Gå til innhold

Suicidalitet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Her er det mye du kan lese ja, lykke til med det. 

Anonymkode: c795b...455

Javel

Får vel si meg enig med de to som mener du er en idiot vel . Sånn er det nok.

Anonymkode: 54417...1ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes vel tråder om selvmord ikke er riktig arena for diskusjoner fram og tilbake om hva suicidalitet er.

Jeg er til dels enig i at å tenke på å ta livet sitt er en lite konstruktiv tankemåte. Dessverre er det mange som lider av en vrangforestilling om at de aldri kan bli bedre. Verken livet eller en sykdom pleier å være konstant. Hvis man bruker kreftene sine konstruktivt framfor destruktivt (hvordan kan jeg ta livet mitt eller hvorfor er jeg dårlig) er man på god vei. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, issomethingwrong skrev:

. Hvis man bruker kreftene sine konstruktivt framfor destruktivt (hvordan kan jeg ta livet mitt eller hvorfor er jeg dårlig) er man på god vei. 

Hvorfor jeg er dårlig. Ok, det vet jeg. Problem er identifisert. Hva gjør man så videre? På en konstruktiv måte?

Anonymkode: 54417...1ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...