Gå til innhold

Jeg tror jeg er blitt gannet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

16 minutter siden, stjernestøv skrev:

Tror bønn er virksomt jeg da,det er visst bevist også.

Det tviler jeg virkelig på.

Anonymkode: a91f0...72f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det tviler jeg virkelig på.

Anonymkode: a91f0...72f

Etter det jeg har lest er det bevist. De sammenlignet de som var blitt bedt for og de som ikke var blitt bedt for,de som hadde blitt bedt for kom seg fortere. Bare tenk på hvilke kraft våre tanker og følelser har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, stjernestøv skrev:

Etter det jeg har lest er det bevist. De sammenlignet de som var blitt bedt for og de som ikke var blitt bedt for,de som hadde blitt bedt for kom seg fortere. Bare tenk på hvilke kraft våre tanker og følelser har.

Tanker og følelser kan ikke overføres telepatisk.

The evaluation found that third-party prayer has no effect at all on recovery from surgery without complications, and that patients who knew they were receiving prayer fared worse that those who were not prayed for.

https://news.harvard.edu/gazette/story/2006/03/prayers-dont-help-heart-surgery-patients/

Anonymkode: a91f0...72f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Naboen min banket på sånn sjaman-tromme i går, og jeg hørte hun messet og sang et eller annet. Ett av ordene hørtes ut som navnet mitt, og i dag fikk jeg parkeringsbot. Noen sammenheng? 

Anonymkode: b617c...efc

Kanskje vi har samme nabo? Min har også sjamantromme som bringes med ut hver morgen, og det spilles tromme under et tre i skogen. At vedkommende skremmer faen på flatmark, trengs kanskje ikke nevnes. Folk som lufter bikkjer om morran, og aner fred og ingen fare, står i fare for å få seg en skikkelig støkk.

For å svare på spørsmålet ditt: Det er ingen sammenheng mellom naboens sjamanvirksomhet og din parkeringsbot. Med mindre naboen har har ekstrajobb i bymiljøetaten som parkeringsvakt på nattestid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, mariaflyfly skrev:

Kanskje vi har samme nabo? Min har også sjamantromme som bringes med ut hver morgen, og det spilles tromme under et tre i skogen. At vedkommende skremmer faen på flatmark, trengs kanskje ikke nevnes. Folk som lufter bikkjer om morran, og aner fred og ingen fare, står i fare for å få seg en skikkelig støkk.

For å svare på spørsmålet ditt: Det er ingen sammenheng mellom naboens sjamanvirksomhet og din parkeringsbot. Med mindre naboen har har ekstrajobb i bymiljøetaten som parkeringsvakt på nattestid.

👍😅😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Surrehuggu
5 timer siden, cilie skrev:

👍😅😂

Har du også en slik nabo? Jeg også! 😅 Er visst mange med en slik nabo. Lurer på når sjamanisme blir en egen psykiatrisk diagnose! 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 minutter siden, Surrehuggu skrev:

Har du også en slik nabo? Jeg også! 😅 Er visst mange med en slik nabo. Lurer på når sjamanisme blir en egen psykiatrisk diagnose! 😂

Nei, absolutt ikke, men synes Mariaflyfly beskrev det veldig billedlig og morsomt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, issomethingwrong skrev:

Til informasjon går boten til inkasso om den ikke betales. Sjamaner eller ikke.

So?

Anonymkode: b617c...efc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Surrehuggu skrev:

Har du også en slik nabo? Jeg også! 😅 Er visst mange med en slik nabo. Lurer på når sjamanisme blir en egen psykiatrisk diagnose! 😂

Sjamanisme er ikke diagnose, og det kommer fra veldig gammelt av. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, stjernestøv skrev:

Sjamanisme er ikke diagnose, og det kommer fra veldig gammelt av. 

Gammel overtro.

Anonymkode: a91f0...72f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nei, gammel overtro det også.

Anonymkode: a91f0...72f

Likevel tror store deler av befolkningen på det og andre religioner. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg må så lære meg litt sjamanamadingdong. Det hadde vært så gøy å kunne legge igjen dårlige energier rundt omkring. Jeg vil legge en skikkelig råtten en i postkassen til den sure naboen med gneldrebikkja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, stjernestøv skrev:

Likevel tror store deler av befolkningen på det og andre religioner. 

Folk er generelt dumme.

Anonymkode: a91f0...72f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Folk er generelt dumme.

Anonymkode: a91f0...72f

Det er det eliten vil ha oss til å tro. 

Anonymkode: b617c...efc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk bot fordi naboen kastet forbannelse over meg. Er det så vanskelig å skjønne eller? Hun gjorde sånn at jeg ble distre og ikke tenkte meg gått nok om da jeg skulle parkere. Hun forblindet meg og sløvet ned sinnet mitt sånn at jeg ikke var oppmerksom nok. Flere negative ting vil nok skje i nær fremtid. Jeg er litt engstelig for det nå ihvertfall. Går det an å ganne tilbake?

Anonymkode: b617c...efc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg fikk bot fordi naboen kastet forbannelse over meg. Er det så vanskelig å skjønne eller? Hun gjorde sånn at jeg ble distre og ikke tenkte meg gått nok om da jeg skulle parkere. Hun forblindet meg og sløvet ned sinnet mitt sånn at jeg ikke var oppmerksom nok. Flere negative ting vil nok skje i nær fremtid. Jeg er litt engstelig for det nå ihvertfall. Går det an å ganne tilbake?

Anonymkode: b617c...efc

Du får gi boten til henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er det eliten vil ha oss til å tro. 

Anonymkode: b617c...efc

Oh dear.

Anonymkode: a91f0...72f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg fikk bot fordi naboen kastet forbannelse over meg. Er det så vanskelig å skjønne eller? Hun gjorde sånn at jeg ble distre og ikke tenkte meg gått nok om da jeg skulle parkere. Hun forblindet meg og sløvet ned sinnet mitt sånn at jeg ikke var oppmerksom nok. Flere negative ting vil nok skje i nær fremtid. Jeg er litt engstelig for det nå ihvertfall. Går det an å ganne tilbake?

Anonymkode: b617c...efc

Det går an å ta medisinene sine.

Anonymkode: a91f0...72f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...