Gå til innhold

Muslimsk mannlig lege


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Gargamel
31 minutter siden, slabbedask skrev:

Det er naivt å tro kultur ikke spiller noen rolle. Halvparten av dømte i familievoldssaker er innvandrere (flest fra Afghanistan og Pakistan). Det er en stor overrepresentasjon.

 

Selv om det er forskjell på kulturer mener jeg denne legen har krav på å bli sett og vurdert som en enkeltperson.

Som enkeltperson er han et dårlig medmenneske, faglig inkompetent og blind for verden han lever i. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

22 timer siden, Xtra skrev:

Samme tenkte jeg. Men skal kanskje være forsiktig med å si det når det gjelder en som tydeligvis har det veldig vanskelig.

kanskje han snakket med sån muslimsk assent, som (do klje av dai sjolta, så jai får ta en liten titt, ok, nå kan do klje på dai. det gå bla, sånt sjel). når han pratet med henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er på en veldig vanskelig plass psykisk nå og jeg kjenner at jeg er suicidal.

Anonymkode: 4c1df...7db

da bør du prøve å få hjelp i psykiatrien, sån at livet blir bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.9.2019 den 15.42, Blomsterfluen skrev:

kanskje han snakket med sån muslimsk assent, som (do klje av dai sjolta, så jai får ta en liten titt, ok, nå kan do klje på dai. det gå bla, sånt sjel). når han pratet med henne.

Har aldri hørt om muslimsk aksent, ikke kristen heller.  Det er stor forskjell på aksenter etter hvor folk kommer fra.  Muslimer har sin opprinnelse i mange land.

Anonymkode: ae806...2a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.9.2019 den 11.12, slabbedask skrev:

Det er naivt å tro kultur ikke spiller noen rolle. Halvparten av dømte i familievoldssaker er innvandrere (flest fra Afghanistan og Pakistan). Det er en stor overrepresentasjon.

 

Hvor mange av dem er leger med legelisens i Norge?

Anonymkode: ae806...2a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Surrehuggu
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har aldri hørt om muslimsk aksent, ikke kristen heller.  Det er stor forskjell på aksenter etter hvor folk kommer fra.  Muslimer har sin opprinnelse i mange land.

Anonymkode: ae806...2a7

Måtte smile litt nå. Ingenting som heter kristen aksent, og selvfølgelig da heller ikke muslimsk aksent.

Men jeg skjønner hva Blomsterfluen mener, da. 😊💕🐝

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...