Gå til innhold

Drone flue


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dere som bruker smarttelefon, dere blir faktisk overvåket.

Du kan prøve det selv si et utvalg av spesielle skomerker el,l i nærheten av smarttelefnonen med "voice assistant"/apper med tilgang på mikrofonen, aktivert. i dagene etterpå vil du se reklame for det du snakket om, selv om voice assistanten ikke fikk et kodeord av deg.

 

Dette står ihvertfall skrevet online i seriøse aviser, har ikke testet det selv men tror det er sant. Nei jeg bruker ikke "voice assistants"/bruker apps med tilgang til mikrofonen, eller lar meg overvåke frivillig, skal dere overvåke meg så får dere bruke titalls tusen milliarder av kroner på kjøpe drone flue el.l hehe ;) 

Endret av Trollings
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

13 timer siden, Trollings skrev:

Dere som bruker smarttelefon, dere blir faktisk overvåket.

Du kan prøve det selv si et utvalg av spesielle skomerker el,l i nærheten av smarttelefnonen med "voice assistant"/apper med tilgang på mikrofonen, aktivert. i dagene etterpå vil du se reklame for det du snakket om, selv om voice assistanten ikke fikk et kodeord av deg.

 

Dette står ihvertfall skrevet online i seriøse aviser, har ikke testet det selv men tror det er sant. Nei jeg bruker ikke "voice assistants"/bruker apps med tilgang til mikrofonen, eller lar meg overvåke frivillig, skal dere overvåke meg så får dere bruke titalls tusen milliarder av kroner på kjøpe drone flue el.l hehe ;) 

Lett måte å unngå dette på er å slutte å gi all slags apper tilgang til alt mulig. Mange lastet ned denne appen som gjorde deg eldre på bilder, og folk bare godkjente. Den skulle jo ha tilgang til både telefonlister, sms, mail, facebook og gudene vet hva mer.

Anonymkode: 0a1ff...8ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.9.2019 den 23.23, AnonymBruker skrev:

Jeg poster på psykiatri forumet fordi jeg har en historie med paranoid tenkning og at jeg da liksom tilhører det psykiatriske. Jeg skriver også her fordi jeg håper at noen kan si til meg at det ikke stemmer det jeg tror og er redd for. Jeg er ikke hundre prosent sikker.

Anonymkode: d57af...cad

det  er bate til å kverke flua.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...