Gå til innhold

Jeg tror jeg er blitt gannet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Naboen min banket på sånn sjaman-tromme i går, og jeg hørte hun messet og sang et eller annet. Ett av ordene hørtes ut som navnet mitt, og i dag fikk jeg parkeringsbot. Noen sammenheng? 

Anonymkode: b617c...efc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Naboen min banket på sånn sjaman-tromme i går, og jeg hørte hun messet og sang et eller annet. Ett av ordene hørtes ut som navnet mitt, og i dag fikk jeg parkeringsbot. Noen sammenheng? 

Anonymkode: b617c...efc

Neppe.

Anonymkode: a91f0...72f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Naboen min banket på sånn sjaman-tromme i går, og jeg hørte hun messet og sang et eller annet. Ett av ordene hørtes ut som navnet mitt, og i dag fikk jeg parkeringsbot. Noen sammenheng? 

Anonymkode: b617c...efc

Tror ikke det. Men på butikken i dag var det masse dårlige energier, syns det er trist at folk leggerigjen dårlige energier. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Surrehuggu

Men seriøst: Du bør ikke ha noe å frykte. Ganning er i mine øyne overtro, og har nok omtrent samme effekt som bønn og annet religiøst vissvass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Naboen min banket på sånn sjaman-tromme i går, og jeg hørte hun messet og sang et eller annet. Ett av ordene hørtes ut som navnet mitt, og i dag fikk jeg parkeringsbot. Noen sammenheng? 

Anonymkode: b617c...efc

I såfall må hun ha ri lang regle hun sier- i min by deles det ut over 40.000 p-bøter årlig🙄😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

56 minutter siden, stjernestøv skrev:

Tror ikke det. Men på butikken i dag var det masse dårlige energier, syns det er trist at folk leggerigjen dårlige energier. 

Seriøst: Jeg aner ikke hvordan man legger igjen dårlige energier. Ikke gode heller. 

Anonymkode: a91f0...72f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Seriøst: Jeg aner ikke hvordan man legger igjen dårlige energier. Ikke gode heller. 

Anonymkode: a91f0...72f

Hvor hen vi går legger vi igjen energi, som fotspor i sanden. Gode og dårlige energier, de som er følsomme kan merke det som meg. Jeg trenger snart xeplion tror jeg for å beskytte meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Naboen min banket på sånn sjaman-tromme i går, og jeg hørte hun messet og sang et eller annet. Ett av ordene hørtes ut som navnet mitt, og i dag fikk jeg parkeringsbot. Noen sammenheng? 

Anonymkode: b617c...efc

Parkeringsbota fikk du fordi du hadde parkert ulovlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy faen..

Ta deg sammen!! 

Greit at dette er et forum for psykiatri, men ærlig talt.. 

Til informasjon går boten til inkasso om den ikke betales. Sjamaner eller ikke.

Endret av issomethingwrong
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var syk så hadde jeg på følelsen jeg ble gannet av en lesbisk kvinne jeg havnet i en småkrangel med. Det er en ekkelt.

 

Ingenting skjedde annet enn at jeg ble psykotisk, men det hadde jeg jo blitt om jeg innbilte meg noe annet også.

 

 

Anonymkode: 4012e...72e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Surrehuggu
6 minutter siden, issomethingwrong skrev:

Fy faen..

Ta deg sammen!! 

Greit at dette er et forum for psykiatri, men ærlig talt.. 

Til informasjon går boten til inkasso om den ikke betales. Sjamaner eller ikke.

Gretten i dag? 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, issomethingwrong skrev:

Fy faen..

Ta deg sammen!! 

Greit at dette er et forum for psykiatri, men ærlig talt.. 

Til informasjon går boten til inkasso om den ikke betales. Sjamaner eller ikke.

????????

Anonymkode: fc249...e13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

????????

Anonymkode: fc249...e13

Dette er det mest idiotiske innlegget jeg har lest siden tidenes morgen her inne.

4 minutter siden, Surrehuggu skrev:

Gretten i dag? 😅

Ikke egentlig, synes bare det er latterlig at det kan stå skrevet med ord at noen fikk en parkeringsbot fordi naboen slo på en tromme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, issomethingwrong skrev:

Dette er det mest idiotiske innlegget jeg har lest siden tidenes morgen her inne.

 

Det sier jo litt.

Anonymkode: a91f0...72f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enkelte mennesker henger fast i gammel overtro tror jeg den dag i dag og det er ikke lett å forholde seg til spesielt om det kanskje gjelder en kollega på jobben eller annet. Finnrs et slektskap med dårlig stemning på jobben eller andre steder synes jeg.

At noe ber for en er noe ganske annet synes jeg.

Anonymkode: 62de2...d0d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, issomethingwrong skrev:

Dette er det mest idiotiske innlegget jeg har lest siden tidenes morgen her inne.

Ikke egentlig, synes bare det er latterlig at det kan stå skrevet med ord at noen fikk en parkeringsbot fordi naboen slo på en tromme.

Det kalles psykose. 

Anonymkode: fc249...e13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Surrehuggu
1 time siden, AnonymBruker skrev:

At noe ber for en er noe ganske annet synes jeg.

Joda, tror jeg skjønner hva du mener. Når noen ber for andre så er det for at de skal få det godt og bedre. Når noen ganner så er det for å kaste forbannelse over andre. Bønn er da i så måte hyggeligere og snillere, men er det mer virksomt av den grunn? 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Surrehuggu skrev:

Joda, tror jeg skjønner hva du mener. Når noen ber for andre så er det for at de skal få det godt og bedre. Når noen ganner så er det for å kaste forbannelse over andre. Bønn er da i så måte hyggeligere og snillere, men er det mer virksomt av den grunn? 

 

Tror bønn er virksomt jeg da,det er visst bevist også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...