Gå til innhold

flere som ikke gidder å besøke foreldrene sine pga avstand?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

det er for langt. Det er en lang lang dal med bare gård... jeg fatter ikke at noen vil bo så stusselig til.... 

Anonymkode: d2863...9c3

Nei, men hva er problemet?  Misliker din mor at du ikke besøker henne?  Hva med din far, søsken, barndomsvenner etc.?

Anonymkode: f43f1...179

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, men hva er problemet?  Misliker din mor at du ikke besøker henne?  Hva med din far, søsken, barndomsvenner etc.?

Anonymkode: f43f1...179

far bor ikke i Norge. 
Barndomsvenner har jeg ikke...eller hun ene mistet jeg kontakt med da vi vokste fra hverandre og hun flyttet til andre siden av landet, og begynte med narkotika. 
 

Anonymkode: d2863...9c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

far bor ikke i Norge. 
Barndomsvenner har jeg ikke...eller hun ene mistet jeg kontakt med da vi vokste fra hverandre og hun flyttet til andre siden av landet, og begynte med narkotika. 
 

Anonymkode: d2863...9c3

Du unngår hele tiden å svare på spørsmål om forholdet til din mor.

Anonymkode: f43f1...179

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎25‎.‎09‎.‎2019 den 20.19, AnonymBruker skrev:

det er 50 mil der mamma bor, og jeg har ikke besøkt på 3 år nå, for jeg orker rett og slett ikke strekningen. det er ikke tog der, så jeg må ta buss... er det egentlig egoistisk?

Anonymkode: d2863...9c3

 

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

men jeg ser ikke vits å kaste bort tid på å være på stedet jeg vokste opp. det er veien dit som er lang. lang og trist :( 

Anonymkode: d2863...9c3

Det er jo ikke stedet eller reisen som er målet, men å treffe moren din - og la henne få besøk av deg. Hvis forholdet deres er slik at hun ville bli glad for å se deg, synes jeg du har veldig dårlige grunner for å la det være. Det går jo faktisk buss dit - i Norge er det mange steder det ikke finnes offentlig transport til.

Jeg vet ikke hvor gamle dere er, men moren din kommer ikke til å være her bestandig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

det er for langt. Det er en lang lang dal med bare gård... jeg fatter ikke at noen vil bo så stusselig til.... 

Anonymkode: d2863...9c3

Hva har det med saken å gjøre? Du skal da ikke flytte dit (om du ikke vil), og hvor andre bor er da ikke din sak?

Jeg syns du høres skikkelig negativ og sutrende ut slik du framstiller deg selv i denne tråden. 

Endret av Kayia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, Kayia skrev:

Hva har det med saken å gjøre? Du skal da ikke flytte dit (om du ikke vil), og hvor andre bor er da ikke din sak?

Jeg syns du høres skikkelig negativ og sutrende ut slik du framstiller deg selv i denne tråden. 

Det er noe absurd over denne tråden.  Ts. gir ingen opplysninger andre enn at det er en lang vei og trist til stedet hvor hun vokste opp og at hun ikke orker å besøke sin mor.  

Det er stor forskjell på om ts har ikke sett sin mor på flere år, eller om mor er flere ganger i året i Oslo og der møter de hverandre.  Hvis mor aldri kommer til Oslo pga. sykdom eller funksjonshemninger så er det i hvert fall egoistisk å la være og besøke henne pga. lang og trist vei med buss.

Det er noe rart over å la være og svare på spørsmål ang. situasjonen.  Kanskje dette er tulletråd.

Anonymkode: f43f1...179

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ønsker du kontakt med din mor? Ønsker hun kontakt med deg?

Hvis dere har brutt kontakten, er det vel helt greit å la være å dra dit.

Derimot, dersom du ønsker å ha en relasjon til din mor, synes jeg det er ekstremt egoistisk å kutte ut å besøke henne slik du har gjort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.9.2019 den 20.19, AnonymBruker skrev:

det er 50 mil der mamma bor, og jeg har ikke besøkt på 3 år nå, for jeg orker rett og slett ikke strekningen. det er ikke tog der, så jeg må ta buss... er det egentlig egoistisk?

Anonymkode: d2863...9c3

Jeg synes det var lang tid. Man vet jo aldri hvor lenge foreldrene lever. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Thebutterfly skrev:

Jeg synes det var lang tid. Man vet jo aldri hvor lenge foreldrene lever. 

Enig. Moren min bodde også 50 mil unna. Jeg besøkte henne for lite, og det gjør vondt å tenke på nå som hun er død. 

Anonymkode: 7e23b...a01

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...