Gå til innhold

Intens øyekontakt med behandler


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg var hos vikarlegen forrige uke. Har han kun midlertidig imens min fastlege er i perm. Jeg har akkurat passert 6 uker etter en fødsel. Er i kjempefin form og alt ser bra ut. Legen skulle sjekke magen min, så han ba meg legge meg ned på benken. Da han sjekket og trykket meg på magen, fanget han blikket mitt med en helt intens øyekontakt samtidig. Han fortsatte og fortsatte - helt til jeg ble rød i ansiktet og litt rar. Hele situasjonen ble rar. Han begynte plutselig å prate om noe helt annet. Kan blikket bety noe? Likte han deg han så? 😇😇 (Ja han er lege... men likevel....) 

Anonymkode: 38902...65f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg var hos vikarlegen forrige uke. Har han kun midlertidig imens min fastlege er i perm. Jeg har akkurat passert 6 uker etter en fødsel. Er i kjempefin form og alt ser bra ut. Legen skulle sjekke magen min, så han ba meg legge meg ned på benken. Da han sjekket og trykket meg på magen, fanget han blikket mitt med en helt intens øyekontakt samtidig. Han fortsatte og fortsatte - helt til jeg ble rød i ansiktet og litt rar. Hele situasjonen ble rar. Han begynte plutselig å prate om noe helt annet. Kan blikket bety noe? Likte han deg han så? 😇😇 (Ja han er lege... men likevel....) 

Anonymkode: 38902...65f

Nok en forelska-i-legen-tråd? :o 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Xtra skrev:

Nok en forelska-i-legen-tråd? :o 

Hehe, jeg har sett noen jeg også. Men nå er jeg ikke betatt av min fastlege, det her er vikarlegen. Han var altså helt amazing! 

Nesten så jeg trodde han ville sette meg ut med deg blikket han ga. Det var et spes øyeblikk. 

Anonymkode: 38902...65f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.9.2019 den 15.21, AnonymBruker skrev:

Jeg var hos vikarlegen forrige uke. Har han kun midlertidig imens min fastlege er i perm. Jeg har akkurat passert 6 uker etter en fødsel. Er i kjempefin form og alt ser bra ut. Legen skulle sjekke magen min, så han ba meg legge meg ned på benken. Da han sjekket og trykket meg på magen, fanget han blikket mitt med en helt intens øyekontakt samtidig. Han fortsatte og fortsatte - helt til jeg ble rød i ansiktet og litt rar. Hele situasjonen ble rar. Han begynte plutselig å prate om noe helt annet. Kan blikket bety noe? Likte han deg han så? 😇😇 (Ja han er lege... men likevel....) 

Anonymkode: 38902...65f

Lettere betatt? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, XbellaX skrev:

Er det "forelska i fastlegen"-sesong? 

Tror den sesongen har vart ei god stund ;)

Ikke rart man blir forelsket i en så viten, harmonisk, tillitsfull mann som legen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

På 27.9.2019 den 16.00, Xtra skrev:

Kan blikket bety noe? Likte han deg han så? 😇😇 (Ja han er lege... men likevel....) 

Skulle han ha sett bort da? Sett i taket kanskje? Det er vel normalt for en lege å ha blikkontakt med pasienten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

På 27.9.2019 den 16.00, Xtra skrev:

Nok en forelska-i-legen-tråd? :o 

 

 

1 time siden, Stormwind skrev:

Skulle han ha sett bort da? Sett i taket kanskje? Det er vel normalt for en lege å ha blikkontakt med pasienten.

?

 

Det er ikke meg du siterer, så du må ha vært litt kreativ med klipping og liming i i siteringen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1.10.2019 den 14.34, S87s skrev:

Tror den sesongen har vart ei god stund ;)

Ikke rart man blir forelsket i en så viten, harmonisk, tillitsfull mann som legen. 

Ja, jeg skjønner at en kan bli forelsket i legen/terapeuten.  Særlig hvis en ikke er vant til å bli sett og å få omsorg.

Min lege ser ofte på meg med et intens blikk. Han har også gitt utrykk for at han liker meg. Slik jeg oppfatter det, er dette kun et godt lege-pasient forhold. Og slik skal det være, iallefall i mitt hue. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Xtra skrev:

 

 

 

?

 

Det er ikke meg du siterer, så du må ha vært litt kreativ med klipping og liming i i siteringen.

Hvem siterte du til? Ts

Anonymkode: 38902...65f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, Xtra skrev:

 

 

 

?

 

Det er ikke meg du siterer, så du må ha vært litt kreativ med klipping og liming i i siteringen.

Det skal være en kommenntar til TS sitt innlegg som er helt øverst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

23 timer siden, Xtra skrev:

Skulle han ha sett bort da? Sett i taket kanskje? Det er vel normalt for en lege å ha blikkontakt med pasienten.

Da kan jeg Ts svare på den da. Med et blikk som varte ganske lenge, så meg dypt i øynene er noe annet enn å se for eks i øynene til vedkommende, for så kikke bort igjen. Eller når man skal ta på magen, så er det noen leger som ser litt nedover mot gulvet, for å konsentrere seg utdn å "distrahere" pasienten. Denne legen så meg dypt i øynene, å blikket talte litt for seg😍☺ Tror han merket jeg likte det.. 

Anonymkode: 38902...65f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da kan jeg Ts svare på den da. Med et blikk som varte ganske lenge, så meg dypt i øynene er noe annet enn å se for eks i øynene til vedkommende, for så kikke bort igjen. Eller når man skal ta på magen, så er det noen leger som ser litt nedover mot gulvet, for å konsentrere seg utdn å "distrahere" pasienten. Denne legen så meg dypt i øynene, å blikket talte litt for seg😍☺ Tror han merket jeg likte det.. 

Anonymkode: 38902...65f

Så du mener det var noe erotisk over dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Stormwind skrev:

Så du mener det var noe erotisk over dette?

Ikke nødvendigvis nei. 

Anonymkode: 38902...65f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.9.2019 den 15.21, AnonymBruker skrev:

Jeg var hos vikarlegen forrige uke. Har han kun midlertidig imens min fastlege er i perm. Jeg har akkurat passert 6 uker etter en fødsel. Er i kjempefin form og alt ser bra ut. Legen skulle sjekke magen min, så han ba meg legge meg ned på benken. Da han sjekket og trykket meg på magen, fanget han blikket mitt med en helt intens øyekontakt samtidig. Han fortsatte og fortsatte - helt til jeg ble rød i ansiktet og litt rar. Hele situasjonen ble rar. Han begynte plutselig å prate om noe helt annet. Kan blikket bety noe? Likte han deg han så? 😇😇 (Ja han er lege... men likevel....) 

Anonymkode: 38902...65f

Sannsynligheten for at vikarlegen prøver å sjekke opp en pasient som fødte for 6 uker siden er så MINIMAL at jeg med STOOOR sikkerhet kan si at du kan legge ballen død.

Dersom dette skulle være ett av de ytterst få tilfellene av grovt overtramp fra en lege overfor en pasient, dvs at din mistanke stemmer, at han gjentar dette og gjør flere hentydninger bør du først si til han at

"du bryter etiske retningslinjer ved å legge an på meg, og jeg er nødt til å melde dette inn til fylkeslegen". 

Deretter melder du det til fylkeslegen.

Med dette sagt - mitt øvrige råd til deg er: Konsentrer deg om det nyfødte barnet og mannen din, og bygg en god framtid for dere i familien. Det vil dere nyte godt av i årene framover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Kayia skrev:

Sannsynligheten for at vikarlegen prøver å sjekke opp en pasient som fødte for 6 uker siden er så MINIMAL at jeg med STOOOR sikkerhet kan si at du kan legge ballen død.

Dersom dette skulle være ett av de ytterst få tilfellene av grovt overtramp fra en lege overfor en pasient, dvs at din mistanke stemmer, at han gjentar dette og gjør flere hentydninger bør du først si til han at

"du bryter etiske retningslinjer ved å legge an på meg, og jeg er nødt til å melde dette inn til fylkeslegen". 

Deretter melder du det til fylkeslegen.

Med dette sagt - mitt øvrige råd til deg er: Konsentrer deg om det nyfødte barnet og mannen din, og bygg en god framtid for dere i familien. Det vil dere nyte godt av i årene framover.

Et blikk kan si mye. Det er deg visuelle, ikke overgrep. Det er aldri feil å få et mykt og fint blikk av en person man liker, ei heller fra legen. 

Anonymkode: 38902...65f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Et blikk kan si mye. Det er deg visuelle, ikke overgrep. Det er aldri feil å få et mykt og fint blikk av en person man liker, ei heller fra legen. 

Anonymkode: 38902...65f

Huff, så stusselig du framstiller deg. 

Endret av Kayia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...