Gå til innhold

Er det vanlig med natta-hallusinasjoner?


Elektronet

Anbefalte innlegg

Nei det er absolutt ikke normalt. Eneste som skjer hvis jeg ikke sover er at jeg blir mer skvetten. Henger en jakke ved meg kan jeg se med sidesynet og tro det er en person, men jeg ser ikke ting. Hva mener dere med å bli mer åpen? Går dere på noe? For nei, dette er ikke normalt

Anonymkode: ca804...b83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 22.9.2019 den 18.50, elina777 skrev:

Jeg hallusinerer ikke ved å ikke sove en natt Nei

Er det ikke vanlig å hallusinere etter en natt uten søvn hos psykiatri pasienter heller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, Elektronet skrev:

Er det ikke vanlig å hallusinere etter en natt uten søvn hos psykiatri pasienter heller?

Kjenner psykiatripasienter som hallusinerer hele tiden selv med søvn så alle er forskjellig 

selv sliter jeg med å sovne inn pga stemmer i hodet men har sovet lite lenge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, elina777 skrev:

Kjenner psykiatripasienter som hallusinerer hele tiden selv med søvn så alle er forskjellig 

selv sliter jeg med å sovne inn pga stemmer i hodet men har sovet lite lenge

Oi stemmer høres spennende ut, jeg ser bare masse rare greier som ikke lager lyd. Blir det for mye hallusinasjoner så sovner jeg enten jeg vil det eller ikke. Det er som hallusinasjonene kommer for å ta meg til drømmeland. Jeg vet jo selvfølgelig at hallusinasjonene ikke er ekte og ikke kan dra meg til drømmeland og at drømmeland ikke er et ekte sted det heller, men blir det for mange av dem så sovner jeg og drømmer hardt hver eneste gang. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Elektronet skrev:

Oi stemmer høres spennende ut, jeg ser bare masse rare greier som ikke lager lyd. Blir det for mye hallusinasjoner så sovner jeg enten jeg vil det eller ikke. Det er som hallusinasjonene kommer for å ta meg til drømmeland. Jeg vet jo selvfølgelig at hallusinasjonene ikke er ekte og ikke kan dra meg til drømmeland og at drømmeland ikke er et ekte sted det heller, men blir det for mange av dem så sovner jeg og drømmer hardt hver eneste gang. 

Når jeg tok imovane så jeg masse rare greier

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 minutter siden, elina777 skrev:

Når jeg tok imovane så jeg masse rare greier

Det har jeg aldri prøvd. Kanskje det er det jeg trenger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.9.2019 den 1.12, Elektronet skrev:

Klokken er ti over ett, jeg sto opp klokken syv i dag. Det er 18 våken timer og nå begynner synet å bli litt bølgete har ikke sett stort til hallusinasjoner ennå bortsett fra en humle på tastaturet som forduftet når jeg tok på den. Hvis jeg sitter oppe et par timer til kommer jeg til å se mye rart, det er som om drømmeland kommer til meg hvis jeg ikke legger meg. Men hvorfor er det sånn? Har lest en del om at folk begynner å hallusinere hvis de er våken i flere dager i strekk, mens for meg holder det å bare sitte litt over leggetid før showet begynner. Er det egentlig normalt og at folk ikke snakker om det fordi det er helt vanlig?

Jeg ser edderkopper og møll når jeg skal sove, eller når jeg prøver å sove. De er så søøøøte. Så fordufter de som tåke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.9.2019 den 14.48, stjernestøv skrev:

Jeg tror det kommer av at hvis man sover for lite får man åpne kanaler mot astralplanet, det skjer med meg ihvertfall. Er veldig avhengig av å sove godt, ellers kommer det. Hva mener du med kornete? Jeg kan se snø i rommet,noen kaller det prikkesyn. 

Jeg kan også se snø i mørket. Jeg kaller det høyt iso-syn, fordi det minner meg om bilder som er tatt i mørke med høy ISO. De er nemlig kornete.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Blomsterfluen skrev:

Jeg kan også se snø i mørket. Jeg kaller det høyt iso-syn, fordi det minner meg om bilder som er tatt i mørke med høy ISO. De er nemlig kornete.

Ok. Ja jeg har sett virkeligheten som snø/kornete mange ganger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Blomsterfluen skrev:

Jeg ser edderkopper og møll når jeg skal sove, eller når jeg prøver å sove. De er så søøøøte. Så fordufter de som tåke.

6 timer siden, Blomsterfluen skrev:

Jeg kan også se snø i mørket. Jeg kaller det høyt iso-syn, fordi det minner meg om bilder som er tatt i mørke med høy ISO. De er nemlig kornete.

Det her kjenner meg igjen i. Hvor ofte sover du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Her var det faen meg mye overtro

Anonymkode: ca804...b83

Det er noen overtroiske her ja, synd at enkelte tror hallusinasjonene sine faktisk betyr noe. 

6 timer siden, Blomsterfluen skrev:

jeg sover hver natt.

Det gjør jeg også, men jeg begynner å hallusinere rundt legge tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Elektronet skrev:

Det er noen overtroiske her ja, synd at enkelte tror hallusinasjonene sine faktisk betyr noe. 

Det gjør jeg også, men jeg begynner å hallusinere rundt legge tid.

ok. jeg ser lysblink i blått og blåe raketter i mørket før jeg skal sove, om jeg er stiv i nakken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Blomsterfluen skrev:

ok. jeg ser lysblink i blått og blåe raketter i mørket før jeg skal sove, om jeg er stiv i nakken.

Serr? Jeg ser lysblink i hvitt etter jeg har lukket øynene for å sove på mørkt rom. Raketter har jeg ikke sett noe til. Skjærer du tenner i søvne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Elektronet skrev:

Serr? Jeg ser lysblink i hvitt etter jeg har lukket øynene for å sove på mørkt rom. Raketter har jeg ikke sett noe til. Skjærer du tenner i søvne?

tannlegen min mener at jeg skjærer tenner i søvne, men jeg tror ikke at jeg gjør det. tannlegen tror det fordi jeg har slittne tenner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...