AnonymBruker Skrevet 4. september 2019 Skrevet 4. september 2019 Går det an å gå med blandet episode bipolar med varierende symptomtrykk i flere måneder? Går det an å være hypoman og deprimert om hverandre i månedsvis? Går det også an innimellom slagene å være stabil i dagevis og ukesvis? Hvis dette er bipolar sykdom, høres det mest ut som rapid cycling? Evt. urc? Anonymkode: 0ca05...c23 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. september 2019 Skrevet 5. september 2019 Jeg lurer også på dette... Anonymkode: 4412f...d9f 0 Siter
Gjest elina777 Skrevet 5. september 2019 Skrevet 5. september 2019 De har kalt det blandet episode når jeg har hatt det sånn. Hadde opprinnelig diagnosen rapid cycling, nå bipolar 1 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. september 2019 Skrevet 5. september 2019 59 minutter siden, elina777 skrev: De har kalt det blandet episode når jeg har hatt det sånn. Hadde opprinnelig diagnosen rapid cycling, nå bipolar 1 Ja, muligens feil overskrift hehe. Tror det er det samme med meg, at jeg har bp1. Anonymkode: 0ca05...c23 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. september 2019 Skrevet 5. september 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg lurer også på dette... Anonymkode: 4412f...d9f Da håper jeg at vi etterhvert kan bli litt klokere Anonymkode: 0ca05...c23 0 Siter
Gjest elina777 Skrevet 5. september 2019 Skrevet 5. september 2019 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, muligens feil overskrift hehe. Tror det er det samme med meg, at jeg har bp1. Anonymkode: 0ca05...c23 Har du mange psykoser også? Jeg blir ofte innlagt for det 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. september 2019 Skrevet 5. september 2019 18 minutter siden, elina777 skrev: Har du mange psykoser også? Jeg blir ofte innlagt for det Bare psykotiske symptomer. Siden jeg er bevegelig og ikke 100% skråsikker på at jeg har rett når jeg får div. forestillinger, har jeg aldri vært psykotisk. Anonymkode: 0ca05...c23 0 Siter
Gjest elina777 Skrevet 5. september 2019 Skrevet 5. september 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Bare psykotiske symptomer. Siden jeg er bevegelig og ikke 100% skråsikker på at jeg har rett når jeg får div. forestillinger, har jeg aldri vært psykotisk. Anonymkode: 0ca05...c23 Jeg går med en kronisk fornemmelse av et krater i hjernen, men er under oppsyn for schizoaffektiv lidelse også 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. september 2019 Skrevet 5. september 2019 5 minutter siden, elina777 skrev: Jeg går med en kronisk fornemmelse av et krater i hjernen, men er under oppsyn for schizoaffektiv lidelse også Huff, høres ille ut å føle det sånn. Jeg har heldigvis aldri opplevd slike fornemmelser av hjernen og hjernemassen som du beskriver, og tidligere har beskrevet. Jeg håper de finner frem til riktig diagnose slik at du får riktig hjelp og får det bedre. Anonymkode: 0ca05...c23 0 Siter
Gjest elina777 Skrevet 5. september 2019 Skrevet 5. september 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Huff, høres ille ut å føle det sånn. Jeg har heldigvis aldri opplevd slike fornemmelser av hjernen og hjernemassen som du beskriver, og tidligere har beskrevet. Jeg håper de finner frem til riktig diagnose slik at du får riktig hjelp og får det bedre. Anonymkode: 0ca05...c23 Takk for medfølelsen. Det brakte en tåre til mitt øye 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. september 2019 Skrevet 5. september 2019 1 minutt siden, elina777 skrev: Takk for medfølelsen. Det brakte en tåre til mitt øye Siden jeg kanskje er litt skeptisk akkurat nå, så vet jeg ikke om du mente dette ironisk eller ikke. Anonymkode: 0ca05...c23 0 Siter
Gjest elina777 Skrevet 5. september 2019 Skrevet 5. september 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Siden jeg kanskje er litt skeptisk akkurat nå, så vet jeg ikke om du mente dette ironisk eller ikke. Anonymkode: 0ca05...c23 Var Ikke ironisk. 0 Siter
Gjest elina777 Skrevet 5. september 2019 Skrevet 5. september 2019 Jeg sliter sånn med fornemmelsen at det var veldig godt med litt medfølelse akkurat nå. For er fryktelig lei 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. september 2019 Skrevet 5. september 2019 Akkurat nå, elina777 skrev: Jeg sliter sånn med fornemmelsen at det var veldig godt med litt medfølelse akkurat nå. For er fryktelig lei ❤️ Anonymkode: 0ca05...c23 0 Siter
Gjest elina777 Skrevet 5. september 2019 Skrevet 5. september 2019 Folk er sikkert lei av at jeg skriver om det hele tiden, men det consumes everything liksom 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. september 2019 Skrevet 5. september 2019 Akkurat nå, elina777 skrev: Folk er sikkert lei av at jeg skriver om det hele tiden, men det consumes everything liksom Kjenner til det. Det er ikke bare å alltid la være å være opptatt av symptomer. Har det sånn selv mange ganger, men når jeg skriver om det som plager meg får jeg bare beskjed om å ta meg sammen, og ikke være så selvopptatt og "kjenne etter" symptomer hele tiden, hehe. Men jeg tror ikke disse som sier det til meg helt forstår hvor consuming slike ting er, og hvor vanskelig det er å la være å ignorere det. Anonymkode: 0ca05...c23 0 Siter
Gjest elina777 Skrevet 5. september 2019 Skrevet 5. september 2019 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kjenner til det. Det er ikke bare å alltid la være å være opptatt av symptomer. Har det sånn selv mange ganger, men når jeg skriver om det som plager meg får jeg bare beskjed om å ta meg sammen, og ikke være så selvopptatt og "kjenne etter" symptomer hele tiden, hehe. Men jeg tror ikke disse som sier det til meg helt forstår hvor consuming slike ting er, og hvor vanskelig det er å la være å ignorere det. Anonymkode: 0ca05...c23 Ja ble bedt om å get over it i en bipolar støttegruppe på Facebook 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. september 2019 Skrevet 5. september 2019 Og ja, jeg blir også fryktelig lei! Vet ikke hvor lenge til jeg orker å ha det sånn, rett og slett. Til admin: Ingen grunn til å slette denne kommentaren da den minst kan bety TO ting. Anonymkode: 0ca05...c23 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. september 2019 Skrevet 5. september 2019 1 minutt siden, elina777 skrev: Ja ble bedt om å get over it i en bipolar støttegruppe på Facebook Det er jo hårreisende! Du må ikke bry deg om hva anonyme sier til deg. De kjenner deg ikke, vet du. ❤️ Anonymkode: 0ca05...c23 0 Siter
Gjest elina777 Skrevet 5. september 2019 Skrevet 5. september 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er jo hårreisende! Du må ikke bry deg om hva anonyme sier til deg. De kjenner deg ikke, vet du. ❤️ Anonymkode: 0ca05...c23 Facebook så var ikke anonyme, den ene begynte trakkasere meg kraftig fordi hun ble lei 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.