Gå til innhold

Drone flue


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er redd at naboen spionerer på meg med drone forkledd som flue. Det flyr en rundt her nå som sikkert har kamera og mikrofon implantert. Mannen til ganne-dama jobber med data så han kan sånne ting. Jeg kan jo ikke snakke høyt her inne eller foreta meg noe for naboen følger med på meg! 🙈

Anonymkode: d57af...cad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg poster på psykiatri forumet fordi jeg har en historie med paranoid tenkning og at jeg da liksom tilhører det psykiatriske. Jeg skriver også her fordi jeg håper at noen kan si til meg at det ikke stemmer det jeg tror og er redd for. Jeg er ikke hundre prosent sikker.

Anonymkode: d57af...cad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er redd at naboen spionerer på meg med drone forkledd som flue. Det flyr en rundt her nå som sikkert har kamera og mikrofon implantert. Mannen til ganne-dama jobber med data så han kan sånne ting. Jeg kan jo ikke snakke høyt her inne eller foreta meg noe for naboen følger med på meg! 🙈

Anonymkode: d57af...cad

Jeg er 100% sikker på at dette ikke stemmer.

Anonymkode: 3c49b...0e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det er ingen droner som er så små og ikke lager lyd, så det er nok trolig paranoide tanker bare

Dessuten:

Dersom noen f.eks USA i hemmelighet faktisk har klart å utvikle en slik drone uten at vi vet det, ville de aldri brukt den på deg, det ville vært en hemmelighet verdt ti-tusenvis av milliarder av kroner som de ville beskyttet for enhver pris og kun brukt kun mot egnede høy prioriterte mål, for å unngå at fluen ble avslørt av en fluesmekker etc også var alt avslørt og teknologien kan komme i fiendens hender

Anonymkode: b25a7...c71

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den lager jo lyd. 😲 Mamma ringte til meg i sta nå før hun skulle legge seg.og lurte på åssen jeg hadde det. Hun mente at jeg ikke virkrt så frisk i samtalen tidligere i dag og da sa hun nå at hun skulle følge meg til legevakt i morgen. Hva faen ?? Hva skjer? Hvorfor er alle imot meg og vil ta meg??????? Hvorfor er alle etter meg? Jeg skjønner jo sjøl at jeg kanskje har noen rare tanker men ingen kan vite med sikkerhet om det jeg sier stemmer eller ikke stemmer. Man kan aldri vite her i verden av ting som skjer.

Anonymkode: d57af...cad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Den lager jo lyd. 😲 Mamma ringte til meg i sta nå før hun skulle legge seg.og lurte på åssen jeg hadde det. Hun mente at jeg ikke virkrt så frisk i samtalen tidligere i dag og da sa hun nå at hun skulle følge meg til legevakt i morgen. Hva faen ?? Hva skjer? Hvorfor er alle imot meg og vil ta meg??????? Hvorfor er alle etter meg? Jeg skjønner jo sjøl at jeg kanskje har noen rare tanker men ingen kan vite med sikkerhet om det jeg sier stemmer eller ikke stemmer. Man kan aldri vite her i verden av ting som skjer.

Anonymkode: d57af...cad

Vanskelig å vite om du kødder eller er seriøs.

Anonymkode: f43b0...e67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er redd at naboen spionerer på meg med drone forkledd som flue. Det flyr en rundt her nå som sikkert har kamera og mikrofon implantert. Mannen til ganne-dama jobber med data så han kan sånne ting. Jeg kan jo ikke snakke høyt her inne eller foreta meg noe for naboen følger med på meg! 🙈

Anonymkode: d57af...cad

Tror ikke på drone fluer, men at vi blir overvåket det tror jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det du tror om deg selv som er så interessant at noen gidder bruke millioner av kroner på teknologi for å overvåke akkurat deg? 

No offense, men du er ikke akkurat Vladimir Putin når det gjelder å være interessant for myndighetene.

Endret av issomethingwrong
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, issomethingwrong skrev:

Hva er det du tror om deg selv som er så interessant at noen gidder bruke millioner av kroner på teknologi for å overvåke akkurat deg? 

No offense, men du er ikke akkurat Vladimir Putin når det gjelder å være interessant for myndighetene.

Alle blir overvåket, du også :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Alle blir overvåket, du også :) 

Hvis noen har lyst til å sjekke hva jeg spiser og når jeg tar toget til jobb, så vær så god. Det interesserer meg i såfall en viss plass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvordan blir du overvåket?

Anonymkode: 3c49b...0e2

Ikke bare jeg, alle. Gjennom tvog pc, og når vi er ute og går. Og naboen kan hacke pcen og overvåke deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, issomethingwrong skrev:

Hvis noen har lyst til å sjekke hva jeg spiser og når jeg tar toget til jobb, så vær så god. Det interesserer meg i såfall en viss plass.

Du skjønner vel at illuminati synes dovanene dine er ytterst interessante! ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, issomethingwrong skrev:

Hvis noen har lyst til å sjekke hva jeg spiser og når jeg tar toget til jobb, så vær så god. Det interesserer meg i såfall en viss plass.

Det er jo en fin måte å se det på det :) Bare gi blaffen i det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ikke bare jeg, alle. Gjennom tvog pc, og når vi er ute og går.

Illuminati da?

9 minutter siden, stjernestøv skrev:

Og naboen kan hacke pcen og overvåke deg.

Det kan naboen definitivt ikke.

Anonymkode: 3c49b...0e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Illuminati da?

Det kan naboen definitivt ikke.

Anonymkode: 3c49b...0e2

Det er jo de som overvåker oss da etter det jeg har lest,men jeg skal ikke tenke så mye på det nå. Orker ikke det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, stjernestøv skrev:

Det er jo de som overvåker oss da etter det jeg har lest,men jeg skal ikke tenke så mye på det nå. Orker ikke det. 

Som sagt, du skal ikke tro på alt du leser på Nyhetsspeilet og lignende sider (faktisk skal du ikke tro på noe du leser der).

Anonymkode: 3c49b...0e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Som sagt, du skal ikke tro på alt du leser på Nyhetsspeilet og lignende sider (faktisk skal du ikke tro på noe du leser der).

Anonymkode: 3c49b...0e2

Skal holde meg unna det nå,føler ikke behov for å fylle meg opp med sånt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Surrehuggu
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Den lager jo lyd. 😲 Mamma ringte til meg i sta nå før hun skulle legge seg.og lurte på åssen jeg hadde det. Hun mente at jeg ikke virkrt så frisk i samtalen tidligere i dag og da sa hun nå at hun skulle følge meg til legevakt i morgen. Hva faen ?? Hva skjer? Hvorfor er alle imot meg og vil ta meg??????? Hvorfor er alle etter meg? Jeg skjønner jo sjøl at jeg kanskje har noen rare tanker men ingen kan vite med sikkerhet om det jeg sier stemmer eller ikke stemmer. Man kan aldri vite her i verden av ting som skjer.

Anonymkode: d57af...cad

Hei, hvordan går det med deg? Fikk du vært på legevakta i dag? 

Tenker på deg. Også fordi jeg har dårlig samvittighet for å ha antydet at du bare tuller. Men tuller du ikke, er du jo alvorlig syk og trenger hjelp. Håper du da får den hjelpen du trenger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...