt er åndepåvirkning

Ikke lett å si, utrolig slitsomt er det ihvertfall. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest elina777
43 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ikke lett å si, utrolig slitsomt er det ihvertfall. 

Ja jeg ble så redd at jeg ba legevakta legge meg inn men sykehuset ville ikke ta imot meg fordi jeg går hos FACT. Når jeg ikke turte dra hjem pga ånder

så var timesvis ute ved elva og så kirka før jeg fikk krefter til å dra hjem

Så ble jeg likevel lagt inn neste dag😡😡😡 av fact

Overlegen mente jeg hadde omfattende psykose, men jeg har innsett psykiatrien ikke kan hjelpe meg

det er en åndskamp! Og de hjalp ikke da jeg ba om det og var livredd. Jeg hylte mens jeg løp vekk fra leiligheten min

 

sparket i ting da jeg forlot legevakta og ble noen sekunder en ond ånd

det var SÅ befriende å være en demon

Endret av elina777
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, elina777 skrev:

Ja jeg ble så redd at jeg ba legevakta legge meg inn men sykehuset ville ikke ta imot meg fordi jeg går hos FACT. Når jeg ikke turte dra hjem pga ånder

så var timesvis ute ved elva og så kirka før jeg fikk krefter til å dra hjem

Så ble jeg likevel lagt inn neste dag😡😡😡 av fact

Overlegen mente jeg hadde omfattende psykose, men jeg har innsett psykiatrien ikke kan hjelpe meg

det er en åndskamp! Og de hjalp ikke da jeg ba om det og var livredd. Jeg hylte mens jeg løp vekk fra leiligheten min

 

sparket i ting da jeg forlot legevakta og ble noen sekunder en ond ånd

det var SÅ befriende å være en demon

Dette høres jo ikke bra ut. Jeg er dårlig men ringer ikke legevakten, de kan ikke gjøre noe. Innlagt vil jeg ikke bli,ja det er en kamp det er jeg enig i. Rart ikke medisinene hjelper da. 

God bedring til deg ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, elina777 skrev:

Stalked by demons

guarded by angels 

 

my life

Mitt også,minner om den gran prix sangen. Hun danser jo både med demoner og feer, tror den var til meg jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest elina777
2 minutter siden, stjernestøv skrev:

Mitt også,minner om den gran prix sangen. Hun danser jo både med demoner og feer, tror den var til meg jeg. 

Mye på TV og sanger har vært til meg også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest elina777
4 minutter siden, stjernestøv skrev:

Dette høres jo ikke bra ut. Jeg er dårlig men ringer ikke legevakten, de kan ikke gjøre noe. Innlagt vil jeg ikke bli,ja det er en kamp det er jeg enig i. Rart ikke medisinene hjelper da. 

God bedring til deg ❤️ 

Jeg ville bli innlagt da det er onde ånder i leiligheten min og jeg får intens angst når de sier navnet mitt

og fikk beskjed fra en om at jeg er i kamp mot onde energier

da turte jeg ikke være hjemme

Men nå er jeg sterkere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, elina777 skrev:

Jeg ville bli innlagt da det er onde ånder i leiligheten min og jeg får intens angst når de sier navnet mitt

og fikk beskjed fra en om at jeg er i kamp mot onde energier

da turte jeg ikke være hjemme

Men nå er jeg sterkere

Ok. Tror det er noe ondt i dette huset også, det må det jo være så mye dårlig jeg blir her. De har sagt navnet mitt og mange anger, noen ganger høyt og noen ganger hvisket det. Det er ganske skummelt,verre er det når de sier jeg skal dø og kommer til Helvete. Men det har enda ikke skjedd og det har pågått i mange år,nå hører jeg ingenting så det kan jeg kanskje takke xeplion får. 

Det er bra du er sterkere nå, tror det skal sterke personer til for å takle sånt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest elina777
25 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ok. Tror det er noe ondt i dette huset også, det må det jo være så mye dårlig jeg blir her. De har sagt navnet mitt og mange anger, noen ganger høyt og noen ganger hvisket det. Det er ganske skummelt,verre er det når de sier jeg skal dø og kommer til Helvete. Men det har enda ikke skjedd og det har pågått i mange år,nå hører jeg ingenting så det kan jeg kanskje takke xeplion får. 

Det er bra du er sterkere nå, tror det skal sterke personer til for å takle sånt. 

Men første gang jeg hørte en grusom stemme var sist jeg var på sykehuset en uke eller to siden. Kan ha dratt med meg onde energier

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, elina777 skrev:

Men første gang jeg hørte en grusom stemme var sist jeg var på sykehuset en uke eller to siden. Kan ha dratt med meg onde energier

Tror du det?

Jeg var på en avdeling en gang og der var det en ånd på rommet, han var ekstremt sexfiksert. Da jeg flyttet avdelig og rom forsvant han, kan være en som har dødd der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest elina777
7 minutter siden, stjernestøv skrev:

Tror du det?

Jeg var på en avdeling en gang og der var det en ånd på rommet, han var ekstremt sexfiksert. Da jeg flyttet avdelig og rom forsvant han, kan være en som har dødd der.

Er helt nytt her, men det var en annen stemme enn den som var hjemme. Men de sa begge navnet mitt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, elina777 skrev:

Er helt nytt her, men det var en annen stemme enn den som var hjemme. Men de sa begge navnet mitt

Ja de pleier å være ulike stemmer. Man kan jo kanskje spørre dem ut istedenfor å bli redd. Men ikke sikkert man får svar alltid. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det lurt at dere to forer hverandres vrangforestillinger? 

Anonymkode: 07c7e...81a

Nei, det er ikke lurt.

Anonymkode: 64725...cf7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men når truxal sammen med vival gjør meg bedre, virker ikke xeplion godt nok da? Tar 100 mg nå,burde jeg ta 150 kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, stjernestøv skrev:

Men når truxal sammen med vival gjør meg bedre, virker ikke xeplion godt nok da? Tar 100 mg nå,burde jeg ta 150 kanskje?

Kanskje du bør snakke med psykiater igjen, kan være lurt siden du har så mange spørsmål om medisin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...